Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu publicznym poniżej 4.845.000 EURO w trybie przetargu nieograniczonegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu publicznym poniżej 4.845.000 EURO w trybie przetargu nieograniczonegoSzczegóły informacji
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym poniżej 4.845.000 EURO w trybie przetargu nieograniczonego
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Suszu
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 134864-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-06-02 08:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-06-02 08:10:00
Miejsce złożenia oferty: Dom Pomocy Społecznej, 14-240 Susz, ul. Iławska 42, pok. Nr (1-31 parter) administracja
Ogłoszono dnia: 2010-05-19 przez Maria Jaworska
Treść:
ZAG/ZP/2/2010
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym poniżej 4.845.000 EURO w trybie przetargu nieograniczonego
Przystosowanie istniejącego obiektu Domu Pomocy Społecznej w Suszu, gmina Susz, powiat iławski, woj. warmińsko-mazurskie do standardów Unii Europejskiej - etap II.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Suszu , ul. Iławska 42, 14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2786262, faks 055 2786017.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssusz.of.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie istniejącego obiektu Domu Pomocy Społecznej w Suszu, gmina Susz, powiat iławski, woj. warmińsko-mazurskie do standardów Unii Europejskiej - etap II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa i remont 5 pomieszczeń znajdujących się w funkcjonującym obiekcie Domu Pomocy Społecznej w Suszu, gmina Susz, powiat iławski, woj. warmińsko-mazurskie celem przystosowania istniejącego obiektu do standardów Unii Europejskiej. 2. Dane ogólne. Dom pomocy Społecznej w Suszu to jednostka opiekuńcza przeznaczona dla osób z głębokim upośledzeniem umysłowym. Podjęte działania mają na celu rozpoczęcie procesu standaryzacji obiektu do wymagań Unii Europejskiej. Z uwagi na sposób rozmieszczenia istniejących pomieszczeń, konstrukcję obiektu, zabytkowy charakter zaprojektowana przebudowa wykonana ma być w sposób optymalny dla Zamawiającego przy zrealizowaniu jego wytycznych po wcześniejszych uzgodnieniach. Wszystkie prace remontowe zostały zaprojektowane i dostosowane do wymagań zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 19 października 2005 r. w sprawie domów pomocy społecznej Dz. U. Nr. 217 poz. 1837 z 2005r. 3. Przedmiot i zakres prac: - pomieszczenie A - przebudowa istniejącego pomieszczenia, poprzez jego podział na ciąg komunikacyjny łączący parter z szybem windy oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne z usytuowaniem instalacji wod-kan. oraz urządzeń sanitarnych w poszczególnych pomieszczeniach; - pomieszczenie B - przebudowa istniejącego pomieszczenia poprzez podzielenie sali zajęć na dwa pomieszczenia oraz zmianę funkcji pomieszczeń; -pomieszczenie C - przebudowa istniejącego pomieszczenia poprzez zmianę jego funkcji z usytuowaniem instalacji wod-kan. oraz urządzeń sanitarnych w poszczególnych pomieszczeniach; - pomieszczenie D - przebudowa istniejącego pomieszczenia poprzez zmianę jego funkcji z usytuowaniem instalacji wod-kan. oraz urządzeń sanitarnych w poszczególnych pomieszczeniach; - pomieszczenie E - przebudowę istniejącego pomieszczenia poprzez zmianę jego funkcji z usytuowaniem instalacji c.o. w poszczególnych pomieszczeniach. 4. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna zawierająca: przedmiar robót, projekt budowlany wraz z opisem technicznym i rysunkami, która stanowi Załącznik Nr 8 do specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty ogólnobudowlane na obiektach opieki medycznej (takich jak szpitale, domy pomocy społecznej, opieki paliatywnej itp.) o wartości prac nie mniejszych niż 40.000 zł
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
mają do dyspozycji co najmniej: a) jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wraz z ofertą należy złożyć kosztorys ofertowy. Warunki oraz sposób jego sporządzenia określone są w rozdziale 12 SIWZ pn. (Opis sposobu obliczenia ceny). 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssusz.of.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 14-240 Susz, ul. Iławska 42, pok. Nr (1-31 parter) nieodpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, 14-240 Susz, ul. Iławska 42, pok. Nr (1-31 parter) administracja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzenia z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
1. Ogłoszenie o Przetargu DPS Susz roboty budowlane 2010
2. Specyfikacja SIWZ Roboty Budowlane Etap II
3. Pozwolenie na budowę DPS Susz - strona 1
4. Pozwolenie na budowę DPS Susz - strona 2
5. Załącznik nr.8 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1 - DPS UE etap II - bud. i inst. opis
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych
Rysunki:
1 - STAN ISTNIEJĄCY - RZUT PARTERU
2 - STAN ISTNIEJĄCY - RZUT PIĘTRA
3 - STAN PROJEKTOWANY - PRZEBUDOWA POMIESZCZEN A i B
3a - STAN PROJEKTOWANY - PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA C
4 - STAN PROJEKTOWANY - PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA D
4a - STAN PROJEKTOWANY - PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA E
5 - STAN PROJEKTOWANY - POMIESZCZENIE A inst. wod.-kan. c.o.
6 - STAN PROJEKTOWANY - POMIESZCZENIE C inst. wod.-kan. c.w.
6a - STAN PROJEKTOWANY - POMIESZCZENIE C inst. c.o.
7 - STAN PROJEKTOWANY - POMIESZCZENIE D inst. wod.-kan. c.o.
8 - STAN PROJEKTOWANY - POMIESZCZENIE E inst. c.o.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Michał Wojciechowski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-05-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Maria Jaworska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-05-18 15:04:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-05-18 15:05:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-10-11 14:34:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2266 raz(y) |