Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIE Drukuj informację Zamówienie publiczne: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIESzczegóły informacji
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIE
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Iławie
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 133058-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-05-27 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-05-27 10:30:00
Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława pokój 115 (sekretariat), I piętro
Ogłoszono dnia: 2010-05-17 przez Jakub Żmudziński
Treść:
STAROSTA IŁAWSKI
PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 193.000 EURO NA
Dostawę materiałów biurowych i papierniczych
dla Starostwa Powiatowego w Iławie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Starostwo Powiatowe w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6490742, faks 089 6496600.
ADRES STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/ Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na pisemny wniosek w siedzibie Zamawiającego – pokój 113 w godzinach pracy Starostwa lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/ w profilu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, zakładka: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia. Pobranie Specyfikacji w formie papierowej jest nieodpłatne.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów biurowych i papierniczych do siedziby Zamawiającego.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Miejsce wykonania zamówienia
Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po każdorazowej dostawie do Wydziału Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa, pok. 100. Osobą upoważnioną do odbioru przedmiotu zamówienia jest Pani Anna Wnuk
2. Znaki towarowe
2.1. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe dopuszcza się zaoferowanie materiałów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do formularza ofertowego: Formularz asortymentowo - cenowy.
2.2. Dla porównania przedmiotów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania dyspozycji o której mowa w art. 30 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych przez załączenie do oferty próbki bądź szczegółowej specyfikacji (opisu) oferowanego produktu równoważnego. Z przedłożonej specyfikacji w sposób nie budzący wątpliwości winno jasno wynikać, iż produkt spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego w załączniku Nr 2 do formularza ofertowego. Specyfikacja winna zawierać: nazwę producenta, numer, kod lub nazwę handlową produktu a także wskazywać parametry decydujące o jego równoważności.
3. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do siedziby Zamawiającego. Realizacja poszczególnych dostaw odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy.
4. Gwarancja: Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony towar na okres wskazany przez producenta i zobowiązuje się do usunięcia wad fizycznych towarów lub do dostarczenia towaru zgodnego z umową, jeżeli wady te ujawnią się w terminie objętym okresem gwarancyjnym.
5. W przypadku wcześniejszego wyczerpania ilości materiałów biurowych wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawarta z wybranym Wykonawcą umowa zostanie rozwiązana przed obowiązującym terminem realizacji.
6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez dostawy częściowe w ciągu 24 godzin od momentu przekazania WYKONAWCY faksem zapotrzebowania na daną partię towaru określającego ilość oraz rodzaj dostarczanego towaru.
7. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. Potwierdzeniem odbioru danej partii towaru będzie przyjęcie przez Zamawiającego faktury VAT.
8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia która zostanie powierzona podwykonawcy.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 r.
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a więc dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu :
2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2. SIWZ, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. niniejszej SIWZ.
3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3. SIWZ, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. niniejszej SIWZ.
4. W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.4. SIWZ, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. niniejszej SIWZ.
5. W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.5. Wykonawca wykazuje brak podstaw do wykluczenia jego oferty na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Zamawiający żąda by Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert wykazał brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.1.2. SIWZ oraz w punkcie 6.1.2. SIWZ.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp, gdy Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odwołuje się do potencjału podmiotów trzecich zobowiązany jest wykazać, iż będzie dysponował zasobami tego podmiotu niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Uwaga!
Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym na załączniku Nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1. OŚWIADCZENIA:
1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do formularza ofertowego;
1.1.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do formularza ofertowego;
1.2. DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w części 5. SIWZ:
1.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza ofertowego.
1.2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.3. INNE DOKUMENTY:
1.3.1. Oświadczenie podmiotów trzecich o udostępnieniu zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania przez Wykonawcę z ich potencjału - Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 6.1.2.1 i 6.1.2.2 oraz 6.1.1.2 SIWZ.
1.3.2. Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik Nr 5 do formularza ofertowego.
1.3.3. Próbka bądź szczegółowa specyfikacja (opis) sporządzona zgodnie z pkt 3.2.2. niniejszej SIWZ zaoferowanego produktu równoważnego (przedkłada tylko Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego w SIWZ).
2.1. zamiast dokumentu określonego w pkt 6.1.2.1. i 6.1.2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłania ofert oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
6.3.2. W przypadku o którym mowa w pkt. 6.3.1., zgodnie z art. 23 ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do:
a) reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
b) reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.3.3. Treść pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie mogłaby identyfikować wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także wskazywać jakiego postępowania dotyczy, nadto musi wskazywać ustanowionego pełnomocnika oraz określać zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich wykonawców ustanawiających pełnomocnika.
6.3.4. Załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
6.3.5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.
6.3.6. Wykonawcy składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.3.7. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
a) każdy Wykonawca składa dokumenty wskazane w 6.1.1. i 6.1.2.1 i 6.1.2.2 części 6. SIWZ.
b) oferta, składane dokumenty i oświadczenia winny być podpisane przez każdego z wykonawców lub ustanowionego pełnomocnika;
c) wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo dokładnie określające zakres umocowana pełnomocnika.
Najniższa CENA oferowana brutto = waga kryterium 100%
27.05.2010r. godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Iławie, pokój Nr 115 (sekretariat - I piętro).
Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 17.05.2010 r.; Numer ogłoszenia: 133058-2010
Z up. Starosty Iławskiego
/-/ Zygmunt Kasprowicz
Wicestarosta
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jakub Żmudziński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-05-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jakub Żmudziński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-05-17 13:56:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-05-17 13:58:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-10-11 14:29:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2215 raz(y) |