Zamówienia publiczne aktualne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu na Usługi sprzętowo - transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława i OD SuszDrukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu na Usługi sprzętowo - transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława i OD SuszSzczegóły informacji
Ogłoszenie o zamówieniu na Usługi sprzętowo - transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława i OD Susz
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: UZP-9059
Termin składania ofert / wniosków: 2010-01-21 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-01-21 10:10:00
Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, Kod 14-200 Iława, pokój nr 37
Ogłoszono dnia: 2010-01-13 przez Michał Bednarski
Treść:
Iława, dn. 13.01.2010 r.
PZD – b / 343 / 01 / 1-7 / 2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
(O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: PZD – b / 343 / 01 / 1-7 / 2010.
Nazwa zadania: Usługi sprzętowo - transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława i OD Susz.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława
http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski
email: pzdilawa4@op.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek od 08:00 do 16:00, wtorek - piątek od 07:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie:
- można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pod adresem podanym w punkcie „I”, pokój nr 37
- pocztą po przesłaniu pisemnej prośby na adres Zamawiającego.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowo – transportowe bezpośrednio związane z
bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława (gmina Iława, Lubawa i część gminy Zalewo) i OD Susz (gmina Susz, Kisielice i część gminy Zalewo) w zakresie opisanym szczegółowo w punkcie 2.
Zadanie 1 - usługi świadczone samochodami samowyładowczymi o ładowności 5 Mg
na terenie OD Iława.
Nr zamówienia PZD – b / 343 / 01 / 1 / 2010
Zadanie 2 - usługi świadczone równiarką samojezdną na terenie OD Iława.
Nr zamówienia PZD – b / 343 / 01 / 2 / 2010
Zadanie 3 - usługi świadczone walcem ogumionym (np. SGW-16) na terenie OD Iława.
Nr zamówienia PZD – b / 343 / 01 / 3 / 2010
Zadanie 4 - usługi świadczone koparko - ładowarką o pojemności łyżki 0,25 m3
na terenie OD Iława.
Nr zamówienia PZD – b / 343 / 01 / 4 / 2010
Zadanie 5 - usługi świadczone samochodami samowyładowczymi o ładowności 5 Mg
na terenie OD Susz.
Nr zamówienia PZD – b / 343 / 01 / 5 / 2010
Zadanie 6 - usługi świadczone równiarką samojezdną na terenie OD Susz.
Nr zamówienia PZD – b / 343 / 01 / 6 / 2010
Zadanie 7 - usługi świadczone koparko - ładowarką o pojemności łyżki 0,25 m3
na terenie OD Susz.
Nr zamówienia PZD – b / 343 / 01 / 7 / 2010
2. Szczegółowy zakres zamówienia
-
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1:
Nazwa zadania
Usługi samochodami samowyładowczymi (2 jednostki) o ładowności do 5 Mg, przewidywane zatrudnienie do 880 godzin (łącznie dla dwóch samochodów). Samochody będą wykorzystane bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława oraz przy ścince poboczy przy drogach powiatowych na terenie całego powiatu (OD Iława i OD Susz).
Wymagania indywidualne dla zadania - samochody (wraz z kierowcami) muszą być podstawione na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie, lub OD Susz), we wskazane miejsce na terenie OD Iława, a przy ścince poboczy na terenie powiatu. -
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2.
Usługi równiarką samojezdną (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Iława.
Wymagania indywidualne dla zadania – równiarka (wraz z operatorem) musi być podstawiona na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na terenie OD Iława. -
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3.
Usługi walcem ogumionym (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Walec będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Iława.
Wymagania indywidualne dla zadania – walec (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na terenie OD Iława. -
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4.
Usługi samojezdną koparko – ładowarką o poj. łyżki 0,25 m3 (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Koparko - ładowarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych (pogłębianie rowów przydrożnych, odbudowa przepustów i odwodnienia, porządkowanie i ścinka poboczy) na terenie OD Iława.
Wymagania indywidualne dla zadania – koparko – ładowarka (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na terenie OD Iława. -
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5:
Nazwa zadania
Usługi samochodem samowyładowczym (1 jednostka) o ładowności do 5 Mg, przewidywane zatrudnienie do 520 godzin. Samochód będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Susz.
Wymagania indywidualne dla zadania - samochód (wraz z kierowcą) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na terenie OD Susz. -
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6.
Usługi równiarką samojezdną (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Susz.
Wymagania indywidualne dla zadania – równiarka (wraz z operatorem) musi być podstawiona na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na terenie OD Susz. -
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7.
Usługi samojezdną koparko – ładowarką o poj. łyżki 0,25 m3 (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Koparko - ładowarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych (pogłębianie rowów przydrożnych, odbudowa przepustów i odwodnienia, porządkowanie i ścinka poboczy) na terenie OD Susz.
Wymagania indywidualne dla zadania – koparko – ładowarka (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na terenie OD Susz.
Wspólny Słownik Zamówień:
Kod CPV 60000000-8 usługi transportowe
Kod CPV 45500000-2 wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą
Kod CPV 45520000-8 wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. W przypadku składania ofert na usługi sprzętowo – transportowe na terenie OD Iława i OD Susz, wykonawca musi dysponować łączną ilością jednostek (np. 3 samochodami, 2 równiarkami, 2 koparko-ładowarkami).
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania wszystkich zadań (usług) od dnia podpisania umowy do dnia 15.11.2010 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia,
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
5.1 jest niezgodną z ustawą.
5.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
5.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
5.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny.
5.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
5.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena oferty brutto 100%.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego
Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, Kod 14-200 Iława, pokój nr 37, w terminie do dnia: 21.01.2010 r. do godz. 10:00.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, Kod 14-200 Iława, pokój nr 35, dnia 21.01.2010 r. o godz. 10:10.
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 21.02.2010 r.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 13.01.2010 r. Nr ogłoszenia 9059 - 2010.
Dyrektor
Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie
mgr inż. Lech Tatarek
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Michał Wojciechowski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-01-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Michał Bednarski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-01-13 15:06:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-01-13 15:07:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-02-02 15:24:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2217 raz(y) |