Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: od młodszego referenta do specjalisty
Miejsce pracy: Iława
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Organizacyjny, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa
Data udostępnienia: 2022-02-28
Ogłoszono dnia: 2022-02-28
Termin składania dokumentów: 2022-03-11 10:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2022
Zlecający: Starostwo Powiatowe w Iławie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) posiadanie obywatelstwa polskiego,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) kandydat wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) .
b. Wymagania dodatkowe:
1) ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej i przepisów wykonawczych do ustawy,
2) ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
3) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
4) ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
5) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym,
6) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
7) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postepowania administracyjnego,
8) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
9) ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
10) podstawowych przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizacja zadań z zakresu obronności, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej, ratownictwa i zwalczania klęsk żywiołowych, a w szczególności:
- w zakresie spraw obronnych :
- opracowywanie aktów prawnych oraz dokumentów dotyczących obronności;
- opracowywanie rocznych wytycznych do działalności w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych oraz planu zasadniczych przedsięwzięć w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych,
- opracowywanie planów i programów szkolenia obronnego, a także organizowanie szkolenia, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej oraz sprawozdawczości,
- opracowywanie i bieżącej aktualizacji projektu Regulaminu Organizacyjnego Starostwa na czas wojny oraz projektu zarządzenia Starosty wprowadzającego ww. Regulamin w życie,
- opracowywanie, uzgadnianie i przedłożenie do akceptacji Planu operacyjnego funkcjonowania Powiatu, a także stosownych programów obronnych, w realizacji przedsięwzięć z niego wynikających,
- opracowywanie Planu przygotowań podmiotów leczniczych w powiecie na potrzeby obronne,
- opracowywanie i aktualizacja Planu dystrybucji tabletek jodowych,
- realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Starosty zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej,
- opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji Stałego Dyżuru,
- opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji oraz innych przedsięwzięć przygotowawczych do prowadzenia Akcji Kurierskiej,
- prowadzenie prac reklamacyjnych mających na celu reklamowanie osób od obowiązku służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny;
- organizowanie kwalifikacji wojskowej na terenie Powiatu, w szczególności w przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji kwalifikacji wojskowej oraz współpraca z gminami, wojewodą oraz wojskową komendą uzupełnień.
- uczestniczenie w kontroli realizacji zadań obronnych w jednostkach powiatowych oraz w gminach., realizowaniu przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obrony w zakresie potrzeb wynikających z zadań realizowanych przez Starostę,
- współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej w zakresie dotyczącym realizowanych zadań;
- prowadzenie dokumentacji punktu kontaktowego HNS*);
- współdziałanie z innymi Wydziałami Starostwa i powiatowymi jednostkami w realizacji zadań w zakresie spraw obronnych,
- realizacja zadań ustalonych przez wojewodę w zakresie spraw obronnych na szczeblu powiatu oraz opracowywanie informacji w tym zakresie;
- w zakresie obrony cywilnej:
- opracowywanie i bieżące aktualizowanie Planu Obrony Cywilnej Powiatu,
- opracowywanie i bieżące aktualizowanie dokumentacji Systemu Wykrywania i Alarmowania,
- organizowanie i utrzymanie w gotowości Powiatowego Ośrodka Analizy Danych i Alarmowania oraz Systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania, prowadzenie treningów,
- planowanie i przeprowadzenie kontroli z zakresu obrony cywilnej,
- organizowanie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu obrony cywilnej,
- prowadzenie gospodarki materiałowej na potrzeby obrony cywilnej oraz planowanie i bieżąca realizacja zadań w tym zakresie;
- planowanie oraz realizacja zadań Starostwa Powiatowego w zakresie obrony cywilnej i ochrony ludności oraz koordynowanie i nadzorowanie tych zagadnień w gminach,
- nadzorowanie gotowości formacji Obrony Cywilnej w jednostkach powiatowych oraz z gminach,
- sporządzanie i aktualizacja Powiatowego planu przeciwpowodziowego,
- organizacja ewakuacji ludności i jej mienia na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia oraz koordynacja zabezpieczenia warunków do egzystencji pod względem bytowym, żywnościowym i opieki medycznej;
- planowanie przedsięwzięć w zakresie przygotowania, funkcjonowania budowli ochronnych, urządzeń specjalnych oraz innych obiektów ochrony ludności;
- organizacja i realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej,
- planowanie środków finansowych na realizację zadań obrony cywilnej i ochrony ludności;
- realizowanie zarządzeń i wytycznych Wojewody - Szefa Obrony Cywilnej Województwa,
- współpraca z innymi organami administracji rządowej, samorządowej, organami kontroli, organizacjami społecznymi w zakresie obrony cywilnej;
- w zakresie zarządzania kryzysowego:
- opracowywanie i bieżące aktualizowanie Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu,
- realizacja zaleceń do powiatowych planów zarządzania kryzysowego oraz w opracowywanie zaleceń do planów gminnych,
- organizowanie pracy i prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
- organizowanie funkcjonowania Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
- usprawnianie organizacji łączności na potrzeby zarządzania kryzysowego,
- opracowanie Powiatowego Programu Zapobiegania przestępczości oraz Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa Obywateli,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego,
- koordynowanie przygotowywania planów organizacji działań w wypadkach bezpośredniego zagrożenia w zakresie bezpieczeństwa publicznego i ochrony przeciwpożarowej,
- uczestniczenie w tworzeniu zintegrowanego systemu ratownictwa ogólnego i medycznego,
- współdziałanie ze służbami, inspekcjami i strażami w zakresie zarządzania kryzysowego,
- pozyskiwanie informacji oraz składanie codziennych meldunków do Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
- w organizacja pracy i obsługa kancelaryjno-biurowa Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku,
- prowadzenie sprawozdawczości z realizacji wykonywanych zadań;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej, ochrony przeciwpożarowej, ratownictwa i zwalczania klęsk żywiołowych, porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli, w tym wykonywanie czynności związanych ze zlecaniem przez powiat zadań należących do sfery pożytku publicznego, zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- podejmowanie czynności celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w sprawach dotyczących merytorycznego zakresu czynności,
- przygotowywanie umów o udzielenie zamówienia publicznego i monitorowanie ich realizacji,
- niezwłoczne, umożliwiające publikację w ciągu 14 dni od dnia podpisania/zlecenia/zamówienia, przekazywanie podpisanych umów, zleceń, faktur, rachunków oraz ich zmian właściwej osobie do publikacji w centralnym rejestrze umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych (od 01.07.2022 r.),
- wykonywanie innych poleceń przełożonego.
V. Wymagane dokumenty:
Oferta kandydata powinna zawierać w szczególności :
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- Curriculum Vitae,
- kopię dyplomu ukończenia szkoły wyższej lub kserokopię zaświadczenia o ukończeniu szkoły wyższej,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz za umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) do celów przygotowania i przeprowadzenia naboru na w/w stanowisko.
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Kandydat wybrany na stanowisko pracy przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-03-11 10:00:00
b. Sposób:
Kandydaci powinni składać oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko od Młodszego Referenta do Specjalisty w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa
w Starostwie Powiatowym w Iławie
Ogłoszenie Nr 2/2022 z 28 lutego 2022 r.
Termin składania ofert - do 11 marca 2022 roku do godziny 10 00
w siedzibie Starostwa Powiatowego w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 2 a, pokój nr 115 (sekretariat) .
W razie przesłania przez kandydata dokumentów aplikacyjnych pocztą, za datę i godzinę ich doręczenia uważać się będzie datę i godzinę ich wpływu do Starostwa. Informujemy, że dokumenty składane przez kandydatów pozostaną przechowywane w Starostwie Powiatowym w Iławie zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) „ Konkursy na stanowiska w starostwie powiatowym” – 5 lat, akta pracowników przyjętych odkłada się do akt osobowych, przy czym dokumentacja posiedzeń komisji kwalifikuje się przy klasie „111” kategoria archiwalna „A”
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Iławie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił – w styczniu 2022 roku wyniósł poniżej 6 %.
ZASADY NABORU NA STANOWISKO
Wyboru najkorzystniejszej oferty spośród kandydatów dokona Komisja powołana Zarządzeniem Starosty Powiatu Iławskiego w 3 etapach postępowania:
I e t a p
Analiza dokumentów, polegająca na zapoznaniu się przez Komisję z dokumentami złożonymi przez kandydatów. Celem analizy dokumentów jest ustalenie, czy kandydaci spełniają wymagania formalne wskazane w ogłoszeniu.
II e t a p
Do drugiego etapu postępowania zostaną zakwalifikowani kandydaci spełniający wymagania formalne. W drugim etapie zostanie przeprowadzony egzamin teoretyczny.
O terminie egzaminu teoretycznego zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Egzamin teoretyczny będzie sprawdzeniem znajomości:
1) ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej
Polskiej i przepisów wykonawczych do ustawy,
2) ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
3) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
4) ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
5) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym,
6) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
7) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postepowania administracyjnego,
8) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
9) ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
10) podstawowych przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
III e t a p
Do trzeciego etapu zostaną zakwalifikowani kandydaci, którzy uzyskają co najmniej 60 % poprawnych odpowiedzi z egzaminu teoretycznego.
Trzecim etapem postępowania będzie rozmowa kwalifikacyjna, która będzie dotyczyć predyspozycji kandydata do pracy na stanowisku.
Po zakończonym III etapie postępowania Komisja dokona wyboru kandydata i przedstawi propozycję Staroście Powiatu Iławskiego.
Informacji na temat naboru na stanowisko udziela:
- Maria Jaworska- Dyrektor Wydziału Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa, tel. (89) 6490720,
- Anna Lenarcik - Główny Specjalista do spraw kadr tel. (89) 6490722.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Maria Jaworska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-02-28 09:34:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Aleksandra Łużyńska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-02-28 09:37:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Aleksandra Łużyńska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-03-17 14:51:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1386 raz(y) |