ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIE Drukuj informację Zamówienie publiczne: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIE

Szczegóły informacji

DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIE

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Iławie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 133058-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-05-27 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-05-27 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława pokój 115 (sekretariat), I piętro

Ogłoszono dnia: 2010-05-17 przez Jakub Żmudziński

Treść:

STAROSTA IŁAWSKI

 OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 193.000 EURO NA

Dostawę materiałów biurowych i papierniczych
dla Starostwa Powiatowego w Iławie


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Starostwo Powiatowe w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6490742, faks 089 6496600.

 

ADRES STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/ Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na pisemny wniosek w siedzibie Zamawiającego – pokój 113 w godzinach pracy Starostwa lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/  w profilu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, zakładka: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia.  Pobranie Specyfikacji w formie papierowej jest nieodpłatne.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Dostawa materiałów biurowych i papierniczych do siedziby Zamawiającego.

 Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 5 do formularza ofertowego, Formularz asortymentowo - cenowy.

1. Miejsce wykonania zamówienia

Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po każdorazowej dostawie do Wydziału Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa, pok. 100. Osobą upoważnioną do odbioru przedmiotu zamówienia jest Pani Anna Wnuk

2. Znaki towarowe

2.1. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe dopuszcza się zaoferowanie materiałów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do formularza ofertowego: Formularz asortymentowo - cenowy.

2.2. Dla porównania przedmiotów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania dyspozycji o której mowa w art. 30 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych przez załączenie do oferty próbki bądź szczegółowej specyfikacji (opisu) oferowanego produktu równoważnego. Z przedłożonej specyfikacji w sposób nie budzący wątpliwości winno jasno wynikać, iż produkt spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego w załączniku Nr 2 do formularza ofertowego. Specyfikacja winna zawierać: nazwę producenta, numer, kod lub nazwę handlową produktu a także wskazywać parametry decydujące o jego równoważności.

3. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do siedziby Zamawiającego. Realizacja poszczególnych dostaw odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy.

4. Gwarancja: Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony towar na okres wskazany przez producenta i zobowiązuje się do usunięcia wad fizycznych towarów lub do dostarczenia towaru zgodnego z umową, jeżeli wady te ujawnią się w terminie objętym okresem gwarancyjnym.

5. W przypadku wcześniejszego wyczerpania ilości materiałów biurowych wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawarta z wybranym Wykonawcą umowa zostanie rozwiązana przed obowiązującym terminem realizacji.

6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez dostawy częściowe w ciągu 24 godzin od momentu przekazania WYKONAWCY faksem zapotrzebowania na daną partię towaru określającego ilość oraz rodzaj dostarczanego towaru.

7. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. Potwierdzeniem odbioru danej partii towaru będzie przyjęcie przez Zamawiającego faktury VAT.

8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia która zostanie powierzona podwykonawcy.

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.72.00-8, 39.29.25.00-0, 30.19.20.00-1, 30.12.51.00-2, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.95.00-5, 30.19.70.00-6, 30.19.92.00-2, 22.81.60.00-3, 24.91.00.00-6, 44.42.42.00-0, 39.24.12.00-5, 30.23.73.20-8, 30.19.28.00-9, 22.85.00.00-3.

                                                    

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 r.

 

Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a więc dotyczące:

1.                   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2.                   posiadania wiedzy i doświadczenia;

3.                   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4.                   sytuacji ekonomicznej i finansowej;

5.                   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki  udziału w postępowaniu :

 1.      W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.1. SIWZ, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.  Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. niniejszej SIWZ.

2.      W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2.  SIWZ, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. niniejszej SIWZ.

3.      W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3.  SIWZ, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. niniejszej SIWZ.

4.      W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.4. SIWZ, Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. niniejszej SIWZ.

5.      W zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.5. Wykonawca wykazuje brak podstaw do wykluczenia jego oferty na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Zamawiający żąda by Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert wykazał brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.1.2. SIWZ oraz w punkcie 6.1.2. SIWZ.

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp, gdy Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odwołuje się do potencjału podmiotów trzecich zobowiązany jest wykazać, iż będzie dysponował zasobami tego podmiotu niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone powyżej wymagania. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania.

 

Uwaga!

Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym na załączniku Nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenia:

1.1.  OŚWIADCZENIA:

1.1.1.            Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do formularza ofertowego;

1.1.2.           Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do formularza ofertowego;

1.2.         DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w części 5. SIWZ:

1.2.1.       Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza ofertowego.

1.2.2.       Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

1.3.         INNE DOKUMENTY:

1.3.1.       Oświadczenie podmiotów trzecich o udostępnieniu zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania przez Wykonawcę z ich potencjału - Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 6.1.2.1 i 6.1.2.2 oraz 6.1.1.2 SIWZ.

1.3.2.       Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik Nr 5 do formularza ofertowego.

1.3.3.       Próbka bądź szczegółowa specyfikacja (opis) sporządzona zgodnie z pkt 3.2.2. niniejszej SIWZ zaoferowanego produktu równoważnego (przedkłada tylko Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego w SIWZ).

 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

2.1.       zamiast dokumentu określonego w pkt 6.1.2.1. i 6.1.2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłania ofert oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.2.       Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 6.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:

6.3.1.  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

6.3.2. W przypadku o którym mowa w pkt. 6.3.1., zgodnie z art. 23 ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do:

a)  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo

b)  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie    zamówienia publicznego.

6.3.3.        Treść pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie mogłaby identyfikować wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także wskazywać jakiego postępowania dotyczy, nadto musi wskazywać ustanowionego pełnomocnika oraz określać zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich wykonawców ustanawiających pełnomocnika. 

6.3.4.        Załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

6.3.5.        Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.

6.3.6.        Wykonawcy składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.3.7.        Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

 6.3.8.      W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców:

a)        każdy Wykonawca składa dokumenty wskazane w 6.1.1. i 6.1.2.1 i 6.1.2.2 części  6. SIWZ.

b)        oferta, składane dokumenty i oświadczenia winny być podpisane przez każdego z wykonawców lub ustanowionego pełnomocnika;

c)        wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo dokładnie określające zakres umocowana pełnomocnika.

 Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie zawierającej tekst bądź inny znak graficzny i podpisane przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną. Podpis powinien być czytelny (imię i nazwisko), w przypadku parafowania strony należy przystawić pieczątkę imienną. Pełnomocnictwo „za zgodność z oryginałem” poświadcza udzielający pełnomocnictwa do udziału w postępowaniu bądź notariusz.

 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony poniżej 193.000 euro

 KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa CENA oferowana brutto = waga kryterium 100%

 TERMIN SKŁADANIA OFERT:

27.05.2010r. godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Iławie, pokój Nr 115 (sekretariat - I piętro).

 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

 Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

 

Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 17.05.2010 r.; Numer ogłoszenia:  133058-2010

 

                                                                                                                             

Z up. Starosty Iławskiego

/-/ Zygmunt Kasprowicz

Wicestarosta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Żmudziński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-05-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Żmudziński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-05-17 13:56:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-17 13:58:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-10-11 14:29:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2215 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony