ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Iławie Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Iławie

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Iławie

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Iławie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 111494-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-04-28 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-04-28 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława pokój 115 (sekretariat), I piętro

Ogłoszono dnia: 2010-04-20 przez Jakub Żmudziński

Treść:


STAROSTA IŁAWSKI

OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 193.000 EURO NA
Dostawę materiałów eksploatacyjnych
dla Starostwa Powiatowego w Iławie

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Starostwo Powiatowe w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6490742, faks 089 6496600.

ADRES STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/ 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na pisemny wniosek w siedzibie Zamawiającego – pokój 113 w godzinach pracy Starostwa lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski w profilu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, zakładka: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia.  Pobranie Specyfikacji w formie papierowej jest nieodpłatne.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Iławie

Rodzaj zamówienia: dostawy.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem wymaganych parametrów zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
3. Miejsce wykonania zamówienia Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po każdorazowej dostawie do Wydziału Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa, pok. 100. Osobą upoważnioną do odbioru przedmiotu zamówienia jest Pani Anna Wnuk
4. Wymogi jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia
4.1. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i oryginalne.
4.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (innych niż wyprodukowanych przez producentów urządzeń w których będą stosowane).
4.3. Za artykuły fabrycznie nowe należy uznać artykuły eksploatacyjne, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty niepochodzące z recyklingu, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, w szczególności dotyczy to takich elementów jak: głowice drukujące, bębny optyczne, listwy czyszczące, listwy rozprowadzające, dysze. Ponadto fabrycznie nowe tonery muszą posiadać plomby. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony.
4.4. Za artykuły oryginalne należy uznać artykuły eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane.
4.5. Za materiały równoważne Zamawiający uzna tylko takie produkty:
a) których wydajność jest nie mniejsza (co oznacza co najmniej równa lub większa) niż materiałów eksploatacyjnych opisanych w pkt 3.1. SIWZ przez Zamawiającego i została przebadana zgodnie z normami do mierzenia wydajności tuszy i tonerów zatwierdzonymi przez Organizację ISO (Iinternational Organization for Standardization), pozwalającymi porównać tusze i tonery różnych producentów do produktów oryginalnych (produkowanych przez producenta urządzenia) a mianowicie normami: - ISO/IEC 19752 lub równoważną - stosowaną do określenia wydajności kartridży z monochromatycznym tonerem do drukarek laserowych i kopiarek; - ISO/IEC 24711 lub równoważną - stosowaną do określenia wydajności nabojów do drukarek atramentowych.
b) których pojemność jest nie mniejsza (co oznacza równa lub wyższa) niż materiałów eksploatacyjnych opisanych przez Zamawiającego - dotyczy tylko produktów dla których wskazano pojemność.
c) które są w pełni kompatybilne ze sprzętem do którego są zamawiane.
4.5.1. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wydajności zaoferowanych tuszy i tonerów równoważnych poprzez dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających przeprowadzenie testu wydajności zgodnego z normą ISO/IEC 19752; ISO/IEC 24711 lub inną równoważną normą - na każdą pozycję zaoferowanego równoważnego tuszu lub tonera. Dokument winien być podpisany przez podmiot dokonujący badania.
4.5.2. Dokumenty określone powyżej muszą zawierać informację na temat wydajności zaoferowanego tuszu/tonera
4.5.3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych ciężar udowodnienia, że oferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów oryginalnych opisanych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

UWAGA!
Przy oferowaniu równoważnych tonerów do drukarek LEXMARK należy uwzględnić, iż są przeznaczone do druków kart pojazdu, dowodów rejestracyjnych, tymczasowych dowodów rejestracyjnych itp. wydawanych przez Wydział Komunikacji. Druki PKWiU zawierają znaki wodne oraz powleczone są śliską powłoką. W trakcie stosowania w drukarkach LEXMARK nieoryginalnych tonerów, druk nie utrwala się na dokumentach, rozlewa się i rozmazuje. Powoduje to niszczenie druków ścisłego zarachowania i jest powodem zgłoszeń reklamacyjnych.
4.5.4. W przypadku zaoferowania dla pozycji 38 Toner do drukarki LEXMARK E 120 tonera równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty próbki oferowanego tonera. Próbka posłuży do sprawdzenia, czy zaoferowany toner równoważny zostaje w sposób prawidłowy utrwalony na wyżej wymienionych drukach. Sposób przeprowadzenia próby opisany został szczegółowo w punkcie 12.1.4 SIWZ. Niedołączenie do oferty próbki, w przypadku zaoferowania tonera równoważnego do ww. drukarki, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
5. Gwarancja: Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony towar na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru.
6. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do siedziby Zamawiającego. Realizacja poszczególnych dostaw odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy.
7. W przypadku wcześniejszego wyczerpania ilości materiałów eksploatacyjnych wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawarta z wybranym Wykonawcą umowa zostanie rozwiązana przed obowiązującym terminem realizacji.
8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez dostawy częściowe w ciągu 48 godzin od momentu przekazania WYKONAWCY faksem zapotrzebowania na daną partię towaru określającego ilość oraz rodzaj dostarczanego towaru.
9. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. Potwierdzeniem odbioru danej partii towaru będzie przyjęcie przez Zamawiającego faktury VAT.
10. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6
   
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 r.

Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a więc dotyczące:
1.    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2.    posiadania wiedzy i doświadczenia;
3.    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4.    sytuacji ekonomicznej i finansowej;
5.    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki  udziału w postępowaniu :
1. W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 1, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.  Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ.
2. W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 2 pkt 1, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.  Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ.
3. W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 3 pkt 1, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.  Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ.
4. W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 4, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.  Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ.
5. W zakresie warunku wskazanego w w art. 22 ust. 1 pkt 5, Wykonawca wykazuje brak podstaw do wykluczenia jego oferty na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Zamawiający żąda by Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert wykazał brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.1.2. SIWZ

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp, gdy Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odwołuje się do potencjału podmiotów trzecich zobowiązany jest wykazać, iż będzie dysponował zasobami tego podmiotu niezbędnymi do realizacji zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone powyżej wymagania. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania.

Uwaga!
Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.


INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU:

1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym na załączniku Nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1.  OŚWIADCZENIA:
1.1.1.    Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do formularza ofertowego
1.1.2.     Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do formularza ofertowego;
1.2. DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w części 5. SIWZ:
1.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza ofertowego.
1.2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.3.    INNE DOKUMENTY:
1.3.1. Oświadczenie podmiotów trzecich o udostępnieniu zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania przez Wykonawcę z ich potencjału - Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt 6.1.2.1 i 6.1.2.2 oraz 6.1.1.2 SIWZ.
1.3.2.    Wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do formularza ofertowego.
1.3.3.    Dokument potwierdzający przeprowadzenie testu wydajności zgodnego z normą ISO/IEC 19752; ISO/IEC 24711 lub inną równoważną normą – na każdą pozycję zaoferowanego równoważnego tuszu lub tonera. Dokument winien być podpisany przez podmiot dokonujący badania, oraz musi zawierać informację na temat wydajności zaoferowanego tuszu/tonera.
1.3.4. Próbka oferowanego tonera do drukarki LEXMARK E 120 – w przypadku zaoferowania równoważnego.

2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.1. zamiast dokumentu określonego w pkt 6.1.2.1. i 6.1.2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłania ofert oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
3.1.  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3.2. W przypadku o którym mowa w pkt. 6.3.1., zgodnie z art. 23 ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do:
a)  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
b)  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie    zamówienia publicznego.
3.4.    Treść pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie mogłaby identyfikować wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także wskazywać jakiego postępowania dotyczy, nadto musi wskazywać ustanowionego pełnomocnika oraz określać zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich wykonawców ustanawiających pełnomocnika. 
3.5.    Załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
3.6.    Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.
3.7.    Wykonawcy składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.8.    Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

3.9.    W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców:
a)    każdy Wykonawca składa dokumenty wskazane w 6.1.1. i 6.1.2.1 i 6.1.2.2 części  6. SIWZ.
b)    oferta, składane dokumenty i oświadczenia winny być podpisane przez każdego z wykonawców lub ustanowionego pełnomocnika;
c)    wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo dokładnie określające zakres umocowana pełnomocnika.

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie zawierającej tekst bądź inny znak graficzny i podpisane przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną. Podpis powinien być czytelny (imię i nazwisko), w przypadku parafowania strony należy przystawić pieczątkę imienną. Pełnomocnictwo „za zgodność z oryginałem” poświadcza udzielający pełnomocnictwa do udziału w postępowaniu bądź notariusz.

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony poniżej 193.000 euro

KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa CENA oferowana brutto = waga kryterium 100%

TERMIN SKŁADANIA OFERT:
28.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Iławie, pokój Nr 115 (sekretariat - I piętro).

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 20.04.2010r.; Numer ogłoszenia:  111494-2010




                            z up. STAROSTY IŁAWSKIEGO
                            WICESTAROSTA IŁAWSKI
                            /-/ Zygmunt Kasprowicz
   

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Żmudziński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Żmudziński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-20 12:40:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-20 12:44:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-13 14:57:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2314 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony