ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJSZYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW W WYSOKOŚCI 4.967.857,00 ZŁDrukuj informację Zamówienie publiczne: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJSZYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW W WYSOKOŚCI 4.967.857,00 ZŁ

Szczegóły informacji

UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJSZYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW W WYSOKOŚCI 4.967.857,00 ZŁ

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Iławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Iławskiego

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 2010-044903

Termin składania ofert / wniosków: 2010-05-20 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-05-20 11:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława pokój 115 (sekretariat), I piętro

Ogłoszono dnia: 2010-04-09 przez Jakub Żmudziński

Treść:


Postępowanie Nr: OSO.3431/ZP/04/10

POWIAT IŁAWSKI reprezentowany przez
ZARZĄD POWIATU IŁAWSKIEGO

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY
powyżej 193.000 euro
na udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniejszych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w wysokości 4.967.857,00 zł


A. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO
Powiat Iławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Iławskiego, ul. Gen. Wł. Andersa 2A,
14-200 Iława;  REGON 510742468; NIP 744-14-87-584; tel. 089/649 07 00; fax 089/649 66 00.


B. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.967.857,00 zł. Kredyt przeznaczony zostanie na spłatę wcześniejszych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.

   Uruchomienie kredytu nastąpi  w roku 2010 w  dziewięciu transzach:
•    I transza w wysokości        322.619,- zł w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy,
•    II transza w wysokości      660.655,- zł w miesiącu maju,
•    III transza w wysokości  1.150.654,- zł w miesiącu czerwcu,
•    IV transza w wysokości     405.655,- zł w miesiącu lipcu,
•    V transza w wysokości      405.655,- zł w miesiącu sierpniu,
•    VI transza w wysokości     330.655,- zł w miesiącu wrześniu,
•    VII transza w wysokości    725.654,- zł w miesiącu październiku,
•    VIII transza w wysokości  660.655,- zł w miesiącu listopadzie,
•    IX transza w wysokości     305.655,- zł w miesiącu grudniu.

Karencję w spłacie kredytu należy przewidzieć do 31.05.2011 roku.

Karencję w spłacie odsetek należy przewidzieć do 30.06.2010 roku.

Ewentualna kwota prowizji od udzielenia kredytu będzie pobrana jednorazowo w dniu  uruchomienia kredytu.

Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty  zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, bez powiadamiania banku o zamiarze dokonania takiej spłaty.

Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowi: weksel in blanco wraz
z deklaracją wekslową.

Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami.

Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawca będą dokonywane w złotych polskich [PLN].
Oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych obowiązującej na 5-ty oficjalny dzień notowań stawek WIBOR 3M przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego (kwartału) liczonej w stosunku rocznym i obowiązuje przez okres następnego kwartału, powiększone o stałą marżę banku.

Określone w chwili zawierania umowy oprocentowanie może ulegać w okresie umownych zmianom tylko w przypadku zmiany stawki WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych (stopa bazowa). Marża w okresie umownym jest stała. 

Uruchomienie kredytu będzie odbywało się na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego przelewem na rachunek bieżący Zamawiającego.

Spłata kredytu nastąpi w ratach od 31.05.2011 r. do 31.05.2019 r.

Spłaty
w latach    2011    2012    2013    2014    2015    2016    2017    2018    2019
31.05    167.857,-    200.000,-    500.000,-    600.000,-    500.000,-    500.000,-    500.000,-    500.000,-    500.000,-
31.12    -    -    -    -    500.000,-    500.000,-    -    -    -
RAZEM    167.857,-    200.000,-    500.000,-    600.000,-    1.000.000,-    1.000.000,-    500.000,-    500.000,-    500.000,-

Odsetki należne naliczane są na każdy dzień korzystania z kredytu licząc od dnia jego udzielenia. Naliczenia odsetek dokonuje się w ostatnim dniu każdego miesiąca. Odsetki spłacane są w okresach kwartalnych. Spłaty odsetek będą dokonywane w terminie 7 dni od daty otrzymania noty obciążeniowej o wysokości naliczonych odsetek, za wyjątkiem obciążenia za IV kwartał, które powinno nastąpić do dnia 30.12. każdego roku. 

Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.

Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane

Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, natomiast rok 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni.

Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania w ofercie tej części zamówienia.


Wspólny Słownik CPV:
66.11.30.00-5    Usługi udzielania kredytu

Rodzaj zamówienia: usługa


C. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Uruchomienie kredytu ustala się w terminie: w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy do dnia 30.12.2010 r. Spłata kredytu nastąpi do 31.05.2019 r.

Uruchomienie kredytu będzie odbywało się na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego przelewem na rachunek bieżący Zamawiającego.

D. ADRES STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACFEGO:
http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/ Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na pisemny wniosek w siedzibie Zamawiającego – pokój 113 w godzinach pracy Starostwa lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/ w profilu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE.  Pobranie Specyfikacji w formie papierowej jest nieodpłatne. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.


E. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:
Maria Jaworska, tel. 089/649 07 20, pokój 112
Dorota Kudzinow, tel. 089/649 07 41, pokój 110


F. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Kryterium oceny ofert : NAJNIŻSZA CENA = waga kryterium 100%


G.  MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach do godziny 11.00, dnia 20 maja 2010 r.,
w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Iławie – pokój 115, I piętro. Otwarcie ofert nastąpi
w dniu 20 maja 2010 , godz. 11.30, w siedzibie Zamawiającego  - pokój nr 1


H. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a więc dotyczące:
•    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
•    posiadania wiedzy i doświadczenia;
•    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
•    sytuacji ekonomicznej i finansowej;
•    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki  udziału w postępowaniu:
2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.1 Wykonawca musi:
a) posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), zgodę Prezesa NBP na utworzenie banku lub inny dokument uprawniający do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2.  SIWZ ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu udzielonych kredytów
o którym mowa w punkcie 6.1.2.6. SIWZ.
2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3.  SIWZ, ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ.
2.4. W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.4. ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ.
2.5. W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.5. Wykonawca wykazuje brak podstaw do wykluczenia jego oferty na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Zamawiający żąda by Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert wykazał brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.1.2. SIWZ oraz
a) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.


Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp, gdy Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odwołuje się do potencjału podmiotów trzecich zobowiązany jest wykazać, iż będzie dysponował zasobami tego podmiotu niezbędnymi do realizacji zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone powyżej wymagania. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania.

Uwaga!
Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.


I. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE SKŁADA WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OKREŚLONYCH W CZĘŚCI 5. SIWZ ORAZ INFORMACJA O POZOSTAŁYCH DOKUMENTACH, JAKIE WYKONAWCY ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ

1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym na załączniku Nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1.  OŚWIADCZENIA:
1.1.1.    Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego
1.1.2.     Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do formularza ofertowego;
1.2. DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w części 5. SIWZ:
1.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 złożonego na druku stanowiącym załącznik Nr 5 do formularza ofertowego.
1.2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.2.3. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku banków utworzonych przed 1998 r. - zgodę Prezesa NBP na utworzenie banku lub inny dokument uprawniający do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
1.2.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2.6.Wykaz udzielonych w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – udzielenie kredytu długoterminowego na kwotę minimum 4.000.000,- zł. Fakt wykonania zadania musi być potwierdzony załączeniem dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (referencje) – Załącznik Nr 5 do formularza ofertowego,
1.3. POZOSTAŁE DOKUMENTY:
1.3.1. Oryginał wadium – jeżeli zostaje wniesione w innej formie niż pieniężna.
1.3.2. Oświadczenie podmiotów trzecich o udostępnieniu zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania przez Wykonawcę z ich potencjału - Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 6.1.2.1 i 6.1.2.2 oraz 6.1.1.2 SIWZ.


2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.1. zamiast dokumentu określonego w pkt 6.1.2.1; 6.1.2.2., 6.1.2.5. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się
o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłania ofert oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.2. zamiast dokumentu określonego w pkt 6.1.2.4. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
3.1.  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3.2. W przypadku o którym mowa w pkt. 6.3.1., zgodnie z art. 23 ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.4.    Pożądanym jest aby treść pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie identyfikowała wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także wskazywała jakiego postępowania dotyczy, nadto musi wskazywać ustanowionego pełnomocnika oraz określać zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich wykonawców ustanawiających pełnomocnika.
3.5.    Załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
3.6.    Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.
3.7.    Wykonawcy składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.8.    Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
3.9.    W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców::
a)    każdy Wykonawca składa dokumenty wskazane w pkt  6.1.2.1., 6.1.2.2., 6.1.2.3., 6.1.2.4., 6.1.2.5. części  6. SIWZ.
b)    wadium może złożyć jeden z uczestników konsorcjum bądź wszyscy uczestnicy solidarnie. 
c)    oferta, składane dokumenty i oświadczenia winny być podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub pełnomocnika.
d)    wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo dokładnie określające zakres umocowana pełnomocnika.

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie zawierającej tekst bądź inny znak graficzny  i podpisane przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną. Podpis powinien być czytelny (imię i nazwisko), w przypadku parafowania strony należy przystawić pieczątkę imienną. Pełnomocnictwo „za zgodność z oryginałem” poświadcza udzielający pełnomocnictwa do udziału w postępowaniu bądź notariusz.


J.WARUNKIEM PRZYSTĄPIENIA DO PRZETARGU jest wpłata wadium w wysokości 25.000,00 zł

K. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert

L.NIE PRZEWIDUJE SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

M.NIE PRZEWIDUJE SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

N.NIE PRZEWIDUJE SIĘ ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

O. NIE PRZEWIDUJE SIĘ WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.

P.NIE PRZEWIDUJE SIĘ USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU
ZAKUPÓW.

R. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich dnia: 09.04.2010.r. numer 2010-044903.




            WICESTAROSTA IŁAWSKI     STAROSTA IŁAWSKI
             /-/ Zygmunt Kasprowicz                /-/ Maciej Rygielski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Żmudziński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Żmudziński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-09 13:56:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-09 14:07:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-31 08:29:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2952 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony