ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: od referenta do starszego specjalisty ds. płac

Miejsce pracy: Iława

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Iławie

Data udostępnienia: 2020-01-16

Ogłoszono dnia: 2020-01-16

Termin składania dokumentów: 2020-01-30 14:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2020

Zlecający: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Iławie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) nieposzlakowana opinia,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
6) wykształcenie wyższe – preferowane o kierunku ekonomicznym i posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki w księgowości,
7) staż pracy – minimum 3 lata,
b. Wymagania dodatkowe:
■ Znajomość następujących przepisów prawa :
1) Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
2) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
3) Ustawy z dnia 26 stycznia1982 r. Karta Nauczyciela,
4) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 stycznia 2005 r. w sprawie wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli, przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego oraz wynagradzania  za pracę w dniu wolnym od pracy,
5) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 22 marca 2012 r. w sprawie warunków wynagradzania egzaminatorów za udział w przeprowadzaniu egzaminów oraz nauczycieli akademickich za udział w przeprowadzaniu części ustnej egzaminu maturalnego,
6) Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych,
7) Ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
8) Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
9) Ustawy z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,
10) Ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego  w razie choroby i macierzyństwa,
■ Preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach oświatowych w dziale księgowości,
■  Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
■ Mile widziane doświadczenie w obsłudze programów : Płace Optivum, Płatnik oraz aplikacji  e-Płatnik, Platformy Usług Elektronicznych,
■ Wysoka kultura osobista, samodzielność, komunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Sporządzanie list płac wynagrodzeń i zasiłków w razie choroby i macierzyństwa;
2) Sporządzanie list płac dotyczących wypłat świadczeń z ZFŚS, pożyczek mieszkaniowych oraz innych wypłat;
3) Wykonywanie poleceń przelewów wynagrodzeń;
4) Wykonywanie poleceń przelewów dobrowolnych i przymusowych potrąceń od wynagrodzeń;
5) Wykonywanie poleceń przelewów naliczonych składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;
6)  Sporządzanie miesięcznych deklaracji oraz raportów dla ZUS;
7)  Prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart zasiłków pracowników;
8)  Prowadzenie ewidencji wypłat wynagrodzeń;
9) Sporządzanie poleceń księgowania z zakresu dotyczącego wynagrodzeń i świadczeń wypłacanych na rzecz pracowników;
11) Wydawanie zaświadczeń o zarobkach pracownikom;
12) Wystawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7 oraz sporządzanie informacji ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów;
13) Sporządzanie sprawozdań z realizacji wynagrodzeń do organu prowadzącego;
14) Sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych do GUS;
15) Sporządzanie kalkulacji wynagrodzeń niezbędnych do sporządzenia projektu planu finansowego oraz zmian w planie finansowym Zespołu na podstawie m. in. dokumentów kadrowych (m.in.: planu budżetowego na rok szkolny, organizacji roku szkolnego i staży pracowników pedagogicznych  i niepedagogicznych) oraz arkuszy organizacji roku szkolnego;
16) Sporządzanie rocznej deklaracji PIT-4R na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz PIT-8AR;
17) Sporządzanie rocznych informacji o dochodach i zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11;
18) Przekazywanie informacji, sporządzanie analizy, prezentowanie danych w zakresie wynagrodzeń na prośbę organu prowadzącego, dyrektora jednostki, głównego księgowego;
19) Prowadzenie ewidencji oraz kontrola zadłużeń z tytułu pożyczek mieszkaniowych pracowników oraz emerytów za pomocą programu Excel;
20) Pisemne informowanie pracowników oraz emerytów o nieprawidłowościach w spłacie pożyczek mieszkaniowych z ZFŚS;
21) Pisemne potwierdzenie stanu zadłużenia z tytułu pożyczki mieszkaniowej na koniec roku kalendarzowego pracowników oraz emerytów;
22) Wprowadzanie dowodów księgowych do programu finansowo-księgowego w sposób systematyczny  i chronologiczny;
23) Prowadzenie obsługi kasowej Zespołu;
24) Techniczne przygotowanie dokumentów płacowych do archiwizacji;
25) Bieżące śledzenie przepisów w zakresie obejmującym zajmowane stanowisko;
26) Wykonywanie innych obowiązków i zadań zleconych przez głównego księgowego lub dyrektora jednostki związanych z zajmowanym stanowiskiem.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe.
2. Praca w wymiarze 1 etatu – jednozmianowa, w godzinach 700-1500.
3. Nawiązanie stosunku pracy od dnia 1 marca 2020 r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

1. Dokumenty niezbędne :
1) kwestionariusz osobowy,
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (w przypadku trwania zatrudnienia – aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu),
4) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
5) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane   z oskarżenia publiczne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze – od referenta do starszego specjalisty ds. księgowości w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego w Iławie (Ogłoszenie o naborze Nr 1/2020), zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), Dz. Urz. UE L Nr 119 s 1.”
2. Dokumenty dodatkowe :
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-01-30 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko od referenta do starszego specjalisty ds. księgowości w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego w Iławie”, w sekretariacie pok. 22 lub za pośrednictwem poczty na adres :
Zespół Szkół Ogólnokształcących
im. S. Żeromskiego w Iławie,
ul. Sienkiewicza 1, 14-200 Iława
w terminie do 30 stycznia 2020 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Zespołu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

III etapowy sposób rekrutacji,
    I etap - analiza formalna złożonych aplikacji,
    II etap – test kwalifikacyjny (powiadomienie telefoniczne o terminie),
    III etap – rozmowa kwalifikacyjna (powiadomienie telefoniczne o terminie).
Informacje dodatkowe :
Kandydat wybrany na stanowisko przez zawarcie umowy jest zobowiązany jest przedłożyć informację:
■ informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny.
■ dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.powiat-ilawski.pl oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego w Iławie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Groszkowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-16 13:27:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aleksandra Łużyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-16 13:32:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aleksandra Łużyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-20 14:50:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2631 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony