Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów budowlanych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów budowlanych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”Szczegóły informacji
Dostawa materiałów budowlanych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Iławie
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 141978-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-06-01 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-06-01 10:30:00
Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława pokój 115 (sekretariat), I piętro
Ogłoszono dnia: 2010-05-24 przez Jakub Żmudziński
Treść:
Postępowanie Nr: OSO.3431/ZP/07/10 Iława, dnia 24.05.2010 r.
STAROSTWO POWIATOWE
w IŁAWIE
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY
poniżej 193.000 euro
PRZETARG NIEOGRANICZONY
poniżej 193.000 euro
na
Dostawę materiałów budowlanych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”
Dostawę materiałów budowlanych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego, publikacja obowiązkowa.
Rodzaj zamówienia: dostawa.
A. NAZWA i ADRES ZAMAWIAJACEGO
1. Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Iławie.
Adres zamawiającego:
14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A
REGON 510742468, NIP 744-14-87-584
tel.: (089) 649-07-00, fax: (089) 649-66-00
e-mail: przetargi@powiat-ilawski.pl
strona internetowa: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
B. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”.
2. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na trzy części:
CZĘŚĆ I: Dostawa rolet antywłamaniowych.
CZĘŚĆ II: Dostawa wykładziny podłogowej.
CZĘŚĆ III: Dostawa opraw świetlówkowych i przewodów elektrycznych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba części – 3. W ramach poszczególnych części nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części.
4. W formularzu ofertowym wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę. W pozycjach formularza ofertowego, na które Wykonawca nie składa oferty wpisuje „nie dotyczy”.
5. W formularzu cenowym wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę. W pozycjach formularza cenowego, na które Wykonawca nie składa oferty wpisuje „nie dotyczy”.
6. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych materiałów budowlanych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Iławy:
CZĘŚĆ I
L.p. Nazwa materiału Jednostka miary Ilość
1 Roleta antywłamaniowa, atestowana, do okna 215x155, ręcznie otwierana
UWAGA!
Przed dostawą rolet należy dokonać pomiaru otworów okiennych. szt. 8
CZĘŚĆ II
L.p. Nazwa materiału Jednostka miary Ilość
1 Wykładzina podłogowa z PCW, rulonowa, gr. warstwy ścieralnej 0,30mm, grubość całkowita 2,80mm
UWAGA!
Kolor i szerokość wykładziny do ustalenia z Inwestorem w trakcie realizacji zamówienia m2 230
CZĘŚĆ III
L.p. Nazwa materiału Jednostka miary Ilość
1 Oprawa świetlówkowa biała, ME 218 G8, 2x18W, T8, G13, obj. 0,012m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 22
2 Oprawa świetlówkowa biała, KR 218 G8, 2x18W, TC-L, 2G11, obj. 0,015m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 2
3 Oprawa świetlówkowa biała, ME 236 G8, 2x36W, T8, G13, obj. 0,025m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 36
4 Oprawa świetlówkowa CRUSIER 04 typ: 3C, 1x8W, T2, W4,3x8,5d, obj. 0,005m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 3
5 Oprawa świetlówkowa biała, RP 418 PP-P G8K, 4x18W, T8, G13, obj. 0,038m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 19
6 Oprawa świetlówkowa biała, RP 418 PP-P G8K, 4x18W, T8, G13, obj. 0,038m3 z modułem awaryjnym firmy AGA Light lub równoważna szt. 3
7 Oprawa świetlówkowa biała, RP 236 PP-P G8K, 2x36W, T8, G13, obj. 0,039m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 20
8 Oprawa świetlówkowa biała, VA G/D 121 B2 PP, 1x21W, T5, G5, obj. 0,014m3 (montowana na zwieszakach) firmy AGA Light lub równoważna szt. 7
9 Oprawa świetlówkowa biała, BN11 118 B2 G8, 1x18W, TC-D, G24 d2, obj. 0,011m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 2
10 Przewód kabelkowy YDY 3x2,5mm2 m 1030
11 Przewód kabelkowy YDY 3x1,5mm2 m 640
12 Przewód kabelkowy LgY 1x6mm2 m 380
7. Zaoferowane materiały budowlane muszą być fabrycznie nowe.
8. Wykonawca dołączy do oferty atest na zaoferowane rolety antywłamaniowe.
9. Za materiały równoważne Zamawiający uzna tylko takie materiały, które zapewnią parametry nie gorsze niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (pkt. IV ust. 6 SIWZ), m.in. moc, źródło, trzonek, typ pracy oraz objętość – dot. opraw świetlówkowych.
10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych ciężar udowodnienia, że oferowane materiały budowlane są równoważne w stosunku do produktów opisanych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
11. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 44111000-1 Materiały budowlane, 44190000-8 Różne materiały budowlane.
C. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji dostawy – 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
D. ADRES STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na pisemny wniosek
w siedzibie Zamawiającego – p. 115 (sekretariat) w godzinach pracy Urzędu lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE. Pobranie Specyfikacji w formie papierowej jest nieodpłatne. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
E. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
a) w sprawach przedmiotu zamówienia Pan Artur Gubała - tel. (089) 649 07 71,
fax (089) 649 66 00 w godz. 8.00-14.00
b) w sprawach procedury Pani Maria Jaworska - tel. (089) 649 07 20,
fax (089) 649 66 00 w godz. 8.00-14.00.
F. KRYTERIA OCENY OFERT i ICH ZNACZENIE
Kryterium oceny ofert: NAJNIŻSZA CENA = waga kryterium 100%
G. MIEJSCE i TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach do godz. 10:00 dnia 01.06.2010 r.
w sekretariacie Urzędu – p. 115. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.06.2010 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – pokój 1.
H. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
a) Ocena spełnienia warunku zawartego w pkt VI ust. 1 lit a) SIWZ Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ.
b) W zakresie warunku wskazanego w pkt VI ust. 1 lit b) SIWZ, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ.
c) Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit c) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenia, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ.
d) Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit d) SIWZ Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ.
e) Wykonawcy, którzy nie złożyli któregokolwiek z w/w oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożone dokumenty zawierają błędy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.
I. WYKAZ OŚWIADCZEŃ i DOKUMENTÓW JAKIE SKŁADA WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, tj.:
a) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1).
b) Wypełniony formularz cenowy (wg wzoru nr 2).
c) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru nr 3).
d) Pisemne oświadczenie innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania przez Wykonawcę z ich potencjału. Podmioty trzecie udostępniające zasoby muszą również złożyć oświadczenia o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ.
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wg wzoru
nr 4).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
J. WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp.
K. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ - 30 DNI
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
L. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych opisanych w pkt. B niniejszego ogłoszenia.
M. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
N. AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania aukcji elektronicznej.
O. ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
P. UMOWA RAMOWA
Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
Q. NIE PRZEWIDUJE SIĘ USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
R. OGŁOSZENIE ZAMIESZCZONO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 24.05.2010 r. numer 141978-2010
Rodzaj zamówienia: dostawa.
A. NAZWA i ADRES ZAMAWIAJACEGO
1. Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Iławie.
Adres zamawiającego:
14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A
REGON 510742468, NIP 744-14-87-584
tel.: (089) 649-07-00, fax: (089) 649-66-00
e-mail: przetargi@powiat-ilawski.pl
strona internetowa: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
B. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”.
2. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na trzy części:
CZĘŚĆ I: Dostawa rolet antywłamaniowych.
CZĘŚĆ II: Dostawa wykładziny podłogowej.
CZĘŚĆ III: Dostawa opraw świetlówkowych i przewodów elektrycznych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba części – 3. W ramach poszczególnych części nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części.
4. W formularzu ofertowym wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę. W pozycjach formularza ofertowego, na które Wykonawca nie składa oferty wpisuje „nie dotyczy”.
5. W formularzu cenowym wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę. W pozycjach formularza cenowego, na które Wykonawca nie składa oferty wpisuje „nie dotyczy”.
6. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych materiałów budowlanych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Iławy:
CZĘŚĆ I
L.p. Nazwa materiału Jednostka miary Ilość
1 Roleta antywłamaniowa, atestowana, do okna 215x155, ręcznie otwierana
UWAGA!
Przed dostawą rolet należy dokonać pomiaru otworów okiennych. szt. 8
CZĘŚĆ II
L.p. Nazwa materiału Jednostka miary Ilość
1 Wykładzina podłogowa z PCW, rulonowa, gr. warstwy ścieralnej 0,30mm, grubość całkowita 2,80mm
UWAGA!
Kolor i szerokość wykładziny do ustalenia z Inwestorem w trakcie realizacji zamówienia m2 230
CZĘŚĆ III
L.p. Nazwa materiału Jednostka miary Ilość
1 Oprawa świetlówkowa biała, ME 218 G8, 2x18W, T8, G13, obj. 0,012m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 22
2 Oprawa świetlówkowa biała, KR 218 G8, 2x18W, TC-L, 2G11, obj. 0,015m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 2
3 Oprawa świetlówkowa biała, ME 236 G8, 2x36W, T8, G13, obj. 0,025m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 36
4 Oprawa świetlówkowa CRUSIER 04 typ: 3C, 1x8W, T2, W4,3x8,5d, obj. 0,005m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 3
5 Oprawa świetlówkowa biała, RP 418 PP-P G8K, 4x18W, T8, G13, obj. 0,038m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 19
6 Oprawa świetlówkowa biała, RP 418 PP-P G8K, 4x18W, T8, G13, obj. 0,038m3 z modułem awaryjnym firmy AGA Light lub równoważna szt. 3
7 Oprawa świetlówkowa biała, RP 236 PP-P G8K, 2x36W, T8, G13, obj. 0,039m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 20
8 Oprawa świetlówkowa biała, VA G/D 121 B2 PP, 1x21W, T5, G5, obj. 0,014m3 (montowana na zwieszakach) firmy AGA Light lub równoważna szt. 7
9 Oprawa świetlówkowa biała, BN11 118 B2 G8, 1x18W, TC-D, G24 d2, obj. 0,011m3 firmy AGA Light lub równoważna szt. 2
10 Przewód kabelkowy YDY 3x2,5mm2 m 1030
11 Przewód kabelkowy YDY 3x1,5mm2 m 640
12 Przewód kabelkowy LgY 1x6mm2 m 380
7. Zaoferowane materiały budowlane muszą być fabrycznie nowe.
8. Wykonawca dołączy do oferty atest na zaoferowane rolety antywłamaniowe.
9. Za materiały równoważne Zamawiający uzna tylko takie materiały, które zapewnią parametry nie gorsze niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (pkt. IV ust. 6 SIWZ), m.in. moc, źródło, trzonek, typ pracy oraz objętość – dot. opraw świetlówkowych.
10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych ciężar udowodnienia, że oferowane materiały budowlane są równoważne w stosunku do produktów opisanych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
11. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 44111000-1 Materiały budowlane, 44190000-8 Różne materiały budowlane.
C. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji dostawy – 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
D. ADRES STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na pisemny wniosek
w siedzibie Zamawiającego – p. 115 (sekretariat) w godzinach pracy Urzędu lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE. Pobranie Specyfikacji w formie papierowej jest nieodpłatne. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
E. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
a) w sprawach przedmiotu zamówienia Pan Artur Gubała - tel. (089) 649 07 71,
fax (089) 649 66 00 w godz. 8.00-14.00
b) w sprawach procedury Pani Maria Jaworska - tel. (089) 649 07 20,
fax (089) 649 66 00 w godz. 8.00-14.00.
F. KRYTERIA OCENY OFERT i ICH ZNACZENIE
Kryterium oceny ofert: NAJNIŻSZA CENA = waga kryterium 100%
G. MIEJSCE i TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach do godz. 10:00 dnia 01.06.2010 r.
w sekretariacie Urzędu – p. 115. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.06.2010 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – pokój 1.
H. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
a) Ocena spełnienia warunku zawartego w pkt VI ust. 1 lit a) SIWZ Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ.
b) W zakresie warunku wskazanego w pkt VI ust. 1 lit b) SIWZ, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ.
c) Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit c) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenia, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ.
d) Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit d) SIWZ Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ.
e) Wykonawcy, którzy nie złożyli któregokolwiek z w/w oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożone dokumenty zawierają błędy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.
I. WYKAZ OŚWIADCZEŃ i DOKUMENTÓW JAKIE SKŁADA WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, tj.:
a) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1).
b) Wypełniony formularz cenowy (wg wzoru nr 2).
c) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru nr 3).
d) Pisemne oświadczenie innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania przez Wykonawcę z ich potencjału. Podmioty trzecie udostępniające zasoby muszą również złożyć oświadczenia o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ.
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wg wzoru
nr 4).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
J. WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp.
K. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ - 30 DNI
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
L. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych opisanych w pkt. B niniejszego ogłoszenia.
M. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
N. AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania aukcji elektronicznej.
O. ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
P. UMOWA RAMOWA
Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
Q. NIE PRZEWIDUJE SIĘ USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
R. OGŁOSZENIE ZAMIESZCZONO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 24.05.2010 r. numer 141978-2010
ZATWIERDZAM dnia 24.05.2010 r.
STAROSTA IŁAWSKI
/-/ Maciej Rygielski
STAROSTA IŁAWSKI
/-/ Maciej Rygielski
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów budowlanych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów budowlanych na realizację inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń po Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie do potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Iławie”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jakub Żmudziński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-05-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jakub Żmudziński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-05-24 15:01:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-05-24 15:05:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-06-08 15:11:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2417 raz(y) |