ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu na przebudowę drogi powiatowej nr 1329N w Iławie, ulic Dąbrowskiego i ul. ZalewskiejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu na przebudowę drogi powiatowej nr 1329N w Iławie, ulic Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o zamówieniu na przebudowę drogi powiatowej nr 1329N w Iławie, ulic Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie

Finansowanie: Fundusze unijne

Nr UZP: 388226-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-11-30 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-11-30 09:10:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 37

Ogłoszono dnia: 2009-11-09 przez Elżbieta Radtke

Treść:

Iława, 09.11.2009 r.

 PZD - r / 343 / 33 / 2009

  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: PZD - r / 343 / 33 / 2009

Nazwa zadania:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1329N w Iławie, ulic Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej"

 Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r.
Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058
) Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława

Tel: (0 89) 648 54 68; fax: (0 89) 648 54 68

e-mail: pzdilawa4@op.pl
strona internetowa, na której publikowane będą ogłoszenia;
http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/

Godziny urzędowania: poniedziałek od 08:00 do 16:00, wtorek - piątek od 07:00 do 15:00.

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

strona http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie:
- w siedzibie zamawiającego, adres w pkt. I, pok. Nr 37,
- pocztą po przesłaniu pisemnej prośby na adres Zamawiającego.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1329N w Iławie, ul. Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej wraz z infrastrukturą techniczną. Długość przebudowywanej drogi 2,03 km; w tym ul. Dąbrowskiego 1,074 km i ul. Zalewskiej 0,964 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: poszerzenie jezdni, przebudowę skrzyżowania ul. Dąbrowskiego z ul. Kajki (budowa minironda) oraz skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego z ul. Zalewską i ul. Lipowy Dwór, przebudowę i budowę nowych zatok autobusowych, przebudowę i budowę nowych chodników, budowę ścieżek rowerowych, przebudowę przejść dla pieszych, przebudowę oświetlenia, kolizji energetycznych, przebudowę sieci wodociągowej, deszczowej. Zamówienie realizowana będzie na podstawie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów, ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i prowadzeniem działań promocyjnych - zamontowanie na czas realizacji robót tablic informacyjnych - 3 szt., a po zakończeniu realizacji tablic pamiątkowych - 3 szt. (tablice muszą spełniać wymagania określone w dokumencie Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2007 - 2013). Zakres robót obejmuje: Roboty budowlane drogowe: Roboty pomiarowe; wycinka drzew wraz z karczowaniem pni, wywozem dłużyc, karpiny i gałęzi. Rozbiórka istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni i chodników, istniejącą nawierzchnię należy usunąć do warstw gruntu nośnego. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, ułożenie nowych warstw konstrukcji nawierzchni (warstwy podbudowy z betonu asfaltowego, warstwy wiążącej z asfaltobetonu, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego). Korekta geometrii jezdni; wykonanie poszerzeń nawierzchni jezdni. Przebudowa ciągów pieszych po obu stronach jezdni wraz z wydzieleniem ścieżek rowerowych. Przebudowa istniejących zatok autobusowych (łącznie z korektą ich geometrii, zmianą lokalizacji) oraz budowa nowych zatok autobusowych. Przebudowa skrzyżowania z ul. Kajki, nieskanalizowanego na skrzyżowanie typu minirondo bez sygnalizacji świetlnej. Przebudowa skrzyżowania ul. Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej z ul. Lipowy Dwór. Zieleń wraz z nasadzeniami kompensacyjnymi drzew. Oznakowanie pionowe i poziome - stała organizacja ruchu. Wykonanie dokumentacji wraz z uzgodnieniami czasowej organizacji ruchu; wykonanie, utrzymanie i likwidacji czasowej organizacji ruchu. Obsługa geodezyjna, wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego - dokumentacja w 3 egz. Przebudowa infrastruktury: Przebudowa oświetlenia, kolizji energetycznych Budowa systemu odwodnienia drogi (kanalizacja deszczowa). Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej w niezbędnym zakresie (kanalizacja deszczowa, wodociągowa, elektroenergetyczna). Obsługa geodezyjna, wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego - dokumentacja w 3 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w załączniku Nr I do SIWZ kosztorys ofertowy - przedmiar robót oraz dokumentacji budowlana wraz ze SST - wszystkie branże - stanowiąca załącznik Nr II do SIWZ Wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie przebudowanej ulicy, a także spełnienie przez Zamawiającego wszystkich warunków narzuconych umową o do-finansowanie zawartą z Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia - Mazury 2007 - 2013.

  1. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
    Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców
    w zakresie robót: sieci wodociągowej, deszczowej, elektroenergetycznych, robót rozbiórkowych, wycinki drzew i krzewów, urządzenia zieleni, prac geodezyjnych.
    Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zakres i wartość prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców wypełniając wzór nr 4
    .

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  1. Wymagania stawiane Wykonawcy:

  1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia wg dokumentacji projekto­wej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów, ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.

  2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

  3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy – Kierownikiem Budowy.

  4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

  5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.


Kod C
PV: 45.23.31.40-2, 45.23.31.62-2, 45.23.31.28-2, 45.31.00.00-3, 45.31.60.00-5, 45.23.24.60-4.

#47

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

  1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 30.06.2011 r.

 VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

  1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  2. posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  1. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:

    1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. a) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI. ust. B 1.

    2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Wykonawca musi wykazać, że:

    1. doświadczenie: w okresie ostatnich 5 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 zadanie, odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (budowa lub przebudowa ulicy kategorii Z wraz z infrastrukturą techniczną) o wartości minimum 10.000.000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w punkcie VI podpunkt C1. W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

    2. potencjał kadrowy: wykonawca musi posiadać do dyspozycji wykwalifikowany niezbędny potencjał kadrowy w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:

    1. Kierownik budowy. Minimalne wymagania:

  • 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik budowy.

  • wykształcenie wyższe techniczne.

  • uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń.

  • osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa.

    1. Kierownik robót drogowych - minimalne wymagania:

  • 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej

  • osoba musi wykazać się, że kierowała robotami drogowymi.

  • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne.

  • uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej,

  • osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa

    1. Kierownik robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania:

  • 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót elektroenergetycznych,

  • wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji elektroenergetycznych,

  • uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych,

  • osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa

    1. Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania:

  • 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót sanitarnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych

  • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne,

  • uprawnienia budowlane umożliwiającej kierowanie robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,

  • osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa

    1. specjalista od budowy zieleni - minimalne wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie w kierunku architekt krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni lub ogrodnictwa

  • posiadający co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata przy urządzaniu terenów zielonych.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa punkcie VI podpunkt C2.
Zamawiający dopuszcza pełnienie roli kierownika budowy oraz innych funkcji określonych w ppkt.2.2 przez jedną osobę
pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień

Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez 1 osobę funkcji określonych ppkt.2.2 lit. a),b), c); d),e); f), pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień.

Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

    1. potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu spełniający wymagania SST – 1 szt.; układarka mas bitumicznych – 1 szt.; walec ogumiony – szt. 1, walec stalowy – 2 szt., walec wibracyjny – szt. 1.
      Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 5 do SIWZ, o którym mowa w punkcie VI podpunkt C 6.

      Jeżeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, w tym również zapewnienia wytworzenia mieszanki mineralno - bitumicznej na potrzeby wykonania zamówienia, w terminie jego realizacji.

      1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie V ust. 1 lit. c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia wykonawca musi przedstawić kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia wysokości na wartość co najmniej 1.000.000 złotych (słownie: jeden milion złotych),

      2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie V ust. 1 lit. d), że nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI ust. 1, pkt. B.3 kserokopię zaświadczenia z ZUS lub KRUS i US oraz złożonego oświadczenia zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w punkcie VI ust.1 pkt. B.4 SIWZ.

  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3) ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp).

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 200000,00 zł
słownie: dwieście tysięcy złotych.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena ofertowa brutto 100%.

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 30.11.2009 r. do godz. 09:00 w siedzibie zamawiającego Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 37.

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 30.11.2009 r., o godz. 09:10 w siedzibie zamawiającego Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 35.

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6) ustawy Pzp.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr ogłoszenia 388226 - 2009 z dnia 06.11.
2009 r.

 

 Dyrektor

Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie

mgr inż. Lech Tatarek

 

Załączniki:

SIWZ

 SST

Załącznik Nr I Przedmiar robót

Załącznik Nr II do SIWZ  - dokumentacja budowlana (157 MB)

Decyzja pozwolenia na budowę

Decyzja na wycinke drzew

Decyzja środowiskowa

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Michał Wojciechowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Radtke
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-25 15:13:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-26 09:29:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-12-16 08:03:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2920 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony