ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż rolet antywłamaniowych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż rolet antywłamaniowych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”.

Szczegóły informacji

Dostawa i montaż rolet antywłamaniowych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Iławie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 158984-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-06-16 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-06-16 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława pokój 115 (sekretariat), I piętro

Ogłoszono dnia: 2010-06-08 przez Jakub Żmudziński

Treść:

Postępowanie Nr: OSO.3431/ZP/08/10                            Iława, dnia 08.06.2010 r.

 
STAROSTWO  POWIATOWE 
w  IŁAWIE


OGŁASZA
 
PRZETARG  NIEOGRANICZONY
poniżej 193.000 euro

na

Dostawę i montaż rolet antywłamaniowych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”
 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego, publikacja obowiązkowa.

Rodzaj zamówienia: dostawa.

A.    NAZWA  i  ADRES  ZAMAWIAJACEGO

1.    Zamawiający:    Starostwo Powiatowe w Iławie.
Adres zamawiającego:
14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A
REGON 510742468, NIP 744-14-87-584
tel.: (089) 649-07-00, fax: (089) 649-66-00
e-mail: przetargi@powiat-ilawski.pl
strona internetowa: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/

B.    PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet antywłamaniowych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”.
2.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet antywłamaniowych w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie:

L.p.    Nazwa materiału    Jednostka miary    Ilość
1    dostawa i montaż rolet antywłamaniowych,  ręcznie otwieranych, atestowanych, do okien 215x155,
UWAGA!
Przed dostawą rolet należy dokonać pomiaru otworów okiennych.    szt.    8                


3.    Zaoferowane materiały budowlane muszą być fabrycznie nowe.
4.    Wykonawca dołączy do oferty atest na zaoferowane rolety antywłamaniowe.
5.    Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 44111000-1 Materiały budowlane, 44190000-8    Różne materiały budowlane.

C.    TERMIN  WYKONANIA  ZAMÓWIENIA

Termin realizacji dostawy – 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

D.    ADRES  STRONY  INTERNETOWEJ  ZAMAWIAJACEGO

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na pisemny wniosek
w siedzibie Zamawiającego – p. 115 (sekretariat) w godzinach pracy Urzędu lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE. Pobranie Specyfikacji w formie papierowej jest nieodpłatne. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
 

E.    OSOBY  UPOWAŻNIONE  DO  KONTAKTÓW  Z  WYKONAWCAMI

Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
a)    w sprawach przedmiotu zamówienia Pan Artur Gubała - tel. (089) 649 07 71,
fax (089) 649 66 00 w godz. 8.00-14.00
b)    w sprawach procedury Pani Maria Jaworska - tel. (089) 649 07 20,
fax (089) 649 66 00 w godz. 8.00-14.00.

F.    KRYTERIA  OCENY  OFERT  i  ICH  ZNACZENIE

Kryterium oceny ofert: NAJNIŻSZA CENA = waga kryterium 100%
 
G.    MIEJSCE  i  TERMIN  SKŁADANIA  OFERT

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach do godz. 10:00 dnia 16.06.2010 r.
w sekretariacie Urzędu – p. 115. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.06.2010 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – pokój 1.

 
H.    OPIS  WARUNKÓW  UDZIAŁU  W  POSTĘPOWANIU  ORAZ  OPIS SPOSOBU  DOKONYWANIA  OCENY  ICH  SPEŁNIANIA

1.    Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)    posiadania wiedzy i doświadczenia,
c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d)    sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2.    Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
a)    Ocena spełnienia warunku zawartego w pkt VI ust. 1 lit a) SIWZ Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.  Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 2 SIWZ.
b)    W zakresie warunku wskazanego w pkt VI ust. 1 lit b) SIWZ, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.  Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 2 SIWZ.
c)    Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit c) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenia, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 2 SIWZ.
d)    Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit d) SIWZ Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.  Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 2 SIWZ
e)    Wykonawcy, którzy nie złożyli któregokolwiek z w/w oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożone dokumenty zawierają błędy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.

I.    WYKAZ OŚWIADCZEŃ i DOKUMENTÓW JAKIE SKŁADA WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W        POSTĘPOWANIU

1.    Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
a)    Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1).
b)    Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru nr 2).
c)    Pisemne oświadczenie innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania przez Wykonawcę z ich potencjału. Podmioty trzecie udostępniające zasoby muszą również złożyć oświadczenia o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 2 SIWZ.
d)    Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wg wzoru
nr 3).

 
J.    WADIUM

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp.

K.    TERMIN  ZWIĄZANIA  OFERTĄ  -  30  DNI

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

L.    OFERTY  CZĘŚCIOWE
     
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

M.    OFERTY  WARIANTOWE
      
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

N.    AUKCJA  ELEKTRONICZNA
     
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania aukcji elektronicznej.

O.    ZAMÓWIENIE  UZUPEŁNIAJĄCE
     
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa
      w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

P.    UMOWA  RAMOWA
    
Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

Q.    NIE    PRZEWIDUJE    SIĘ    USTANOWIENIA    DYNAMICZNEGO   SYSTEMU ZAKUPÓW

R.    OGŁOSZENIE ZAMIESZCZONO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 08.06.2010 r.





z up. STAROSTY IŁAWSKIEGO
WICESTAROSTA IŁAWSKI
/-/ Zygmunt Kasprowicz


                

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Żmudziński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Żmudziński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-08 11:48:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-08 11:50:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-17 08:09:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2917 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony