ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIEDrukuj informację Zamówienie publiczne: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIE

Szczegóły informacji

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIE

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Iławie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 65463-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-04-02 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-04-02 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława pokój 115 (sekretariat), I piętro

Ogłoszono dnia: 2010-03-24 przez Jakub Żmudziński

Treść:


STAROSTA IŁAWSKI
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 193.000 EURO NA
dostawę sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Iławie.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Starostwo Powiatowe w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6490742, faks 089 6496600.

ADRES STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/  Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na pisemny wniosek w siedzibie Zamawiającego – pokój 113 w godzinach pracy Starostwa lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/  w profilu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, zakładka: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia.  Pobranie Specyfikacji w formie papierowej jest nieodpłatne.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Iławie.

Rodzaj zamówienia: dostawy.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego:
•    Serwer - 1 szt.
•    Stacja robocza - 4 szt.
•    monitor - 3 szt.
•    laptop - 2 szt.
•    monochromatyczne wielofunkcyjne urządzenie laserowe A4 - 1 szt.
•    Skaner do dokumentów- 1 szt.
•    drukarka atramentowa – 2 szt.
•    Dysk zewnętrzny 2,5” – 2 szt
•    drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1 szt.
•    UPS Rack 1500VA - 2 sztuki
•    UPS - 4 szt.
•    Dysk SAN
•    obudowa komputerowa - 2 szt.
•    zasilacz komputerowy - 7 szt.
•    Microsoft Office Standard 2007 MOLP GOV– 3 sztuki
•    Microsoft Access 2007 MOLP GOV  - 1 sztuka
•    CorelDraw X3 Graphics Suite PL Special Edition  – 1 sztuka
•    Microsoft Windows Server Standard 2008 MOLP GOV - 1 sztuka
•    Microsoft Windows Server CAL 2008 Device MOLP GOV – 10 sztuk
•    VMware Workstation 7 for Linux & Windows  - 1 sztuka
•    Microsoft Windows 7 Professional MOLP GOV – 2 sztuki
•    Microsoft Windows Remote Desktop Services 2008 R2 Device CAL MOLP GOV – 2 sztuki
•    Przełącznik sieciowy Cisco - ilość zamawianych sztuk 1
•    Roczne wsparcie CON-OS-C29604TT
•    Płyta główna – ilość zamawianych sztuk 2
•    Przełącznik KVM USB – 1 sztuka
•    Przewody KVM USB do ww. przełącznika o długości - 5m - 4 sztuki
•    Linka zabezpieczająca typu Kensington na szyfr 2m – 3 sztuk
•    Kabel krosowy RJ45,568A/B, UTP, kategoria 6, PVC 3m - kolor czerwony - 10 sztuk
•    Kabel krosowy RJ45,568A/B, UTP, kategoria 6, PVC 1m - kolor czerwony - 10 sztuk
•    Osłonka na złącze RJ45 - czerwona - 100 sztuk
•    Przewód F/UTP kat. 6 - Molex - 300m - 1 sztuka
•    PatchPanel 19” 1U, ekranowany, kat. 6, 24xRJ45, możliwość wymiany pojedynczego portu, półka organizacyjna na przebiegi kablowe, zgodność z normami TIA/EIA-568-B.2-1, ISO 60603-7, ISO 11801:2002, EN 50173:2002 - 2 sztuki
•    Zestaw akumulatorów wymiennych do zasilacza APC SUA1500RMI2U – RBC24
•    Pamięć RAM - Kingston DDR2 1GB 667MHz CL5 (KVR667D2N5/1G) - 6 sztuk
•    Pamięć RAM - GoodRam DDR2 512MB 667MHz CL5  – 6 sztuk
•    Pamięć RAM - Kingston DDR2 1GB 800MHz CL5 (KVR800D2N5K2/2G) - 4 sztuki
•    Rack Mount Kit ARIGRACK do obudowy Intel SC5400
•    Procesor - Intel Pentium Dual Core E6300 2.8 GHz BOX  -  2 sztuki
•    Dysk - WD Caviar RE3 500 GB WD5002ABYS 16MB cache SATA-II – 2 sztuki
•    Drugi procesor do serwera Dell - PE2900 III Quad-Core Xeon E5405 (2.0GHz 2x6MB) 1333MHz FSB Processor - Kit

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. W ramach gwarancji Wykonawca nieodpłatnie usuwa wszelkie zaistniałe w okresie jej obowiązywania usterki. Wykonawca W terminie 48 godzin od chwili ich zgłoszenia powinien podjąć działania mające na celu usunięcie usterek. Maksymalny okres serwisowania sprzętu nie może być dłuższy niż 14 dni.
4.Serwis gwarancyjny stacji roboczych odbywa się na miejscu u Zamawiającego najpóźniej następnego dnia od dnia zgłoszenia w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek od 8:00 do 16:00, wtorek - piątek: od 7:15 do 15:15.
5.W przypadku gwarancji na serwer Wykonawca w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia usterki podejmie działania zmierzające do jej usunięcia. Czas naprawy nie może przekroczyć 48 godzin.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia urządzenia zastępczego w przypadku, gdy Zamawiający ze względu na wadliwość przedmiotowego urządzenia nie może z niego korzystać przez okres dłuższy niż 4 dni.
7. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do siedziby Zamawiającego przy uwzględnieniu dni i godzin pracy urzędu wskazanych w pkt. 3.4. Koszt transportu obciąża Wykonawcę zamówienia.
8. W momencie dostawy Wykonawca dostarcza dokumentację sprzętu w języku polskim wraz z kartą gwarancyjną,
9.Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po podpisaniu przez strony protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
10.Data podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń jest datą wykonania przedmiotu zamówienia.
11.Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania w ofercie tej części zamówienia..

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.21.30.00-5    Komputery osobiste
30.23.13.00-0    Monitory ekranowe
30.23.60.00-2    Różny sprzęt komputerowy
 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Okres w dniach -  21.

Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a więc dotyczące:
1.1.    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2.    posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3.    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.4.    sytuacji ekonomicznej i finansowej;
1.5.    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki  udziału w postępowaniu :

2.1. W zakresie warunku wskazanego w pkt 1.1.  ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ.
2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.2. ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ.
2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.3., ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1.  SIWZ.
2.4. W zakresie warunku wskazanego w pkt 1.4. ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1.  SIWZ.
2.5. W zakresie warunku wskazanego w pkt 1.5. Wykonawca wykazuje brak podstaw do wykluczenia jego oferty na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Zamawiający żąda by Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert wykazał brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.1.2. SIWZ

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp, gdy Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odwołuje się do potencjału podmiotów trzecich zobowiązany jest wykazać, iż będzie dysponował zasobami tego podmiotu niezbędnymi do realizacji zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone powyżej wymagania. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania.

Uwaga!
Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.


INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU:

1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym na załączniku Nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1.  OŚWIADCZENIA:
1.1.1.    Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego
1.1.2.     Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do formularza ofertowego;
1.2. DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w części 5. SIWZ:
1.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 złożonego na druku stanowiącym załącznik Nr 5 do formularza ofertowego.
1.2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.3.    INNE DOKUMENTY:
1.3.1. Oświadczenie podmiotów trzecich o udostępnieniu zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania przez Wykonawcę z ich potencjału - Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 6.1.2.1 i 6.1.2.2 oraz 6.1.1.2 SIWZ.
1.3.2.    Formularz parametry techniczne oferowanego sprzętu na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do formularza ofertowego
1.3.3    Certyfikaty dotyczące serwera:
•    Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą  ISO-9001 oraz ISO-14001.
•    Deklaracja CE.
•    Oferowany serwer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog i posiadać status „Designed for Windows” dla MS Windows Server 2003 w wersji x86 i x64
•    Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych
•    Firma serwisująca musi posiadać autoryzacje producenta serwera
1.3.4    Certyfikaty dotyczące stacji roboczych:
•    Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu
•    Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Vista (wydruk ze strony Microsoft WHCL )
•    Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 19 dB (oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną  akredytowaną jednostkę)
•    Deklaracja zgodności CE
•    Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 4.0

2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.1. zamiast dokumentu określonego w pkt 1.2.1. i 1.2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłania ofert oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
3.1.  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3.2. W przypadku o którym mowa w pkt. 6.3.1., zgodnie z art. 23 ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do:
a)  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
b)  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie    zamówienia publicznego.
3.4.    Treść pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie mogłaby identyfikować wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także wskazywać jakiego postępowania dotyczy, nadto musi wskazywać ustanowionego pełnomocnika oraz określać zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich wykonawców ustanawiających pełnomocnika.  
3.5.    Załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
3.6.    Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.
3.7.    Wykonawcy składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.8.    Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

3.9.    W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców:
a)    każdy Wykonawca składa dokumenty wskazane w 6.1.1. i 6.1.2.1 i 6.1.2.2 części  6. SIWZ.
b)    oferta, składane dokumenty i oświadczenia winny być podpisane przez każdego z wykonawców lub ustanowionego pełnomocnika;
c)    wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo dokładnie określające zakres umocowana pełnomocnika.

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie zawierającej tekst bądź inny znak graficzny i podpisane przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną. Podpis powinien być czytelny (imię i nazwisko), w przypadku parafowania strony należy przystawić pieczątkę imienną. Pełnomocnictwo „za zgodność z oryginałem” poświadcza udzielający pełnomocnictwa do udziału w postępowaniu bądź notariusz.

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony poniżej 193.000 euro

KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa CENA oferowana brutto = waga kryterium 100%

TERMIN SKŁADANIA OFERT:
02.04.2010 r. godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 2A 14-200 Iława, pokój 115 - sekretariat - I piętro.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 24.03.2010r.; Numer ogłoszenia:  65463-2010



    z up. STAROSTY IŁAWSKIEGO
    WICESTAROSTA IŁAWSKI
    /-/ Zygmunt Kasprowicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Żmudziński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Żmudziński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-24 15:04:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-24 15:06:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-08 11:45:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2526 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony