ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dla projektów współfinansowanych z EFRR w ramach RPO W i M dla Powiatowego Zarządu Dróg w IławieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dla projektów współfinansowanych z EFRR w ramach RPO W i M dla Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie

Szczegóły informacji

Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dla projektów współfinansowanych z EFRR w ramach RPO W i M dla Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie

Finansowanie: dofinansowanie z EFRR w ramach RPO W i M

Nr UZP: 264094 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-09-02 08:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-09-02 08:15:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 37

Ogłoszono dnia: 2010-08-25 przez Elżbieta Radtke

Treść:

Iława, dnia 25.08.2010 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dla projektów współfinansowanych
z EFRR w ramach RPO W i M dla Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie

Postępowanie znak PZD – r / 343 / 17 / 1,2 / 2010

Nr ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
264094 – 2010; data zamieszczenia 25.08.2010 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6485468.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dla projektów współfinansowanych z EFRR w ramach RPO W i M dla Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego dla projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 - Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie 5.1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie 5.1.6 - Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, stanowiących odrębne części zamówienia: 1) Część Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1329N w Iławie, ulice Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej 2) Część Nr 2 - Przebudowa ul. Narutowicza w Iławie wraz z budową parkingów 2. Krótka charakterystyka przedmiotowych projektów zawarta jest w Załączniku nr 1 do projektu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Załączniku Nr 1 do projektu umowy, który stanowi załącznik do SIWZ (dotyczy każdej części zamówienia) Przez audyt zewnętrzny należy rozumieć ogół działań prowadzonych przez podmiot zewnętrzny, niezależny od Beneficjenta, skutkujący uzyskaniem obiektywnej i niezależnej oceny realizacji projektu pod względem legalności, gospodarności, celowości, rzetelności, a także przejrzystości i jawności. Audyt zewnętrzny winien prowadzić do uzyskania podstaw do potwierdzenia wiarygodności danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Beneficjenta dokumentach związanych z realizowanym projektem. Stwierdzenie wiarygodności danych winno mieć charakter bezpośredni (polegający np. na badaniu ksiąg rachunkowych). Efektem przeprowadzonego audytu jest sporządzenie przez niezależnego wykonawcę audytu zewnętrznego raportu oraz wydanie opinii w ww. zakresie. Efektem audytu powinno być (dla każdej części): uzyskanie racjonalnego potwierdzenia, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowane, a projekt jest realizowany zgodnie z umową o dofinansowanie i wnioskiem o dofinansowanie; uzyskanie potwierdzenia, że działania, których dotyczą poniesione wydatki rzeczywiście zostały zrealizowane; uzyskanie racjonalnego potwierdzenia, że księgi rachunkowe wraz z dowodami księgowymi stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów oraz sporządzane na ich podstawie wnioski o płatność odpowiadają we wszystkich aspektach wymogom RPO W i M; uzyskanie potwierdzenia, że wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie o dofinansowanie i że zostały poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi, poprzez badanie w szczególności czy księgi rachunkowe (w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją projektu) wraz z dowodami księgowymi, stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów oraz sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków (faktury lub inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej); potwierdzenie, że sprawozdania z realizacji projektu odpowiadają we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu, jak również prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową projektu według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów; potwierdzenie zastosowania efektywnych mechanizmów zarządzania i kontroli; wydanie opinii w tym zakresie. Po przeprowadzonym audycie, audytor sporządza raport i wydaje opinię z przeprowadzonego audytu (dla każdej części oddzielnie)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca wykaże, że spełnia co najmniej jeden z poniższych warunków z ppkt. 1.1) lub 1.2) oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w pkt. VI. ust. 1 ppkt. 2 SWIZ: 1.1) posiada uprawnienia do wykonywania audytów zewnętrznych, tj. jest podmiotem uprawnionym do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. z 2009 r., Nr 77, poz. 649), 1.2) posiada kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 157 poz. 1240) tj: jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub złożył, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów , lub uprawnienia biegłego rewidenta, lub posiada dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku wg wzoru nr 4, o którym mowa w punkcie VI ust.1 ppkt.10) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że posiada: 1.doświadczenie: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert ukończył realizację, co najmniej 1 zadania o wartości audytowanego projektu nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (brutto) odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez zadanie odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć realizację usługi: w zakresie audytowania zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych, związanej z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych i przeprowadzaniu audytu zewnętrznego, oraz złoży oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza Doświadczenie zawodowe, którego wzór stanowi Nr 3 oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Do wzmiankowanego Formularza należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie np. referencje. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w wyżej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższe warunki, gdy wykaże, że polega on na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (z załączonego zobowiązania musi wynikać zakres w jakim oddaje do dyspozycji doświadczenie oraz, że podmiot ten będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem części, którą będzie wykonywał).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2 do SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z wzorem nr 2 wymienionego w punkcie VI ust.1 ppkt.2) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zmówienia wykonawca wykaże, że posiada: 1) potencjał kadrowy: dla wykazania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2 do SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz wykazał, że posiada do dyspozycji niezbędny wykwalifikowany potencjał kadrowy czyli zespół składający się z minimum 2 osób posiadających kwalifikacje określone w pkt. V ust. 2 ppkt. 1), które będą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotu zamówienia wg wzoru nr 4 z tym, że: a) przynajmniej jedna osoba spośród osób wchodzących w skład zespołu wykonującego przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie audytowania zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych, związanych z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych. b) Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu Zamawiający żąda, by przynajmniej jedna osoba spośród osób wchodzących w skład zespołu audytowego posiadała uprawnienia biegłego rewidenta. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w punkcie VI ust. 1 ppkt. 2 SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) warunek bezstronności i niezależności: w zakresie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca oraz osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu złożyły pisemne oświadczenie o spełnianiu wymogu bezstronności i niezależności od Beneficjenta. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia wg wzoru nr 5 oraz osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu wg wzoru nr 5a.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda, by wykonawca: 1) złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w pkt. VI ust.1 pkt.2) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. VI ust.1 pkt.2) SIWZ. 2) Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 3) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, wymaga się wykazania spełniania warunku, którym mowa w ppkt. 4.1) dotyczącego tego podmiotu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), 2) Wykaz prac zleconych podwykonawcom - wg wzoru nr 4a, 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 4) Zaakceptowany wzór umowy - wg wzoru nr 6 (każda strona umowy powinna być parafowana) 5) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. VI ust. 1 ppkt. 4 SIWZ- wg wzoru nr 7.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 2) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/ w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 08:00, miejsce:
Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 37.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie przewidziane do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 - Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie 5.1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie 5.1.6 - Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dla projektów współfinansowanych z EFRR w ramach RPO W i M dla Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie; Część Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1329N w Iławie, ulice Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem w punkcie II.1.3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dla projektów współfinansowanych z EFRR w ramach RPO W i M dla Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie Część Nr 2 - Przebudowa ul. Narutowicza w Iławie wraz z budową parkingów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem jak w punkcie II.1.3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

Podpisał:

Dyrektor

Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie

mgr inż. Lech Tatarek

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Michał Wojciechowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-08-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Radtke
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-08-25 13:12:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-08-25 13:13:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-16 14:57:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3202 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony