ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przetarg nieograniczony na Przebudowę instalacji elektrycznej oraz rozbudowa instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie (Etap I). Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przetarg nieograniczony na Przebudowę instalacji elektrycznej oraz rozbudowa instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie (Etap I).

Szczegóły informacji

Przetarg nieograniczony na Przebudowę instalacji elektrycznej oraz rozbudowa instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie (Etap I).

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Iławie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 226267-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-12-21 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-12-21 11:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Iławie, pok. 115 (sekretariat), I piętro

Ogłoszono dnia: 2009-11-30 przez Jakub Żmudziński

Treść:

Postępowanie Nr: OSO.3431/ZP/19/09                            Iława, dnia 30.11.2009 r.

 
STAROSTWO  POWIATOWE 
w  IŁAWIE


OGŁASZA
 
PRZETARG  NIEOGRANICZONY
poniżej 5.150.000 euro
na

Przebudowę instalacji elektrycznej oraz rozbudowę instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie (Etap I)
 



A.    NAZWA  i  ADRES  ZAMAWIAJACEGO

1.    Zamawiający:    Starostwo Powiatowe w Iławie.
2.    Adres zamawiającego:    14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, REGON 510742468, NIP 744-14-87-584, tel.: (089) 649-07-00, fax: (089) 649-66-00, e-mail: przetargi@powiat-ilawski.pl, adres strony internetowej: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
3.    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego, publikacja obowiązkowa.
4.    Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

B.    PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z „Przebudową instalacji elektrycznych oraz rozbudową instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie (Etap I).”
2.    Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na dwie części:
CZĘŚĆ I: Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w      Iławie
CZĘŚĆ II: Rozbudowa instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie
3.    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba części – 2. W ramach poszczególnych części nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania.
4.    W formularzu ofertowym wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę.
W pozycjach formularza ofertowego, na które Wykonawca nie składa oferty wpisuje „nie dotyczy”.
5.    Zakres robót obejmuje: realizację robót na podstawie projektu budowlanego, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz ustaleń ze SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
6.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty
w projekcie budowlanym, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
7.    Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45300000-3 Roboty instalacyjne
w budynkach, 45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych, 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych.
8.    W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie roboty, które zostały ujęte w projekcie budowlanym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy.
9.    Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu szczegółowego. Przedmiotowy kosztorys szczegółowy Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć jako załącznik przy podpisywaniu umowy.
10.    Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów
i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia (np. aprobaty techniczne). W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników” lub przyjęcia oferty.

C.    TERMIN  WYKONANIA  ZAMÓWIENIA

Zakończenie realizacji zadania – planowany termin zakończenia zadania 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.

D.    ADRES  STRONY  INTERNETOWEJ  ZAMAWIAJACEGO

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na pisemny wniosek
w siedzibie Zamawiającego – p. 115 (sekretariat) w godzinach pracy Urzędu lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE. Pobranie Specyfikacji w formie papierowej jest nieodpłatne. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
 

E.    OSOBY  UPOWAŻNIONE  DO  KONTAKTÓW  Z  WYKONAWCAMI

Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
a)    w sprawach przedmiotu zamówienia Pan Artur Gubała - tel. (089) 649 07 71,
fax (089) 649 66 00 w godz. 8.00-14.00,
b)    w sprawach procedury Pani Maria Jaworska - tel. (089) 649 07 20,
fax (089) 649 66 00 w godz. 8.00-14.00.

F.    KRYTERIA  OCENY  OFERT  i  ICH  ZNACZENIE

Kryterium oceny ofert: NAJNIŻSZA CENA = waga kryterium 100%
 
G.    MIEJSCE  i  TERMIN  SKŁADANIA  OFERT

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach do godz. 1100 dnia 21.12.2009 r.
w sekretariacie Urzędu – p. 115. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.12.2009 r.. o godz. 1130 w siedzibie Zamawiającego - pokój 115 (sekretariat).


H.    OPIS  WARUNKÓW  UDZIAŁU  W  POSTĘPOWANIU  ORAZ  OPIS SPOSOBU  DOKONYWANIA  OCENY  ICH  SPEŁNIANIA

1.    Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.    Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
a)    Ocena spełnienia warunku zawartego w pkt VI ust. 1 lit a) SIWZ nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ.
b)    Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit b) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
a)    w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to
w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia o wartości co najmniej:
- dla instalacji elektrycznej 50.000,- zł
- dla instalacji ppoż 20.000,- zł.
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 7 SIWZ,
b)    dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
-    osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz 3 lata stażu pracy zawodowej (w tym min. 2 lata jako kierownik robót elektrycznych).
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 8 i 9 SIWZ.
c)    dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 10 SIWZ.
c)    Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit c) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 12 SIWZ.
d)    Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit d) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 4-6 oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 2 SIWZ.
e)    Wykonawcy, którzy nie złożyli któregokolwiek z w/w oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożone dokumenty zawierają błędy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.



I.    WYKAZ OŚWIADCZEŃ i DOKUMENTÓW JAKIE SKŁADA WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W        POSTĘPOWANIU

1.    Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
a)    Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1).
b)    Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru nr 2).
c)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
d)    Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e)    Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę zadań, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia o wartości co najmniej:
- dla instalacji elektrycznej 50.000,- zł
- dla instalacji ppoż 20.000,- zł.
Wykaz musi zawierać co najmniej: nazwę i adres obiektu, termin rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, wartość brutto robót budowlanych, dane kontaktowe podmiotu zlecającego zamówienie (do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zadanie zostało wykonane należycie, np. referencje) – zgodnie z wzorem nr 3.
f)    Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru 4). Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
g)    Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów Wykonawca wskazał takie osoby.
h)    Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli Wykonawca dysponuje narzędziami i urządzeniami innych podmiotów.
i)    Kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
j)    Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wzór nr 5).
k)    Dowód wpłaty wadium.
2.    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3-6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a)    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
3.    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 i ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4.    W przypadku Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej zamiast zaświadczenia
o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca przedstawia przynależność do właściwej izby branżowej na terenie kraju, z którego pochodzi, jeśli w danym kraju ustawy nakładają na niego taki obowiązek.



J.    WADIUM

1.    Wadium ustala się w wysokości 1.500,- zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) na każdą część zamówienia, tj.:
CZĘŚĆ I: Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w      Iławie – 1.500,- zł,
CZĘŚĆ II: Rozbudowa instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie – 1.500,- zł.
2.    Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21 grudnia 2009 r. do godz. 1100.
3.    Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)    pieniądzu,
b)    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c)    gwarancjach bankowych,
d)    gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskie Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4.    Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr:
55 2030 0045 1110 0000 0166 8970

K.    TERMIN  ZWIĄZANIA  OFERTĄ  -  30  DNI

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

L.    OFERTY  CZĘŚCIOWE
     
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych opisanych w pkt. B niniejszego ogłoszenia.

M.    OFERTY  WARIANTOWE
      
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

N.    AUKCJA  ELEKTRONICZNA
     
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania aukcji elektronicznej.

O.    ZAMÓWIENIE  UZUPEŁNIAJĄCE
     
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa
      w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

P.    UMOWA  RAMOWA
    
Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

Q.    NIE    PRZEWIDUJE    SIĘ    USTANOWIENIA    DYNAMICZNEGO   SYSTEMU ZAKUPÓW

R.    OGŁOSZENIE ZAMIESZCZONO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 30.11.2009 r.



z up. STAROSTY IŁAWSKIEGO
WICESTAROSTA IŁAWSKI
/-/ Zygmunt Kasprowicz

Załączniki

  • SIWZ-instalacja elektryczna i instalacja sygnalizacji ppoż (DOC, 304 KiB) Data publikacji: 2009-11-30 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-30
  • Dokumenty dot. instalacji elektrycznej (ZIP, 3.9 MiB) Data publikacji: 2009-11-30 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-30
  • Dokumenty dot. instalacji sygnalizacji ppoż (ZIP, 904.4 KiB) Data publikacji: 2009-11-30 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-30
  • Zapytanie do SIWZ (DOC, 28.5 KiB) Data publikacji: 2009-12-08 | Data wytworzenia informacji: 2009-12-08
  • Załacznik - przedmiar oswietlenie, gniazda (piwnica) (PDF, 41.9 KiB) Data publikacji: 2009-12-08 | Data wytworzenia informacji: 2009-12-11 |

    Iława, 08.12.2009 r.

     

    OSO. 3431/ZP/19/09

     

     

    WYKONAWCY  POBIERAJĄCY SIWZ W PRZETARGU

    NIEOGRANICZONYM NA PRZEBUDOWĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I ROZBUDOWĘ INSTALACJI SYGNALIZACJI PPOŻ. W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIE.

     

     

     

    Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, iż dnia 08.12.2009 r. do jego siedziby wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na Przebudowę instalacji elektrycznej i rozbudowę instalacji sygnalizacji ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie. Poniżej treść zapytania Wykonawcy wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego:

     

    TREŚĆ ZAPYTANIA :

     

    Pytanie nr 1:

    Czy w zakres prac wchodzi wykonanie instalacji gniazd i oświetlenia w piwnicy budynku?

     

    PROPOZYCJA ODPOWIEDZI NA PYTANIE :

     

    Pytanie nr 1:

    Zgodnie z załącznikiem do SIWZ - „Rzut piwnicy” dla instalacji elektrycznej - zamieszczonym na stronie Zamawiającego, w zakres prac wchodzi wykonanie instalacji gniazd i oświetlenia w piwnicy budynku. Zamawiający dodatkowo załącza brakujący przedmiar.

     

     

     

     

     

                                                                                                             STAROSTA IŁAWSKI

                                                                                                             /-/ Maciej Rygielski

  • Modyfikacja SIWZ (DOC, 25 KiB) Data publikacji: 2009-12-11 | Data wytworzenia informacji: 2009-12-11
  • Modyfikacja ogłoszenia (DOC, 26 KiB) Data publikacji: 2009-12-11 | Data wytworzenia informacji: 2009-12-11
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP (DOC, 44.5 KiB) Data publikacji: 2009-12-11 | Data wytworzenia informacji: 2009-12-11
  • Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejsze (DOC, 83 KiB) Data publikacji: 2009-12-29 | Data wytworzenia informacji: 2009-12-29

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Żmudziński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Żmudziński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-30 14:52:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-30 14:54:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-12-29 12:16:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3229 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony