ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: od młodszego referenta do specjalisty

Miejsce pracy: Iława

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Organizacyjny, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa

Data udostępnienia: 2021-01-12

Ogłoszono dnia: 2021-01-12

Termin składania dokumentów: 2021-01-25 10:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2021

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Iławie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. posiadanie  obywatelstwa polskiego,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. kandydat  cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  5. brak skazania  prawomocnym  wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. kandydat wyrazi  zgodę na przetwarzanie danych osobowych  dla celów rekrutacji zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) .
 
b. Wymagania dodatkowe:
Znajomość następujących przepisów prawa:
  1. ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej i przepisów wykonawczych do ustawy,
  2. ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
  3. ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  4. z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
  5. ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym,
  6. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  7. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postepowania administracyjnego,                   
  8. rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów  z dnia    18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji  w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań  wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Iławie, realizacja zadań z zakresu obronności, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej, ratownictwa i zwalczania klęsk żywiołowych,  a w szczególności:
1.    wykonywanie wszelkich zadań związanych z organizacją, przeprowadzeniem i rozliczeniem kwalifikacji wojskowej, należących do kompetencji Starosty Powiatu Iławskiego, m. in.:
1) zapewnienie lokalu dla wójta lub burmistrza, powiatowej komisji lekarskiej i wojskowego komendanta uzupełnień wraz z wyposażeniem oraz przedmiotów niezbędnych do pracy tych organów, a także pomieszczenia wraz z wyposażeniem, niezbędnego przy wprowadzaniu danych do ewidencji wojskowej osób stawiających się do kwalifikacji wojskowej,
2) zapewnienie porządku w lokalu, w którym jest prowadzona kwalifikacja wojskowa oraz bezpieczeństwa pracy organów, o których mowa w pkt 1, a także zabezpieczenia pomieszczeń i dokumentacji po zakończeniu urzędowania tych organów,
3) przygotowanie projektów umów zlecenia dot. osób, którym zlecono pracę w powiatowej komisji lekarskiej oraz osób, którym zlecono prace związane z wprowadzaniem danych do ewidencji wojskowej osób stawiających się do kwalifikacji wojskowej i wydawaniem wojskowych dokumentów osobistych oraz osób,którym zlecono prowadzenie zajęć z osobami zgłaszającymi się do kwalifikacji wojskowej w lokalu, w którym jest prowadzona kwalifikacja wojskowa,
a) rozliczenie umów określonych w pkt 3, tj. przekazanie list obecności, przygotowanie sprawozdania z realizacji tych umów do Wydziału Budżetu i Finansów oraz opis faktur z podmiotami gospodarczymi (w tym z lekarzami wchodzącymi w skład powiatowej komisji lekarskiej),
b) przekazanie całej dokumentacji rozliczeniowej do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z realizacji tych umów,
4) zaplanowanie środków na przeprowadzenie i organizację kwalifikacji wojskowej, w tym na wynagrodzenia osób, z którymi zawarto umowy określone w pkt 3,
5) sporządzenie list obecności dla osób zatrudnionych w pracach powiatowej komisji lekarskiej,
6) zapewnienie wszelkich materiałów biurowych, druków, formularzy potrzebnych do pracy komisji kwalifikacyjnej, w tym ksiąg orzeczeń lekarskich, skierowań na badania specjalistyczne itp.,
7) zapewnienie środków czystości i sprzętu medycznego dla powiatowej komisji lekarskiej,
8) zapewnienie pieczęci dla powiatowej komisji lekarskiej,
2.     zapewnienie  warunków lokalowych dla kwalifikacji wojskowej w Iławie,
3.    sporządzanie sprawozdań SWA (system wczesnego alarmowania) i  aktualizowanie danych w tym zakresie z powiatu iławskiego,
4.    sporządzanie corocznych sprawozdań ze szkoleń z formacji  (grup z urzędów  z terenu powiatu iławskiego),
5.    pozyskiwanie informacji i składanie codziennych meldunków do Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
6.    prowadzenie  całokształtu spraw  związanych ze stałym dyżurem,
7.  prowadzenie analizy sił i środków krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze powiatu, prowadzenie analiz i opracowywanie prognoz dotyczących pożarów, klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
8. budowanie systemu koordynacji działań jednostek ochrony przeciwpożarowej, wchodzących w skład krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego oraz służb, inspekcji i straży oraz innych podmiotów biorących udział w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu,
9.  organizowanie systemu łączności, alarmowania i współdziałania między podmiotami uczestniczącymi w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu,
10. koordynacja zorganizowanej akcji społecznej, odbywającej się na obszarze gmin znajdujących się w jednym powiecie w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej,
11. realizowanie programów, wynikających z polityki województwa w zakresie obrony cywilnej,
12.organizacja dostarczania kart powołania i odbycia ćwiczeń wojskowych, przeprowadzonych w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz do czynnej służby wojskowej, w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,   
13. organizacja pracy Powiatowego Systemu Zarządzania Kryzysowego,
14. organizowanie i udział w pracach Powiatowego Zespołu Zarządzania  Kryzysowego,
15. sporządzanie i aktualizacja Powiatowego Planu  Zarządzania Kryzysowego oraz  przedkładanie go wojewodzie do zatwierdzenia,
16. realizacja  zaleceń do powiatowych planów zarządzania kryzysowego,
17. opracowanie zaleceń do gminnych planów zarządzania kryzysowego,
18. organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego,
19. wykonywanie przedsięwzięć wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania powiatu,
20. współdziałanie z Szefem Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w zakresie przeciwdziałania, zapobiegania i usuwania skutków zdarzeń o charakterze terrorystycznym,
21. organizacja i realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej
22. planowanie i nakładanie zadań, nadzorowanie ich wykonania oraz kontrolowanie gotowości formacji Obrony Cywilnej w gminnych jednostkach samorządowych powiatu,
23.organizacja i utrzymanie  w gotowości Powiatowego Ośrodka Analizy Danych Alarmowania oraz Powiatowego Systemu Wczesnego Ostrzegania i Alarmowania,
24. sporządzanie i aktualizacja Powiatowego Planu Obrony Cywilnej,
25. sporządzanie i aktualizacja Powiatowego Planu Przeciwpowodziowego,
26.  planowanie zadań obronnych oraz kontrolowanie jakości ich wykonania w jednostkach podległych  Staroście oraz w samorządach gminnych,
27. programowanie i planowanie szkoleń obronnych i OC oraz kontrola ich realizacji w jednostkach podległych Staroście i w samorządach gminnych,
28. sporządzenie i aktualizacja Operacyjnego Planu Funkcjonowania Powiatu,
29. reklamowanie radnych i kierownictwa od służby wojskowej,
30. sporządzanie wniosków o nałożenie świadczeń osobistych i rzeczowych,
31. przygotowanie stanowiska kierowania i zastępczego miejsca pracy, sporządzenie dokumentacji,
32.sporządzenie i aktualizacja Powiatowego Planu Przygotowania Służby Zdrowia na wypadek Kryzysu i Wojny oraz jego aktualizacja,
33.  sporządzenie i aktualizacja Powiatowego Planu i Dystrybucji tabletek jodowych,
34. przygotowanie Powiatowego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa Obywateli,
35. organizacja pracy  Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
36. Prowadzenie spraw Powiatowej Komisji d/s Bezpieczeństwa i Porządku,
37. współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej, ochrony przeciwpożarowej, ratownictwa i zwalczania klęsk żywiołowych, w tym wykonywanie czynności związanych ze zlecaniem przez powiat zadań należących do sfery pożytku publicznego, zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz kontrola i nadzór realizacji tych zadań.
 
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin,
  2. praca zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie  Pracy  Starostwa Powiatowego w Iławie,
  3. praca wykonywana w pomieszczaniach biurowych oraz  w terenie,
  4. praca wymagająca  umiejętności  współpracy z  jednostkami organizacyjnymi, innymi urzędami, instytucjami   i współpracownikami,
  5. pracownik wykonuje polecenia służbowe  bezpośredniego przełożonego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Iławie, w rozumieniu  przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  wynosił – w grudniu  2020  roku –  7,53  %.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

w grudniu 2020 roku – 7,53 %.

V. Wymagane dokumenty:

Oferta  kandydata powinna zawierać w szczególności :   
  1. kwestionariusz osobowy  dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. Curriculum Vitae,
  4. kopię  dyplomu ukończenia szkoły wyższej,
  5. oświadczenie kandydata, że  nie był  skazany prawomocnym  wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego oraz za umyślne przestępstwo skarbowe, 
  6. oświadczenie  kandydata, że  posiada  pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie  kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) do celów przygotowania i przeprowadzenia  naboru  na w/w  stanowisko.
 
Kandydat wybrany na stanowisko pracy przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-01-25 10:00:00
b. Sposób:
Kandydaci powinni składać oferty w zamkniętych kopertach   z dopiskiem:
   
„Nabór na stanowisko   od  Młodszego Referenta do Specjalisty w  Wydziale
Organizacyjnym, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w  Iławie
Ogłoszenie Nr  1/2021 z 12 stycznia   2021  r."

Termin składania ofert -  do  25  stycznia  2021  roku do godziny  10.00  w  siedzibie Starostwa Powiatowego w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 2 a, pokój nr  115  (sekretariat).
 
W razie przesłania przez kandydata dokumentów aplikacyjnych pocztą, za datę i godzinę  ich doręczenia  uważać się  będzie datę i godzinę  ich wpływu  do Starostwa.
 
Informujemy,   że   dokumenty  składane   przez   kandydatów  pozostaną   przechowywane w Starostwie Powiatowym w Iławie zgodnie z rozporządzeniem  Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji  kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji  w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych  (Dz. U.  Nr 14,   poz. 67 z późn. zm.) „ Konkursy na  stanowiska  w starostwie powiatowym” – 5 lat,  akta pracowników przyjętych odkłada się do akt osobowych, przy czym dokumentacja posiedzeń komisji  kwalifikuje się  przy klasie „111”  kategoria archiwalna „A”
 

VII. Informacje dodatkowe:

ZASADY  NABORU  NA  STANOWISKO
Wyboru najkorzystniejszej oferty spośród kandydatów dokona Komisja  powołana  Zarządzeniem Starosty Powiatu  Iławskiego w  3   etapach postępowania:
I   e t a p

Analiza dokumentów, polegająca na zapoznaniu się przez Komisję z  dokumentami  złożonymi przez kandydatów. Celem analizy dokumentów jest  ustalenie, czy kandydaci spełniają wymagania formalne wskazane w ogłoszeniu.

II   e t a p

Do drugiego etapu  postępowania zostaną zakwalifikowani kandydaci spełniający wymagania formalne. W drugim etapie zostanie przeprowadzony egzamin teoretyczny.        
                
O  terminie  egzaminu  teoretycznego zakwalifikowani  kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Egzamin teoretyczny będzie sprawdzeniem znajomości:
 1)  ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej i przepisów wykonawczych do ustawy,
2)  ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
3)  ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
4) z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
5) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym,
6) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
7) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postepowania administracyjnego,                    
8) rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów  z dnia    18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
 
III  e t a p

Do  trzeciego etapu zostaną zakwalifikowani kandydaci, którzy uzyskają co najmniej 60 %  poprawnych odpowiedzi z  egzaminu teoretycznego.Trzecim etapem postępowania będzie rozmowa kwalifikacyjna, która  będzie dotyczyć  predyspozycji kandydata  do pracy na  stanowisku. Po  zakończonym III etapie  postępowania  Komisja  dokona wyboru kandydata  i  przedstawi  propozycję  Staroście  Powiatu Iławskiego.
 
Informacji na temat naboru na stanowisko udziela:

1)    Maria Jaworska- Dyrektor Wydziału Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Zdrowia i Bezpieczeństwa,     
tel. (89) 6490720,                     
2)  Anna Lenarcik - Główny Specjalista do spraw kadr 
tel. (89) 6490722.        
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bartosz Bielawski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-12 13:14:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aleksandra Łużyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-12 13:18:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Osicki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-01-27 15:07:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1965 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony