ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, na przełomie marca i kwietnia 2010 rokuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, na przełomie marca i kwietnia 2010 roku

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, na przełomie marca i kwietnia 2010 roku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 40974 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-02-22 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-22 10:10:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, Kod 14-200 Iława, pokój nr 37

Ogłoszono dnia: 2010-02-12 przez Michał Bednarski

Treść:

 

Iława, dn. 12.02.2010 r.

PZD – b / 343 / 04 / 1-5 / 2010

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

(O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: PZD – b / 343 / 04 / 1-5 / 2010.

Nazwa zadania: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, na przełomie marca i kwietnia 2010 roku.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława

http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski

email: pzdilawa4@op.pl

Godziny urzędowania:

poniedziałek od 08:00 do 16:00, wtorek - piątek od 07:00 do 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie:

- można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pod adresem podanym w punkcie „I”, pokój nr 37

- pocztą po przesłaniu pisemnej prośby na adres Zamawiającego.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, na przełomie marca i kwietnia 2010 roku – 5 zadań, każde z zadań stanowi odrębne zamówienie i obejmuje:

2.1. Zadanie 1 oznaczone PZD – b/343/4/1/2010 zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława (bez miasta Iława), o łącznej długości 128,9 km, polegające na:

  1. przygotowaniu 10% mieszanki piasku z solą w ilości 500 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki)

  2. odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli „Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach”),

  3. zamontowanie sprzętu Zamawiającego na nośniki Wykonawcy, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej (bieżąca konserwacja piaskarek Zamawiającego, np. wymiana pasków, oleju itp.)

  4. zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe)

  5. demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem.

Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku 1/1, na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/1.

90620000-9  Usługi odśnieżania

90630000-2  Usługi usuwania oblodzeń

2.2 Zadanie 2 oznaczone PZD – b/343/4/2/2010
zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Lubawa (bez miasta Lubawa) o łącznej długości 80,0 km, polegające na:

  1. przygotowaniu 10% mieszanki piasku z solą w ilości 630 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki)

  2. odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli „Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach”),

  3. zamontowanie sprzętu Zamawiającego na nośniki Wykonawcy, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej (bieżąca konserwacja piaskarek Zamawiającego, np. wymiana pasków, oleju itp.)

  4. zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe)

  5. demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem.

Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku
nr 1/2 na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/2.

90620000-9  Usługi odśnieżania

90630000-2  Usługi usuwania oblodzeń

2.3 Zadanie 3 oznaczone PZD – b/343/4/3/2010
zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Susz i gminy Kisielice (bez miasta Susz
i Kisielice) o łącznej długości 143,4 km, polegające na:

  1. załadunku mieszanki na piaskarki, odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli „Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach”)

  2. zamontowanie sprzętu Zamawiającego na nośniki Wykonawcy, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej (bieżąca konserwacja pługów i piaskarek Zamawiającego, np. wymiana pasków, oleju itp.)

  3. zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe)

  4. demontaż i konserwacja sprzętu zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem.

Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku
nr 1/3 na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/3

90620000-9  Usługi odśnieżania

90630000-2  Usługi usuwania oblodzeń

2.4 Zadanie 4 oznaczone PZD – b/343/4/4/2010
zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zalewo (bez miasta Zalewo) o łącznej długości 78,3 km, polegające na:

  1. przygotowaniu 10% mieszanki piasku z solą w ilości 300 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki)

  2. odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli „Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach”),

  3. zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej

  4. zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe).

Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku
nr 1/4 na odcinkach dróg wyszczególnionych w załączniku nr 2/4.

90620000-9  Usługi odśnieżania

90630000-2  Usługi usuwania oblodzeń

2.5 Zadanie 5 oznaczone PZD – b/343/4/5/2010
zimowe utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Iława o łącznej długości
12,2 km, polegające na:

  1. przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 150 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki)

  2. odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków ulic powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli „Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach”),

  3. zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej

  4. zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe).

Zimowe utrzymanie ulic będzie prowadzone w zakresie określonym w załączniku
nr 1/5 na odcinkach wyszczególnionych w załączniku nr 2/5.

90620000-9  Usługi odśnieżania

90630000-2  Usługi usuwania oblodzeń

2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:

  • Zadanie 1 oznaczone numerem PZD – b/343/4/1/2010 utrzymanie dróg na terenie gminy Iława – łącznie 128,9 km

  • Zadanie 2 oznaczone numerem PZD – b/343/4/2/2010 utrzymanie dróg na terenie gminy Lubawa – łącznie 80,0 km

  • Zadanie 3 oznaczone numerem PZD – b/343/4/3/2010 utrzymanie dróg na terenie gminy Susz i gminy Kisielice – łącznie 143,4 km

  • Zadanie 4 oznaczone numerem PZD – b/343/4/4/2010 utrzymanie dróg na terenie gminy Zalewo – łącznie 78,3 km

  • Zadanie 5 oznaczone numerem PZD – b/343/4/5/2010 utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Iława – łącznie 12,2 km

Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców:

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować n/w sprzętem do zimowego utrzymania dróg (sprzęt własny, wynajęty użyczony lub dzierżawiony).

Zadanie nr 1

Wymagany sprzęt:

  1. Nośnik o ładowności powyżej 10 t (typu Jelcz, Kamaz) pod piaskarkę P-3,
    z pługiem jednostronnym lub dwustronnym – w zależności od potrzeb (piaskarka Zamawiającego, obsługa Wykonawcy, pług jednostronny lub dwustronny Wykonawcy) – 1 jednostka

  2. Nośnik o ładowności 7,5 t (lub powyżej 7,5 t) z piaskarką i pługiem jednostronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 2 jednostki

  3. Równiarka samojezdna – 1 jednostka (sprzęt i obsługa Wykonawcy)

  4. Ciągnik rolniczy z dwoma napędami, z pługiem czołowym dwustronnym
    – 1 jednostka (sprzęt i obsługa Wykonawcy)

  5. Spycharka DT 75, lub ładowarka np. typ FADROMA (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 1 jednostka

  6. Pozostały sprzęt wymieniony w załączniku nr 1/1a (sprzęt i obsługa Wykonawcy)

Zadanie nr 2

Wymagany sprzęt:

  1. Nośnik o ładowności powyżej 10 t (typu Jelcz, Kamaz), pod piaskarkę P-3
    z pługiem jednostronnym lub dwustronnym – w zależności od potrzeb (piaskarka Zamawiającego, obsługa Wykonawcy, pługi jednostronny i dwustronny Wykonawcy) – 2 jednostki

  2. Nośnik o ładowności powyżej 7 t z piaskarką i pługiem jednostronnym (sprzęt
    i obsługa Wykonawcy) – 1 jednostka

  3. Równiarka samojezdna (sprzęt i obsługa wykonawcy) – 1 jednostka

  4. Ciągnik rolniczy z dwoma napędami, z pługiem czołowym dwustronnym (sprzęt i obsługa wykonawcy) – 1 jednostka

  5. Spycharka DT 75, lub ładowarka np. typu FADROMA (sprzęt i obsługa wykonawcy) – 1 jednostka

  6. Pozostały sprzęt wymieniony w załączniku nr 1/2a (sprzęt i obsługa wykonawcy)

Zadanie nr 3

Wymagany sprzęt:

  1. Nośnik pod piaskarkę P-1 i pług jednostronny (piaskarka i pług Zamawiającego, obsługa i załadunek mieszanki na piaskarkę Wykonawcy) – 2 jednostki

  2. Nośnik o ładowności powyżej 10 t (typu Jelcz, Kamaz), z pługiem jednostronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 1 jednostka

  3. Równiarka samojezdna (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 1 jednostka

  4. Ciągnik rolniczy z dwoma napędami, z pługiem czołowym dwustronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 2 jednostki

  5. Spycharka DT 75, lub ładowarka np. typ FADROMA (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 2 jednostki

  6. Ładowarka o poj. łyżki 0,25 (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 1 jednostka

  7. Pozostały sprzęt (sprzęt i obsługa Wykonawcy) wymieniony w załączniku
    nr 1/3a

Uwaga:

Do zadań Wykonawcy należeć będzie załadunek mieszanki na piaskarki, należy to uwzględnić przy szacowaniu wartości pracy nośników.

Zadanie 4

Wymagany sprzęt:

  1. Nośnik z piaskarką i pługiem jednostronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 2 jednostki

  2. Równiarka samojezdna (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 1 jednostka

  3. Ciągnik rolniczy C-380 z pługiem czołowym dwustronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 2 jednostki

  4. Spycharka DT 75 lub ładowarka np. typ FADROMA (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 2 jednostki

  5. Pozostały sprzęt wymieniony w załączniku nr 1/4a (sprzęt i obsługa Wykonawcy)

Zadanie 5

Wymagany sprzęt:

  1. Nośnik o ładowności 7,5 t z piaskarką i pługiem jednostronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) – 1 jednostka

  2. Równiarka samojezdna – 1 jednostka (sprzęt i obsługa Wykonawcy)

  3. Ładowarka np. typ FADROMA – 1 jednostka (sprzęt i obsługa Wykonawcy)

  4. Samochód wywrotka lub ciągnik rolniczy (do ewentualnego wywozu śniegu)
    – 1 jednostka

  5. Pozostały sprzęt wymieniony w załączniku nr 1/5a (sprzęt i obsługa wykonawcy)

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia:

Zadania 1 – 5 wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (usług): od dnia podpisania umowy do dnia 15.04.2010 r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia,

1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają

wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

5.1 jest niezgodną z ustawą.

5.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

5.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

5.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

5.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny.

5.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

5.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

6. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt. 3 ustawy: Brak zalegania przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.4. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt. 4-8 ustawy: Brak prawomocnego skazania osób fizycznych, wspólników spółki jawnej, partnerów lub członków zarządu spółki partnerskiej, komplementariuszy spółki komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy: Brak orzeczenia sądu zakazu ubiegania się podmiotu zbiorowego o zamówienie, na podstawie przepisów
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o

dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania..

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na żadne z zadań.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena oferty brutto 100%.

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, Kod 14-200 Iława, pokój nr 37, w terminie do dnia: 22.02.2010 r. do godz. 10:00.

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, Kod 14-200 Iława, pokój nr 35, dnia 22.02.2010 r. o godz. 10:10.

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 24.03.2010 r.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

  • Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, na przełomie marca i kwietnia 2010 roku (DOC, 2.1 MiB) Data publikacji: 2010-02-12 | Data wytworzenia informacji: 2010-02-12 |  

    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, na przełomie marca i kwietnia 2010 roku

  • Modyfikacja SIWZ dot. zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, na przełomie marca i kwietnia 2010 roku (DOC, 29 KiB) Data publikacji: 2010-02-19 | Data wytworzenia informacji: 2010-02-19 | Modyfikacja SIWZ dot. zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, na przełomie marca i kwietnia 2010 roku
  • Wyniki postępowania (DOC, 48 KiB) Data publikacji: 2010-02-22 | Data wytworzenia informacji: 2010-02-22
  • Rejestr zmian

    Podmiot udostępniający informację:
    Podmiot udostępniający informację:
    Starostwo Powiatowe w Iławie
    Osoba, która wytworzyła informację:
    Osoba, która wytworzyla informację:
    Michał Wojciechowski
    Data wytworzenia informacji:
    Data wytworzenia informacji:
    2010-02-12
    Osoba, która odpowiada za treść:
    Osoba, która odpowiada za treść:
    Michał Bednarski
    Data wprowadzenia do BIP
    Data wprowadzenia do BIP
    2010-02-12 13:42:41
    Wprowadził informację do BIP:
    Wprowadził informację do BIP:
    Data udostępnienia informacji:
    Data udostępnienia informacji:
    2010-02-12 13:43:28
    Osoba, która zmieniła informację:
    Osoba, która zmieniła informację:
    Data ostatniej zmiany:
    Data ostatniej zmiany:
    2010-02-22 16:04:31
    Artykuł był wyświetlony:
    Artykuł był wyświetlony:
    2646 raz(y)
    Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »