ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie wektorowej mapy zasadniczej w skali 1:500 dla terenów wiejskich gminy miejsko – wiejskiej Kisielice oraz terenów wiejskich gminy miejsko – wiejskiej Susz w Powiecie Iławskim w programie ewmapa win 8.xx.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie wektorowej mapy zasadniczej w skali 1:500 dla terenów wiejskich gminy miejsko – wiejskiej Kisielice oraz terenów wiejskich gminy miejsko – wiejskiej Susz w Powiecie Iławskim w programie ewmapa win 8.xx.

Szczegóły informacji

Wykonanie wektorowej mapy zasadniczej w skali 1:500 dla terenów wiejskich gminy miejsko – wiejskiej Kisielice oraz terenów wiejskich gminy miejsko – wiejskiej Susz w Powiecie Iławskim w programie ewmapa win 8.xx.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Iławie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 57133-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-03-29 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-03-29 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława pokój 115 (sekretariat), I piętro

Ogłoszono dnia: 2010-03-16 przez Jakub Żmudziński

Treść:

 
POWIATOWY FUNDUSZ GOSPODARKI ZASOBEM GEODEZYJNYM
I KARTOGRAFICZNYM
reprezentowany przez Starostę Iławskiego

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 193.000 EURO NA WYKONANIE WEKTOROWEJ MAPY ZASADNICZEJ W SKALI 1:500  DLA  TERENÓW WIEJSKICH GMINY MIEJSKO – WIEJSKIEJ KISIELICE ORAZ TERENÓW WIEJSKICH GMINY MIEJSKO – WIEJSKIEJ SUSZ  W POWIECIE IŁAWSKIM W PROGRAMIE EWMAPA WIN 8.XX

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Powiatowy Fundusz Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym reprezentowany przez Starostę Iławskiego mieszczący się w Starostwie Powiatowym w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6490742, fax 089 6496600.

ADRES STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO:
http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/  Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na pisemny wniosek w siedzibie Zamawiającego – pokój 113 w godzinach pracy Starostwa lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/  w profilu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE.  Pobranie Specyfikacji w formie papierowej jest nieodpłatne.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie wektorowej mapy zasadniczej w skali 1:500  dla  terenów wiejskich gminy miejsko – wiejskiej Kisielice oraz terenów wiejskich gminy miejsko – wiejskiej Susz  w Powiecie Iławskim w programie ewmapa win 8.xx

Rodzaj zamówienia: usługi.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Część I (mapa wektorowa dla terenów wiejskich gminy miejsko-wiejskiej Kisilice):

WARUNKI TECHNICZNE I RZECZOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA

Charakterystyka obiektu:

Gmina miejsko – wiejska Kisielice położona jest w powiecie iławskim.
Powierzchnia ewidencyjna  wynosi – 16854  ha, w tym:
- liczba obrębów – 21
- liczba działek w jednostce ewidencyjnej: 6374
- liczba budynków wg. ewidencji budynków: 2807
Obszar opracowania, wektoryzacji analogowej mapy  zasadniczej – map sytuacyjno – wysokościowych obejmuje:
353 arkusze map w skali 1:1000, średnie wypełnienie treścią wynosi około  35%  i obejmuje powierzchnię około 4940 ha.
Materiały wyjściowe:
-    numeryczna mapa ewidencyjna prowadzona w programie Ewmapa Win 8.09 .
-    operaty techniczne z pomiarów bezpośrednich,
-    wykazy współrzędnych osnowy pomiarowej i szczegółowej,
-    arkusze map zasadniczych w skali 1:1000 – 353 arkusze.   

Sposób realizacji prac:

-    Wektorową mapę zasadniczą wykonujemy poprzez uzupełnienie istniejącej numerycznej bazy budynków – baza wykonana podczas modernizacji gruntów i budynków, założenie ewidencji gruntów i budynków, o brakującą treść mapy zasadniczej (obligatoryjną i fakultatywną) na podstawie wektoryzacji wpasowanych rastrów map zasadniczych, oraz w uzasadnionych przypadkach
z  operatów technicznych znajdujących się w zasobie PODG i K  Iława.   Opracowaniu podlega cała treść mapy zasadniczej tj. obligatoryjna  i fakultatywną (instrukcja techniczna K-1 Mapa Zasadnicza wydanie trzecie 1998r.).
-    Budynki nie wykazane w ewidencji budynków wnieść na uzgodnione z PODG i K podwarstwy.
-    Urządzenia podziemne i pozostałą treść mapy zasadniczej pozyskujemy z wpasowanych rastrów.
W przypadku dużego zagęszczenia sieci urządzeń podziemnych na rastrze i braku możliwości jednoznacznej wektoryzacji, przebieg nanosimy z operatów znajdujących się w zasobie (prawidłowa topologia sieci).
-     Wstawić punkty węzłowe w miejscach wejścia przyłączy do sieci.
-     Opisy osi sieci, rzędne należy znakować odpowiednio do linii lub punktu, nie zostawiać wiszących opisów (punkty wstawienia).
-    Aktualność treści wektorowej mapy zasadniczej ma być zgodna z  rastrami map zasadniczych w skali 1:1000. 
-    Sekcje mapy zasadniczej w skali 1:100 i 1:500 należy zeskanować na skanerze formatu A1
z rozdzielczością  400 DPI  i wpasować w programie Ewmapa Win 8.xx metodą afiniczną, w oparciu
o siatkę kwadratów .
-    Elementy mapy zasadniczej należy wprowadzać na odpowiednie podwarstwy bazy warstw zgodnie
z ich nazewnictwem i rodzajem.
-     Elementy wektorowej mapy zasadniczej wprowadzone z operatów technicznych należy umieszczać na podwarstwach „P”, elementy z wektoryzacji rastra należy umieszczać na podwarstwach  „A”
w bazie warstw otrzymanej od PODGiK w Iławie.
-    Sieci nieczynne i wkreślone  należy odpowiednio oznaczyć i nanieść na oddzielnych podwarstwach.
-     Każdorazowo należy podpinać w katalogu [Operaty] w zakładce [KERG]
w bazie programu EWMAPA WIN źródło pochodzenia danych – numer ewidencyjny operatu.
-    Należy prowadzić historię  wprowadzanych operatów i wektoryzacji z rastra poprzez opcję programu Ewmapa – aktywny operat.
Operaty wprowadzone do Ewmapy należy opisać : Wprowadzono do Ewmapy data podpis.
-    Do wprowadzonego operatu technicznego należy dołączyć wykaz obliczeń współrzędnych.
-    Treść wektorowej mapy zasadniczej należy  wprowadzać zgodnie z katalogiem obiektów i znaków umownych mapy zasadniczej – załącznik nr 1 do instrukcji K-1
Mapa wektorowa i rastry mają być przekazane Zamawiającemu w układzie „ 2000”

Ustalenia, które należy uwzględnić podczas wykonywania zadania:

-    Wektorowa mapa zasadnicza terenów wiejskich gminy miejsko - wiejskiej Susz ma być zaktualizowana o operaty techniczne, które wpłynęły do PODGiK w Iławie do dnia terminu odbioru roboty.
-    Edycję wektorowej mapy zasadniczej należy wykonać w skali 1:500 tak aby mapa była czytelna. Należy stosować justowanie tekstów zależnie od sytuacji i rodzaju tekstu.
-    Podczas wykonywania roboty należy prowadzić dziennik realizacji roboty w którym należy notować wszystkie uwagi i zalecenia oraz niezgodności wynikłe w toku realizacji roboty.

      Materiały końcowe – przekazywane do PODGiK w Iławie.

-    Operat techniczny  zawierający :
a)    sprawozdanie techniczne
-    Płyta CD zawierająca:
a)    wektorową mapą zasadniczą w skali 1:500 terenów wiejskich gminy  Kisielice,
b)     skany map zasadniczych 1:1000  w formacie PCX lub TIF,
c)    Wpasowane rastry map zasadniczych w formacie EVR i raporty z wpasowania,
d)    wykaz współrzędnych punktów obliczonych na podstawie operatów technicznych w pliku tekstowym w formacie :   Nr  X  Y.
e)    raporty z wpasowania map zasadniczych,
f)    obliczenia współrzędnych bpunktów wprowadzonych do bazy  Ewmapy z operatów technicznych,
g)    dziennik realizacji roboty.

 
 Obowiązujące przepisy prawne i techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia.

a)    ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne  z dnia 17 maja 1989 r.(jednolity
tekst  - Dz. U. z 2000 r.  Nr 100 , poz. 1086 ze zm.).
b)    instrukcja techniczna O- 1 – Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych,
c)    instrukcja techniczna O-3 – Zasady kompletowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, instrukcja techniczna  K-1  - Mapa Zasadnicza wydanie trzecie  1998r.

Część II (mapa wektorowa dla terenów wiejskich gminy miejsko-wiejskiej Susz):
WARUNKI TECHNICZNE I RZECZOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA

   Charakterystyka obiektu:

Gmina miejsko – wiejska Susz położona jest w powiecie iławskim.
Powierzchnia ewidencyjna  wynosi – 25188  ha, w tym:
- liczba obrębów – 38
- liczba działek w jednostce ewidencyjnej: 7349
- liczba budynków wg. ewidencji budynków: 3537
Obszar opracowania, wektoryzacji analogowej mapy  zasadniczej – map sytuacyjno – wysokościowych obejmuje:
306 arkuszy map w skali 1:1000, średnie wypełnienie treścią wynosi około  35% i obejmuje powierzchnię około 4285 ha.
- 110  arkuszy  map w skali  1:500, średnie wypełnienie treścią wynosi około 55 % i obejmuje powierzchnię około 605 ha.

Materiały wyjściowe:
-    numeryczna mapa ewidencyjna prowadzona w programie Ewmapa Win 8.09 .
-    operaty techniczne z pomiarów bezpośrednich,
-    wykazy współrzędnych osnowy pomiarowej i szczegółowej,
-    arkusze map zasadniczych w skali 1:1000 – 561 arkuszy, w skali 1:500 – 110 arkuszy.   

Sposób realizacji prac:

-    Wektorową mapę zasadniczą wykonujemy poprzez uzupełnienie istniejącej numerycznej bazy budynków – baza wykonana podczas modernizacji gruntów i budynków, założenie ewidencji gruntów i budynków, o brakującą treść mapy zasadniczej (obligatoryjną i fakultatywną) na podstawie wektoryzacji wpasowanych rastrów map zasadniczych, oraz w uzasadnionych przypadkach
z  operatów technicznych znajdujących się w zasobie PODG i K  Iława.   Opracowaniu podlega cała treść mapy zasadniczej tj. obligatoryjna  i fakultatywną (instrukcja techniczna K-1 Mapa Zasadnicza wydanie trzecie 1998r.).
-    Budynki  nie wykazane w ewidencji budynków wnieść na uzgodnione z PODG i K  podwarstwy.
-    Urządzenia podziemne i pozostałą treść mapy zasadniczej pozyskujemy
z wpasowanych rastrów. W przypadku  dużego zagęszczenia sieci urządzeń podziemnych na rastrze
i braku możliwości jednoznacznej wektoryzacji, przebieg nanosimy z operatów znajdujących się
w zasobie (prawidłowa topologia sieci).
-    Wstawić punkty węzłowe w miejscach wejścia przyłączy do sieci.
-    Opisy osi sieci, rzędne należy znakować odpowiednio do linii lub punktu, nie zostawiać wiszących opisów ( punkty wstawienia).
-    Aktualność treści wektorowej mapy zasadniczej ma być zgodna z  rastrami map zasadniczych w skali 1:1000 i 1:500.
-    Sekcje mapy zasadniczej w skali 1:100 i 1:500 należy zeskanować na skanerze formatu A1
z rozdzielczością  400 DPI  i wpasować w programie Ewmapa Win 8.xx metodą afiniczną w oparciu o siatkę kwadratów.
-    Elementy mapy zasadniczej należy wprowadzać na odpowiednie podwarstwy bazy warstw zgodnie
z ich nazewnictwem i rodzajem.
-     Elementy wektorowej mapy zasadniczej wprowadzone z operatów technicznych należy umieszczać na podwarstwach „P”, elementy z wektoryzacji rastra należy umieszczać na podwarstwach  „A”
w bazie warstw otrzymanej od PODGiK w Iławie.
-    Sieci nieczynne należy odpowiednio oznaczyć i nanieść na oddzielnych podwarstwach.
-    Każdorazowo należy podpinać w katalogu [Operaty] w zakładce [KERG] w bazie programu EWMAPA WIN źródło pochodzenia danych – numer ewidencyjny operatu.
 -    Operaty wprowadzone do Ewmapy należy opisać : Wprowadzono do Ewmapy data podpis.
-    Do wprowadzonego operatu technicznego należy dołączyć wykaz obliczeń współrzędnych.
-    Treść wektorowej mapy zasadniczej należy  wprowadzać zgodnie z katalogiem obiektów
i znaków umownych mapy zasadniczej – załącznik nr 1 do instrukcji K-1
-     Mapa wektorowa i rastry mają być przekazane Zamawiającemu w układzie „2000”

  Ustalenia, które należy uwzględnić podczas wykonywania zadania:
-    Wektorowa mapa zasadnicza terenów wiejskich gminy miejsko - wiejskiej Susz ma być zaktualizowana o operaty techniczne, które wpłynęły do PODGiK w Iławie do dnia terminu odbioru roboty.
-    Edycję wektorowej mapy zasadniczej należy wykonać w skali 1:500 tak aby mapa była czytelna. Należy stosować justowanie tekstów zależnie od sytuacji i rodzaju tekstu.
-    Podczas wykonywania roboty należy prowadzić dziennik realizacji roboty w którym należy notować wszystkie uwagi i zalecenia oraz niezgodności wynikłe w toku realizacji roboty.

      Materiały końcowe – przekazywane do PODGiK w Iławie.

-    Operat techniczny  zawierający :
a)    sprawozdanie techniczne
b)    Płyta CD zawierająca:
1.    wektorową mapą zasadniczą w skali 1:500 terenów wiejskich gminy  Susz,
2.     skany map zasadniczych 1:1000  w formacie PCX lub TIF,
3.    Wpasowane rastry map zasadniczych w formacie EVR i raporty z wpasowania,
4.    wykaz współrzędnych punktów obliczonych na podstawie operatów technicznych
w pliku tekstowym w formacie :   Nr  X  Y.
c)    raporty z wpasowania map zasadniczych,
d)    obliczenia współrzędnych punktów wprowadzonych do bazy  Ewmapy z operatów technicznych,
e)    dziennik realizacji roboty.
 
 Obowiązujące przepisy prawne i techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia.

d)    ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne  z dnia 17 maja 1989 r.(jednolity
tekst  - Dz. U. z 2000 r.  Nr 100 , poz. 1086 ze zm.).
e)    instrukcja techniczna O- 1 – Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych,
f)    instrukcja techniczna O-3 – Zasady kompletowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej,
g)    instrukcja techniczna  K-1  - Mapa Zasadnicza wydanie trzecie  1998r.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

74.27.43.00-3    Usługi badań katastralnych

Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

do dnia 30 września 2010r,
                        
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a więc dotyczące:
1.    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2.    posiadania wiedzy i doświadczenia;
3.    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4.    sytuacji ekonomicznej i finansowej;
5.    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki  udziału w postępowaniu :

1.     W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.1. SIWZ  ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ.
2.     W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2.  SIWZ ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ.
3.     W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3.  SIWZ, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum dwiema osobami z uprawnieniami zawodowymi nadanymi przez Głównego Geodetę Kraju (Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa lub Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji) w zakresie „geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne”. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę Załącznika Nr 3 do formularza ofertowego, o którym mowa w punkcie 6.1.2.3.  SIWZ.
4.     W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.4. ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ.
5.     W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.5. Wykonawca wykazuje brak podstaw do wykluczenia jego oferty na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Zamawiający żąda by Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert wykazał brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.1.2. SIWZ.

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp, gdy Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odwołuje się do potencjału podmiotów trzecich zobowiązany jest wykazać, iż będzie dysponował zasobami tego podmiotu niezbędnymi do realizacji zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone powyżej wymagania. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału
w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania.

Uwaga!
Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.


INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1.     Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym na załączniku Nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1.      OŚWIADCZENIA:
1.1.1.    Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego
1.1.2.         Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do formularza ofertowego;
1.2.     DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w części 5. SIWZ:
1.2.1.     Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 złożonego na druku stanowiącym załącznik Nr 5 do formularza ofertowego.
1.2.2.     Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.2.3.     Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz podstawie do dysponowania tymi osobami na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do formularza ofertowego.
1.3.    INNE DOKUMENTY:
1.3.1.      Oświadczenie podmiotów trzecich o udostępnieniu potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania przez Wykonawcę z ich potencjału - Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 6.1.2. SIWZ.


2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.1.     zamiast dokumentu określonego w pkt 6.1.2.1. i 6.1.2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłania ofert oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.2.     Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
3.1.      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3.2.     W przypadku o którym mowa w pkt. 6.3.1., zgodnie z art. 23 ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do:
a)  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
b)  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie    zamówienia publicznego.
3.3.    Treść pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie mogłaby identyfikować wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także wskazywać jakiego postępowania dotyczy, nadto musi wskazywać ustanowionego pełnomocnika oraz określać zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich wykonawców ustanawiających pełnomocnika. 
3.4.    Załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
3.5.    Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.
3.6.    Wykonawcy składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.7.    Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

3.8.    W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców:
a)    każdy Wykonawca składa dokumenty wskazane w 6.1.1. i 6.1.2.1 i 6.1.2.2 części  6. SIWZ.
b)    oferta, składane dokumenty i oświadczenia winny być podpisane przez każdego z wykonawców lub ustanowionego pełnomocnika;
c)    wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo dokładnie określające zakres umocowana pełnomocnika.

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie zawierającej tekst bądź inny znak graficzny i podpisane przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną. Podpis powinien być czytelny (imię
i nazwisko), w przypadku parafowania strony należy przystawić pieczątkę imienną. Pełnomocnictwo „za zgodność z oryginałem” poświadcza udzielający pełnomocnictwa do udziału w postępowaniu bądź notariusz.


TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

przetarg nieograniczony poniżej 193.000 euro

KRYTERIA OCENY OFERT:

Najniższa CENA oferowana brutto = waga kryterium 100%

TERMIN SKŁADANIA OFERT:

29.03.2010 r. godzina 10:00 , miejsce: Starostwo Powiatowe w Iławie, pokój Nr 115 (sekretariat - I piętro).

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

30 dni od ostatecznego terminu składania ofert


Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 16.03.2010 r.;
Numer ogłoszenia: 57133-2010



    16.03.2010r.   
 
    z up. STAROSTY IŁAWSKIEGO
    WICESTAROSTA IŁAWSKI
    /-/ Zygmunt Kasprowicz
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Żmudziński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Żmudziński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-16 11:08:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-16 11:14:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-09 10:07:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3634 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony