ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: od młodszego referenta do specjalisty

Miejsce pracy: Iława

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Organizacyjny, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa

Data udostępnienia: 2022-02-28

Ogłoszono dnia: 2022-02-28

Termin składania dokumentów: 2022-03-11 10:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2022

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Iławie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) posiadanie  obywatelstwa polskiego,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) kandydat  cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) brak skazania  prawomocnym  wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) kandydat wyrazi  zgodę na przetwarzanie danych osobowych  dla celów rekrutacji zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) .
b. Wymagania dodatkowe:
1)  ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej i przepisów wykonawczych do ustawy,
2)  ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
3)  ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
4) ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
5) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym,
6) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
7) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postepowania administracyjnego,                   
8) rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów  z dnia   18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
9) ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
10) podstawowych przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Realizacja zadań z zakresu obronności, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej, ratownictwa  i zwalczania klęsk żywiołowych,  a w szczególności:
  1. w zakresie spraw obronnych  :
  1. opracowywanie aktów prawnych oraz dokumentów dotyczących obronności;
  2. opracowywanie rocznych wytycznych do działalności w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych oraz planu zasadniczych przedsięwzięć w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych,
  3. opracowywanie planów i programów szkolenia obronnego, a także organizowanie szkolenia, prowadzenie  dokumentacji szkoleniowej oraz sprawozdawczości,
  4. opracowywanie i bieżącej aktualizacji projektu Regulaminu Organizacyjnego Starostwa na czas wojny oraz projektu zarządzenia Starosty wprowadzającego ww. Regulamin w życie,
  5. opracowywanie, uzgadnianie i przedłożenie do akceptacji Planu operacyjnego funkcjonowania Powiatu, a także stosownych programów obronnych, w realizacji przedsięwzięć z niego wynikających,
  6. opracowywanie Planu przygotowań podmiotów leczniczych w powiecie na potrzeby obronne,
  7. opracowywanie i aktualizacja Planu dystrybucji tabletek jodowych,
  8. realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Starosty zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej,
  9. opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji Stałego Dyżuru,
  10. opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji oraz innych przedsięwzięć przygotowawczych do prowadzenia Akcji Kurierskiej,
  11. prowadzenie prac reklamacyjnych mających na celu reklamowanie osób od obowiązku służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny;
  12. organizowanie kwalifikacji wojskowej na terenie Powiatu, w szczególności w przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji kwalifikacji wojskowej oraz współpraca z gminami, wojewodą oraz wojskową komendą uzupełnień.
  13. uczestniczenie w kontroli realizacji zadań obronnych w jednostkach powiatowych oraz w gminach., realizowaniu  przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obrony w zakresie potrzeb wynikających z zadań realizowanych przez Starostę,
  14. współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej w zakresie dotyczącym realizowanych zadań;
  15. prowadzenie dokumentacji punktu kontaktowego HNS*);
  16. współdziałanie z innymi Wydziałami Starostwa i powiatowymi jednostkami w realizacji zadań w zakresie spraw obronnych,
  17. realizacja  zadań ustalonych przez wojewodę w zakresie spraw obronnych na szczeblu powiatu oraz opracowywanie informacji w tym zakresie;
 
  1. w zakresie obrony cywilnej:
  1. opracowywanie i bieżące aktualizowanie Planu Obrony Cywilnej Powiatu,
  2. opracowywanie i bieżące aktualizowanie dokumentacji Systemu Wykrywania  i Alarmowania,
  3. organizowanie i utrzymanie w gotowości Powiatowego Ośrodka Analizy Danych i Alarmowania oraz Systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania, prowadzenie treningów,
  4. planowanie i przeprowadzenie kontroli z zakresu obrony cywilnej,
  5. organizowanie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu obrony cywilnej,
  6. prowadzenie gospodarki materiałowej na potrzeby obrony cywilnej oraz planowanie i bieżąca realizacja zadań w tym zakresie;
  7. planowanie oraz realizacja zadań Starostwa Powiatowego w zakresie obrony cywilnej i ochrony ludności oraz koordynowanie i nadzorowanie tych zagadnień w gminach,
  8. nadzorowanie gotowości formacji Obrony Cywilnej w jednostkach powiatowych oraz z gminach,
  9. sporządzanie i aktualizacja Powiatowego planu przeciwpowodziowego,
  10. organizacja ewakuacji ludności i jej mienia na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia oraz koordynacja zabezpieczenia warunków do egzystencji pod względem bytowym, żywnościowym i opieki medycznej;
  11. planowanie przedsięwzięć w zakresie przygotowania, funkcjonowania budowli ochronnych, urządzeń specjalnych oraz innych obiektów ochrony ludności;
  12.  organizacja i realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej,
  13. planowanie środków finansowych na realizację zadań obrony cywilnej i ochrony ludności;
  14. realizowanie zarządzeń i wytycznych Wojewody - Szefa Obrony Cywilnej Województwa,
  15. współpraca z innymi organami administracji rządowej, samorządowej, organami kontroli, organizacjami społecznymi w zakresie obrony cywilnej;
 
  1. w zakresie zarządzania kryzysowego:
  1. opracowywanie i bieżące aktualizowanie Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu,
  2. realizacja zaleceń do powiatowych planów zarządzania kryzysowego oraz w opracowywanie zaleceń do planów gminnych,
  3. organizowanie pracy i prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
  4. organizowanie funkcjonowania Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
  5. usprawnianie organizacji łączności na potrzeby zarządzania kryzysowego,
  6. opracowanie Powiatowego Programu Zapobiegania przestępczości oraz Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa Obywateli,
  7. organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego,
  8. koordynowanie przygotowywania planów organizacji działań w wypadkach bezpośredniego zagrożenia w zakresie bezpieczeństwa publicznego i ochrony przeciwpożarowej,
  9. uczestniczenie w tworzeniu zintegrowanego systemu ratownictwa ogólnego i medycznego,
  10. współdziałanie ze służbami, inspekcjami i strażami w zakresie zarządzania kryzysowego,
  11. pozyskiwanie informacji oraz składanie codziennych meldunków do Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
  12. w organizacja  pracy i obsługa kancelaryjno-biurowa Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku,
  13. prowadzenie sprawozdawczości z realizacji wykonywanych zadań;
 
  1. współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej, ochrony przeciwpożarowej, ratownictwa i zwalczania klęsk żywiołowych, porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli, w tym wykonywanie czynności związanych  ze zlecaniem przez powiat zadań należących do sfery pożytku publicznego, zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
  2. podejmowanie czynności celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w sprawach dotyczących merytorycznego zakresu czynności,
  3. przygotowywanie umów o udzielenie zamówienia publicznego i monitorowanie ich realizacji,
  4. niezwłoczne, umożliwiające publikację w ciągu 14 dni od dnia podpisania/zlecenia/zamówienia, przekazywanie podpisanych umów, zleceń, faktur, rachunków oraz ich zmian właściwej osobie do publikacji w centralnym rejestrze umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych (od 01.07.2022 r.),
  5. wykonywanie innych poleceń przełożonego.

V. Wymagane dokumenty:

Oferta  kandydata powinna zawierać w szczególności :                        
  1. kwestionariusz osobowy  dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. Curriculum Vitae,
  4. kopię  dyplomu ukończenia szkoły wyższej lub kserokopię zaświadczenia o ukończeniu szkoły wyższej,
  5. oświadczenie kandydata, że  nie był  skazany prawomocnym  wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego oraz za umyślne przestępstwo skarbowe, 
  6. oświadczenie  kandydata, że  posiada  pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta  z pełni praw   publicznych,
  7. oświadczenie  kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych   i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) do celów  przygotowania i przeprowadzenia  naboru  na w/w  stanowisko.
  8. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych jest obowiązany  do złożenia wraz  dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Kandydat wybrany na stanowisko pracy przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-11 10:00:00
b. Sposób:
Kandydaci powinni składać oferty w zamkniętych kopertach   z dopiskiem:
  
Nabór na stanowisko   od  Młodszego Referenta do   Specjalisty w  Wydziale Organizacyjnym, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa
w Starostwie Powiatowym w  Iławie
Ogłoszenie Nr  2/2022   z     28   lutego    2022   r.
 
Termin składania ofert -  do  11   marca   2022   roku do godziny  10 00  
w  siedzibie Starostwa Powiatowego w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 2 a, pokój nr  115  (sekretariat) .
 
 
W razie przesłania przez kandydata dokumentów aplikacyjnych pocztą, za datę i godzinę  ich doręczenia  uważać się  będzie datę i godzinę  ich wpływu  do Starostwa. Informujemy,   że   dokumenty  składane   przez   kandydatów  pozostaną   przechowywane w Starostwie Powiatowym w Iławie zgodnie z rozporządzeniem  Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji  kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji  w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U.  Nr 14,   poz. 67 z późn. zm.) „ Konkursy na  stanowiska  w starostwie powiatowym” – 5 lat,  akta pracowników przyjętych odkłada się do akt osobowych, przy czym dokumentacja posiedzeń komisji  kwalifikuje się  przy klasie „111”  kategoria archiwalna „A”

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Iławie, w rozumieniu  przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  wynosił – w  styczniu   2022  roku  wyniósł   poniżej   6 %.
 
ZASADY  NABORU  NA  STANOWISKO
 
Wyboru najkorzystniejszej oferty spośród kandydatów dokona Komisja  powołana  Zarządzeniem Starosty Powiatu  Iławskiego w  3   etapach postępowania:
 
I   e t a p
Analiza dokumentów, polegająca na zapoznaniu się przez Komisję z  dokumentami  złożonymi przez kandydatów. Celem analizy dokumentów jest  ustalenie, czy kandydaci spełniają wymagania formalne wskazane w ogłoszeniu.
II   e t a p
Do drugiego etapu  postępowania zostaną zakwalifikowani kandydaci spełniający wymagania formalne. W drugim etapie zostanie przeprowadzony egzamin teoretyczny.       
               
O  terminie  egzaminu  teoretycznego zakwalifikowani  kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Egzamin teoretyczny będzie sprawdzeniem znajomości:
 
1)  ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej
     Polskiej i przepisów wykonawczych do ustawy,
2)  ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
3)  ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
4) ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
5) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym,
6) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
7) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postepowania administracyjnego,                   
8) rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów  z dnia   18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
9) ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
10) podstawowych przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
 
   III  e t a p
Do  trzeciego etapu zostaną zakwalifikowani kandydaci, którzy uzyskają co najmniej  60 %  poprawnych odpowiedzi z  egzaminu teoretycznego.
Trzecim etapem postępowania będzie rozmowa kwalifikacyjna, która  będzie dotyczyć  predyspozycji kandydata  do pracy na  stanowisku.
Po  zakończonym III etapie  postępowania  Komisja  dokona wyboru kandydata  i  przedstawi  propozycję  Staroście  Powiatu Iławskiego.
 
Informacji na temat naboru na stanowisko udziela:
  1.   Maria Jaworska- Dyrektor Wydziału Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich,  Zdrowia i Bezpieczeństwa,  tel. (89) 6490720,
  2. Anna Lenarcik - Główny Specjalista do spraw kadr  tel. (89) 6490722.       
       

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Jaworska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-28 09:34:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aleksandra Łużyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-28 09:37:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aleksandra Łużyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-17 14:51:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1386 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony