ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 130/440/09Drukuj informacjęAkt prawny: 130/440/09

Szczegóły informacji

130/440/09

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja:

Kadencja:

Data wejścia w życie: 2009-02-24

Data podjęcia/podpisania: 2009-02-24

Tytuł aktu:

w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie

Na podstawie:

Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.)

Treść:

§ 1.
W Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, stanowiącym załącznik do uchwały Zarządu Powiatu Iławskiego Nr 171/408/2005 z dnia 20 grudnia 2005r., zmienionym uchwałą Nr 184/442/06 Zarządu Powiatu Iławskiego z dnia 28 marca 2006 r. oraz uchwałą Nr 107/364/08 Zarządu Powiatu Iławskiego z dnia 21 października 2008 r. wprowadza się następujące zmiany:

1. w rozdziale III w § 5 punkty 3 – 5 otrzymują brzmienie: „3. Zespół ds. obsługi księgowo-finansowej”, 4. Zespół administracyjno-biurowy i kadr.”, 5. Ośrodek adopcyjno-opiekuńczy.”
2. w rozdziale III w § 6:
    1) w ust. 2 dodaje się pkt 44 i 45, w następującym brzmieniu:„44. ścisła współpraca z ośrodkiem adopcyjno-opiekuńczym w ramach 
         powierzonych do realizacji zadań” „45. realizacja zadań w ramach projektów systemowych realizowanych przez Centrum Pomocy”
    2) ust. 3:
         a)skreśla się pkt 3 – 6 oraz pkt 18,
         b)pkt 15 otrzymuje brzmienie: „11. dofinansowanie działalności warsztatów terapii zajęciowej”
   3) ust. 4 otrzymuje nazwę: „4. Zakres zadań zespołu ds. obsługi księgowo-finansowej”, a punkty 11 i 13 otrzymują brzmienie: „11.  prowadzenie
        ilościowo-wartościowej ewidencji rzeczowych składników majątkowych” „13.  prowadzenie wyodrębnionej księgowości dla Powiatowego
        Ośrodka Interwencji Kryzysowej, Mieszkań Chronionych i Poradnictwa Specjalistycznego.”
   4) ust. 5 otrzymuje brzmienie:„5. zakres zadań Zespołu administracyjno-biurowego i kadr.
        1.Obsługa administracyjna Centrum Pomocy oraz wykonywanie prac kancelaryjnych.
        2.Prowadzenie akt pracowniczych i spraw związanych z zatrudnioną kadrą zgodnie z Kodeksem pracy.
        3.Czuwanie nad przestrzeganiem zasad pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
        4.Przygotowanie projektów umów, porozumień, upoważnień, poleceń itp., wynikających ze stosunku pracy.
        5.Prowadzenie rejestru wydanych pieczątek.
        6.Prowadzenie rejestru wydanych legitymacji służbowych.
        7.Prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi.
        8.Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych realizowanych przez Centrum Pomocy,  zgodnie z ustawą Prawo zamówień 
           publicznych.
        9.Prowadzenie ilościowej ewidencji rzeczowych składników majątkowych
       10.Prowadzenie archiwum zakładowego..
       11.Prowadzenie spraw związanych z obrona cywilną realizowanych przez Centrum Pomocy.
       12.Kontrola stanu oraz konserwacja wszystkich urządzeń, usuwanie zgłoszonych usterek do których usunięcia nie wymagane są szczególne
             uprawnienia.
       13.Wykonywanie w razie potrzeby drobnych renowacji pomieszczeń Centrum Pomocy, napraw mebli, drzwi, wymiany zamków meblowych,
             drzwiowych, wykładzin podłogowych itp.
       14.Wykonywanie lekkich prac załadunkowych, wyładunkowych i transportowych.
       15.Dbanie o ład i porządek w pomieszczeniach warsztatowo-garażowych.
       16.Dbanie o prawidłowy stan techniczny samochodu służbowego, w tym w szczególności przestrzeganie terminów dokonywania przeglądów
             technicznych i ubezpieczeń pojazdu.
       17.Dokonywanie niezbędnej całorocznej konserwacji samochodu.
       18.Rozliczanie zużycia paliwa i pobranych środków pieniężnych.
       19.Wypełnianie i rozliczanie kart drogowych.
       20.Wysyłanie i przewożenie korespondencji PCPR.
   5)ust 6 otrzymuje brzmienie:„6. Zakres zadań ośrodka adopcyjno-opiekuńczego.
      1)Prowadzenie poradnictwa rodzinnego dla dzieci i rodziców oraz terapii rodzinnej dla rodziców dzieci umieszczonych w placówkach 
          opiekuńczo-wychowawczych i rodzinach zastępczych.
      2)Pozyskiwanie, szkolenie i kwalifikowanie kandydatów do pełnienia funkcji rodzin zastępczych oraz prowadzenia placówek rodzinnych.
      3)Prowadzenie szkoleń rodzin zastępczych spokrewnionych i niespokrewnionych z dzieckiem.
      4)Przygotowanie kandydatów do przysposobienia dziecka oraz prowadzenie procedury przysposobienia.
      5)Szkolenie i wspieranie psychologiczno-pedagogiczne rodzin adopcyjnych, rodzin zastępczych, osób prowadzących placówki rodzinne, rodzin
          naturalnych oraz rodzin dzieci umieszczonych w rodzinie zastępczej lub w placówce opiekuńczo-wychowawczej.
      6)Inicjowanie i podejmowanie współpracy ze środowiskiem lokalnym, w szczególności z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej, 
         sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, zakładami opieki zdrowotnej, a także kościołami i związkami wyznaniowymi
         oraz organizacjami pozarządowymi.
3 .w rozdziale III w § 8, w pkt 1:
    a) Symbol V otrzymuje brzmienie: „Zespół ds. obsługi administracyjno-biurowej i kadr”
    b) Symbol VI otrzymuje brzmienie: „Ośrodek adopcyjno-opiekuńczy”
4. w rozdziale III w § 10 dodaje się ust 3 w następującym brzmieniu: „3. Prowadzenie bieżącego nadzoru i kontroli nad pracą poszczególnych
    zespołów wykonują wyznaczeni członkowie tych zespołów.”
5. Schemat organizacyjny PCPR w Iławie, stanowiący załącznik do Regulaminu, otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej 
    uchwały.

§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie.

§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Julita Ołdak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Kuczmarska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-05 13:29:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-05 13:40:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-11-05 13:44:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
612 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony