Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: 130/440/09Drukuj informacjęAkt prawny: 130/440/09Szczegóły informacji
130/440/09
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja:
Kadencja:
Data wejścia w życie: 2009-02-24
Data podjęcia/podpisania: 2009-02-24
Tytuł aktu:
w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie
Na podstawie:
Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.)
Treść:
§ 1.
W Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie, stanowiącym załącznik do uchwały Zarządu Powiatu Iławskiego Nr 171/408/2005 z dnia 20 grudnia 2005r., zmienionym uchwałą Nr 184/442/06 Zarządu Powiatu Iławskiego z dnia 28 marca 2006 r. oraz uchwałą Nr 107/364/08 Zarządu Powiatu Iławskiego z dnia 21 października 2008 r. wprowadza się następujące zmiany:
1. w rozdziale III w § 5 punkty 3 – 5 otrzymują brzmienie: „3. Zespół ds. obsługi księgowo-finansowej”, 4. Zespół administracyjno-biurowy i kadr.”, 5. Ośrodek adopcyjno-opiekuńczy.”
2. w rozdziale III w § 6:
1) w ust. 2 dodaje się pkt 44 i 45, w następującym brzmieniu:„44. ścisła współpraca z ośrodkiem adopcyjno-opiekuńczym w ramach
powierzonych do realizacji zadań” „45. realizacja zadań w ramach projektów systemowych realizowanych przez Centrum Pomocy”
2) ust. 3:
a)skreśla się pkt 3 – 6 oraz pkt 18,
b)pkt 15 otrzymuje brzmienie: „11. dofinansowanie działalności warsztatów terapii zajęciowej”
3) ust. 4 otrzymuje nazwę: „4. Zakres zadań zespołu ds. obsługi księgowo-finansowej”, a punkty 11 i 13 otrzymują brzmienie: „11. prowadzenie
ilościowo-wartościowej ewidencji rzeczowych składników majątkowych” „13. prowadzenie wyodrębnionej księgowości dla Powiatowego
Ośrodka Interwencji Kryzysowej, Mieszkań Chronionych i Poradnictwa Specjalistycznego.”
4) ust. 5 otrzymuje brzmienie:„5. zakres zadań Zespołu administracyjno-biurowego i kadr.
1.Obsługa administracyjna Centrum Pomocy oraz wykonywanie prac kancelaryjnych.
2.Prowadzenie akt pracowniczych i spraw związanych z zatrudnioną kadrą zgodnie z Kodeksem pracy.
3.Czuwanie nad przestrzeganiem zasad pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.Przygotowanie projektów umów, porozumień, upoważnień, poleceń itp., wynikających ze stosunku pracy.
5.Prowadzenie rejestru wydanych pieczątek.
6.Prowadzenie rejestru wydanych legitymacji służbowych.
7.Prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi.
8.Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych realizowanych przez Centrum Pomocy, zgodnie z ustawą Prawo zamówień
publicznych.
9.Prowadzenie ilościowej ewidencji rzeczowych składników majątkowych
10.Prowadzenie archiwum zakładowego..
11.Prowadzenie spraw związanych z obrona cywilną realizowanych przez Centrum Pomocy.
12.Kontrola stanu oraz konserwacja wszystkich urządzeń, usuwanie zgłoszonych usterek do których usunięcia nie wymagane są szczególne
uprawnienia.
13.Wykonywanie w razie potrzeby drobnych renowacji pomieszczeń Centrum Pomocy, napraw mebli, drzwi, wymiany zamków meblowych,
drzwiowych, wykładzin podłogowych itp.
14.Wykonywanie lekkich prac załadunkowych, wyładunkowych i transportowych.
15.Dbanie o ład i porządek w pomieszczeniach warsztatowo-garażowych.
16.Dbanie o prawidłowy stan techniczny samochodu służbowego, w tym w szczególności przestrzeganie terminów dokonywania przeglądów
technicznych i ubezpieczeń pojazdu.
17.Dokonywanie niezbędnej całorocznej konserwacji samochodu.
18.Rozliczanie zużycia paliwa i pobranych środków pieniężnych.
19.Wypełnianie i rozliczanie kart drogowych.
20.Wysyłanie i przewożenie korespondencji PCPR.
5)ust 6 otrzymuje brzmienie:„6. Zakres zadań ośrodka adopcyjno-opiekuńczego.
1)Prowadzenie poradnictwa rodzinnego dla dzieci i rodziców oraz terapii rodzinnej dla rodziców dzieci umieszczonych w placówkach
opiekuńczo-wychowawczych i rodzinach zastępczych.
2)Pozyskiwanie, szkolenie i kwalifikowanie kandydatów do pełnienia funkcji rodzin zastępczych oraz prowadzenia placówek rodzinnych.
3)Prowadzenie szkoleń rodzin zastępczych spokrewnionych i niespokrewnionych z dzieckiem.
4)Przygotowanie kandydatów do przysposobienia dziecka oraz prowadzenie procedury przysposobienia.
5)Szkolenie i wspieranie psychologiczno-pedagogiczne rodzin adopcyjnych, rodzin zastępczych, osób prowadzących placówki rodzinne, rodzin
naturalnych oraz rodzin dzieci umieszczonych w rodzinie zastępczej lub w placówce opiekuńczo-wychowawczej.
6)Inicjowanie i podejmowanie współpracy ze środowiskiem lokalnym, w szczególności z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej,
sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, zakładami opieki zdrowotnej, a także kościołami i związkami wyznaniowymi
oraz organizacjami pozarządowymi.
3 .w rozdziale III w § 8, w pkt 1:
a) Symbol V otrzymuje brzmienie: „Zespół ds. obsługi administracyjno-biurowej i kadr”
b) Symbol VI otrzymuje brzmienie: „Ośrodek adopcyjno-opiekuńczy”
4. w rozdziale III w § 10 dodaje się ust 3 w następującym brzmieniu: „3. Prowadzenie bieżącego nadzoru i kontroli nad pracą poszczególnych
zespołów wykonują wyznaczeni członkowie tych zespołów.”
5. Schemat organizacyjny PCPR w Iławie, stanowiący załącznik do Regulaminu, otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej
uchwały.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Iławie.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Julita Ołdak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-11-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Kuczmarska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-11-05 13:29:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-11-05 13:40:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-11-05 13:44:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 612 raz(y) |