Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: od młodszego referenta do specjalisty
Miejsce pracy: Iława
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Organizacyjny, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa
Data udostępnienia: 2021-01-12
Ogłoszono dnia: 2021-01-12
Termin składania dokumentów: 2021-01-25 10:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2021
Zlecający: Starostwo Powiatowe w Iławie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kandydat wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) .
b. Wymagania dodatkowe:
Znajomość następujących przepisów prawa:
- ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej i przepisów wykonawczych do ustawy,
- ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym,
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postepowania administracyjnego,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Iławie, realizacja zadań z zakresu obronności, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej, ratownictwa i zwalczania klęsk żywiołowych, a w szczególności:
1. wykonywanie wszelkich zadań związanych z organizacją, przeprowadzeniem i rozliczeniem kwalifikacji wojskowej, należących do kompetencji Starosty Powiatu Iławskiego, m. in.:
1) zapewnienie lokalu dla wójta lub burmistrza, powiatowej komisji lekarskiej i wojskowego komendanta uzupełnień wraz z wyposażeniem oraz przedmiotów niezbędnych do pracy tych organów, a także pomieszczenia wraz z wyposażeniem, niezbędnego przy wprowadzaniu danych do ewidencji wojskowej osób stawiających się do kwalifikacji wojskowej,
2) zapewnienie porządku w lokalu, w którym jest prowadzona kwalifikacja wojskowa oraz bezpieczeństwa pracy organów, o których mowa w pkt 1, a także zabezpieczenia pomieszczeń i dokumentacji po zakończeniu urzędowania tych organów,
3) przygotowanie projektów umów zlecenia dot. osób, którym zlecono pracę w powiatowej komisji lekarskiej oraz osób, którym zlecono prace związane z wprowadzaniem danych do ewidencji wojskowej osób stawiających się do kwalifikacji wojskowej i wydawaniem wojskowych dokumentów osobistych oraz osób,którym zlecono prowadzenie zajęć z osobami zgłaszającymi się do kwalifikacji wojskowej w lokalu, w którym jest prowadzona kwalifikacja wojskowa,
a) rozliczenie umów określonych w pkt 3, tj. przekazanie list obecności, przygotowanie sprawozdania z realizacji tych umów do Wydziału Budżetu i Finansów oraz opis faktur z podmiotami gospodarczymi (w tym z lekarzami wchodzącymi w skład powiatowej komisji lekarskiej),
b) przekazanie całej dokumentacji rozliczeniowej do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z realizacji tych umów,
4) zaplanowanie środków na przeprowadzenie i organizację kwalifikacji wojskowej, w tym na wynagrodzenia osób, z którymi zawarto umowy określone w pkt 3,
5) sporządzenie list obecności dla osób zatrudnionych w pracach powiatowej komisji lekarskiej,
6) zapewnienie wszelkich materiałów biurowych, druków, formularzy potrzebnych do pracy komisji kwalifikacyjnej, w tym ksiąg orzeczeń lekarskich, skierowań na badania specjalistyczne itp.,
7) zapewnienie środków czystości i sprzętu medycznego dla powiatowej komisji lekarskiej,
8) zapewnienie pieczęci dla powiatowej komisji lekarskiej,
2. zapewnienie warunków lokalowych dla kwalifikacji wojskowej w Iławie,
3. sporządzanie sprawozdań SWA (system wczesnego alarmowania) i aktualizowanie danych w tym zakresie z powiatu iławskiego,
4. sporządzanie corocznych sprawozdań ze szkoleń z formacji (grup z urzędów z terenu powiatu iławskiego),
5. pozyskiwanie informacji i składanie codziennych meldunków do Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
6. prowadzenie całokształtu spraw związanych ze stałym dyżurem,
7. prowadzenie analizy sił i środków krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze powiatu, prowadzenie analiz i opracowywanie prognoz dotyczących pożarów, klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
8. budowanie systemu koordynacji działań jednostek ochrony przeciwpożarowej, wchodzących w skład krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego oraz służb, inspekcji i straży oraz innych podmiotów biorących udział w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu,
9. organizowanie systemu łączności, alarmowania i współdziałania między podmiotami uczestniczącymi w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu,
10. koordynacja zorganizowanej akcji społecznej, odbywającej się na obszarze gmin znajdujących się w jednym powiecie w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej,
11. realizowanie programów, wynikających z polityki województwa w zakresie obrony cywilnej,
12.organizacja dostarczania kart powołania i odbycia ćwiczeń wojskowych, przeprowadzonych w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz do czynnej służby wojskowej, w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
13. organizacja pracy Powiatowego Systemu Zarządzania Kryzysowego,
14. organizowanie i udział w pracach Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
15. sporządzanie i aktualizacja Powiatowego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz przedkładanie go wojewodzie do zatwierdzenia,
16. realizacja zaleceń do powiatowych planów zarządzania kryzysowego,
17. opracowanie zaleceń do gminnych planów zarządzania kryzysowego,
18. organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego,
19. wykonywanie przedsięwzięć wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania powiatu,
20. współdziałanie z Szefem Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w zakresie przeciwdziałania, zapobiegania i usuwania skutków zdarzeń o charakterze terrorystycznym,
21. organizacja i realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej
22. planowanie i nakładanie zadań, nadzorowanie ich wykonania oraz kontrolowanie gotowości formacji Obrony Cywilnej w gminnych jednostkach samorządowych powiatu,
23.organizacja i utrzymanie w gotowości Powiatowego Ośrodka Analizy Danych Alarmowania oraz Powiatowego Systemu Wczesnego Ostrzegania i Alarmowania,
24. sporządzanie i aktualizacja Powiatowego Planu Obrony Cywilnej,
25. sporządzanie i aktualizacja Powiatowego Planu Przeciwpowodziowego,
26. planowanie zadań obronnych oraz kontrolowanie jakości ich wykonania w jednostkach podległych Staroście oraz w samorządach gminnych,
27. programowanie i planowanie szkoleń obronnych i OC oraz kontrola ich realizacji w jednostkach podległych Staroście i w samorządach gminnych,
28. sporządzenie i aktualizacja Operacyjnego Planu Funkcjonowania Powiatu,
29. reklamowanie radnych i kierownictwa od służby wojskowej,
30. sporządzanie wniosków o nałożenie świadczeń osobistych i rzeczowych,
31. przygotowanie stanowiska kierowania i zastępczego miejsca pracy, sporządzenie dokumentacji,
32.sporządzenie i aktualizacja Powiatowego Planu Przygotowania Służby Zdrowia na wypadek Kryzysu i Wojny oraz jego aktualizacja,
33. sporządzenie i aktualizacja Powiatowego Planu i Dystrybucji tabletek jodowych,
34. przygotowanie Powiatowego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa Obywateli,
35. organizacja pracy Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
36. Prowadzenie spraw Powiatowej Komisji d/s Bezpieczeństwa i Porządku,
1) zapewnienie lokalu dla wójta lub burmistrza, powiatowej komisji lekarskiej i wojskowego komendanta uzupełnień wraz z wyposażeniem oraz przedmiotów niezbędnych do pracy tych organów, a także pomieszczenia wraz z wyposażeniem, niezbędnego przy wprowadzaniu danych do ewidencji wojskowej osób stawiających się do kwalifikacji wojskowej,
2) zapewnienie porządku w lokalu, w którym jest prowadzona kwalifikacja wojskowa oraz bezpieczeństwa pracy organów, o których mowa w pkt 1, a także zabezpieczenia pomieszczeń i dokumentacji po zakończeniu urzędowania tych organów,
3) przygotowanie projektów umów zlecenia dot. osób, którym zlecono pracę w powiatowej komisji lekarskiej oraz osób, którym zlecono prace związane z wprowadzaniem danych do ewidencji wojskowej osób stawiających się do kwalifikacji wojskowej i wydawaniem wojskowych dokumentów osobistych oraz osób,którym zlecono prowadzenie zajęć z osobami zgłaszającymi się do kwalifikacji wojskowej w lokalu, w którym jest prowadzona kwalifikacja wojskowa,
a) rozliczenie umów określonych w pkt 3, tj. przekazanie list obecności, przygotowanie sprawozdania z realizacji tych umów do Wydziału Budżetu i Finansów oraz opis faktur z podmiotami gospodarczymi (w tym z lekarzami wchodzącymi w skład powiatowej komisji lekarskiej),
b) przekazanie całej dokumentacji rozliczeniowej do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z realizacji tych umów,
4) zaplanowanie środków na przeprowadzenie i organizację kwalifikacji wojskowej, w tym na wynagrodzenia osób, z którymi zawarto umowy określone w pkt 3,
5) sporządzenie list obecności dla osób zatrudnionych w pracach powiatowej komisji lekarskiej,
6) zapewnienie wszelkich materiałów biurowych, druków, formularzy potrzebnych do pracy komisji kwalifikacyjnej, w tym ksiąg orzeczeń lekarskich, skierowań na badania specjalistyczne itp.,
7) zapewnienie środków czystości i sprzętu medycznego dla powiatowej komisji lekarskiej,
8) zapewnienie pieczęci dla powiatowej komisji lekarskiej,
2. zapewnienie warunków lokalowych dla kwalifikacji wojskowej w Iławie,
3. sporządzanie sprawozdań SWA (system wczesnego alarmowania) i aktualizowanie danych w tym zakresie z powiatu iławskiego,
4. sporządzanie corocznych sprawozdań ze szkoleń z formacji (grup z urzędów z terenu powiatu iławskiego),
5. pozyskiwanie informacji i składanie codziennych meldunków do Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
6. prowadzenie całokształtu spraw związanych ze stałym dyżurem,
7. prowadzenie analizy sił i środków krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze powiatu, prowadzenie analiz i opracowywanie prognoz dotyczących pożarów, klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
8. budowanie systemu koordynacji działań jednostek ochrony przeciwpożarowej, wchodzących w skład krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego oraz służb, inspekcji i straży oraz innych podmiotów biorących udział w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu,
9. organizowanie systemu łączności, alarmowania i współdziałania między podmiotami uczestniczącymi w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu,
10. koordynacja zorganizowanej akcji społecznej, odbywającej się na obszarze gmin znajdujących się w jednym powiecie w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej,
11. realizowanie programów, wynikających z polityki województwa w zakresie obrony cywilnej,
12.organizacja dostarczania kart powołania i odbycia ćwiczeń wojskowych, przeprowadzonych w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz do czynnej służby wojskowej, w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
13. organizacja pracy Powiatowego Systemu Zarządzania Kryzysowego,
14. organizowanie i udział w pracach Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
15. sporządzanie i aktualizacja Powiatowego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz przedkładanie go wojewodzie do zatwierdzenia,
16. realizacja zaleceń do powiatowych planów zarządzania kryzysowego,
17. opracowanie zaleceń do gminnych planów zarządzania kryzysowego,
18. organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego,
19. wykonywanie przedsięwzięć wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania powiatu,
20. współdziałanie z Szefem Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w zakresie przeciwdziałania, zapobiegania i usuwania skutków zdarzeń o charakterze terrorystycznym,
21. organizacja i realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej
22. planowanie i nakładanie zadań, nadzorowanie ich wykonania oraz kontrolowanie gotowości formacji Obrony Cywilnej w gminnych jednostkach samorządowych powiatu,
23.organizacja i utrzymanie w gotowości Powiatowego Ośrodka Analizy Danych Alarmowania oraz Powiatowego Systemu Wczesnego Ostrzegania i Alarmowania,
24. sporządzanie i aktualizacja Powiatowego Planu Obrony Cywilnej,
25. sporządzanie i aktualizacja Powiatowego Planu Przeciwpowodziowego,
26. planowanie zadań obronnych oraz kontrolowanie jakości ich wykonania w jednostkach podległych Staroście oraz w samorządach gminnych,
27. programowanie i planowanie szkoleń obronnych i OC oraz kontrola ich realizacji w jednostkach podległych Staroście i w samorządach gminnych,
28. sporządzenie i aktualizacja Operacyjnego Planu Funkcjonowania Powiatu,
29. reklamowanie radnych i kierownictwa od służby wojskowej,
30. sporządzanie wniosków o nałożenie świadczeń osobistych i rzeczowych,
31. przygotowanie stanowiska kierowania i zastępczego miejsca pracy, sporządzenie dokumentacji,
32.sporządzenie i aktualizacja Powiatowego Planu Przygotowania Służby Zdrowia na wypadek Kryzysu i Wojny oraz jego aktualizacja,
33. sporządzenie i aktualizacja Powiatowego Planu i Dystrybucji tabletek jodowych,
34. przygotowanie Powiatowego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa Obywateli,
35. organizacja pracy Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
36. Prowadzenie spraw Powiatowej Komisji d/s Bezpieczeństwa i Porządku,
37. współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej, ochrony przeciwpożarowej, ratownictwa i zwalczania klęsk żywiołowych, w tym wykonywanie czynności związanych ze zlecaniem przez powiat zadań należących do sfery pożytku publicznego, zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz kontrola i nadzór realizacji tych zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin,
- praca zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Pracy Starostwa Powiatowego w Iławie,
- praca wykonywana w pomieszczaniach biurowych oraz w terenie,
- praca wymagająca umiejętności współpracy z jednostkami organizacyjnymi, innymi urzędami, instytucjami i współpracownikami,
- pracownik wykonuje polecenia służbowe bezpośredniego przełożonego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Iławie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił – w grudniu 2020 roku – 7,53 %.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
w grudniu 2020 roku – 7,53 %.
V. Wymagane dokumenty:
Oferta kandydata powinna zawierać w szczególności :
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- Curriculum Vitae,
- kopię dyplomu ukończenia szkoły wyższej,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz za umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) do celów przygotowania i przeprowadzenia naboru na w/w stanowisko.
Kandydat wybrany na stanowisko pracy przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-01-25 10:00:00
b. Sposób:
Kandydaci powinni składać oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko od Młodszego Referenta do Specjalisty w Wydziale
Organizacyjnym, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Iławie
Ogłoszenie Nr 1/2021 z 12 stycznia 2021 r."
Ogłoszenie Nr 1/2021 z 12 stycznia 2021 r."
Termin składania ofert - do 25 stycznia 2021 roku do godziny 10.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 2 a, pokój nr 115 (sekretariat).
W razie przesłania przez kandydata dokumentów aplikacyjnych pocztą, za datę i godzinę ich doręczenia uważać się będzie datę i godzinę ich wpływu do Starostwa.
Informujemy, że dokumenty składane przez kandydatów pozostaną przechowywane w Starostwie Powiatowym w Iławie zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) „ Konkursy na stanowiska w starostwie powiatowym” – 5 lat, akta pracowników przyjętych odkłada się do akt osobowych, przy czym dokumentacja posiedzeń komisji kwalifikuje się przy klasie „111” kategoria archiwalna „A”
VII. Informacje dodatkowe:
ZASADY NABORU NA STANOWISKO
Wyboru najkorzystniejszej oferty spośród kandydatów dokona Komisja powołana Zarządzeniem Starosty Powiatu Iławskiego w 3 etapach postępowania:
I e t a p
Analiza dokumentów, polegająca na zapoznaniu się przez Komisję z dokumentami złożonymi przez kandydatów. Celem analizy dokumentów jest ustalenie, czy kandydaci spełniają wymagania formalne wskazane w ogłoszeniu.
II e t a p
Do drugiego etapu postępowania zostaną zakwalifikowani kandydaci spełniający wymagania formalne. W drugim etapie zostanie przeprowadzony egzamin teoretyczny.
O terminie egzaminu teoretycznego zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Egzamin teoretyczny będzie sprawdzeniem znajomości:
1) ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej i przepisów wykonawczych do ustawy,
2) ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
3) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
4) z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
5) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym,
6) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
7) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postepowania administracyjnego,
8) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
2) ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
3) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
4) z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
5) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym,
6) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
7) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postepowania administracyjnego,
8) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
III e t a p
Do trzeciego etapu zostaną zakwalifikowani kandydaci, którzy uzyskają co najmniej 60 % poprawnych odpowiedzi z egzaminu teoretycznego.Trzecim etapem postępowania będzie rozmowa kwalifikacyjna, która będzie dotyczyć predyspozycji kandydata do pracy na stanowisku. Po zakończonym III etapie postępowania Komisja dokona wyboru kandydata i przedstawi propozycję Staroście Powiatu Iławskiego.
Informacji na temat naboru na stanowisko udziela:
1) Maria Jaworska- Dyrektor Wydziału Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa,
tel. (89) 6490720,
2) Anna Lenarcik - Główny Specjalista do spraw kadr
2) Anna Lenarcik - Główny Specjalista do spraw kadr
tel. (89) 6490722.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bartosz Bielawski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-01-12 13:14:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Aleksandra Łużyńska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-01-12 13:18:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Osicki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-27 15:07:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1965 raz(y) |