ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2017/JDrukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2017/J

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista w dziale technicznym

Miejsce pracy: Iława

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Powiatowy Zarząd Dróg

Data udostępnienia: 2017-09-20

Ogłoszono dnia: 2017-09-20 przez Lech Tatarek

Termin składania dokumentów: 2017-10-03 15:00:00

Nr ogłoszenia: 6/2017/J

Id ogłoszenia: 2/2017

Zlecający: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1.     obywatelstwo polskie,
  2.     posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3.     niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4.    wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane kierunki techniczne – drogownictwo, budownictwo i pokrewne; związane z pozyskiwaniem środków z funduszy europejskich),
  5.     staż pracy : minimum 5 lat przy wykształceniu średnim lub minimum 4 lata przywykształceniu wyższym,  
  6.     nieposzlakowana opinia,
  7.     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  8.     wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych,
  9.     znajomość przepisów: ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach, ustawy prawo budowlane, ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość przepisów związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,
  10.     wiedza z zakresu funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowywanych z funduszy unijnych.
b. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań określonych w zakresie czynności, 
2) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
2) obsługa komputera (pakiet MS Office, Internet Explorer)
 
cechy mile widziane:
1) komunikatywność, operatywność, zaangażowanie,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) umiejętność sprawnej organizacji pracy

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)    udział w przygotowaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz projektów planów finansowych budowy i utrzymania dróg,
2)    zlecanie opracowania dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę i remonty dróg i mostów,
3)    przygotowywanie i prowadzenie postępowań zamówień publicznych, tj.:  
  -   opracowanie niezbędnych dokumentów (wnioski, SIWZ, wzory umów, umieszczanie
      ogłoszeń na stronie internetowej),
  -   prowadzenie korespondencji dotyczących zamówień,
  -   udział w pracach komisji przetargowej,        
4)    czynny udział w realizacji zleconych przez PZD zamówień, tj. m.in.: korespondencja z wykonawcami, udział w przekazaniu placu budowy, monitorowanie zaawansowania postępu wykonywanych robót, usług, dostaw, udział w pracach komisji odbiorowych,
5)    monitorowanie dostępnych źródeł finansowania zewnętrznego, wyszukiwanie informacji na temat funduszy pomocowych oraz analiza możliwości korzystaniaz nich,
6)    informowanie kierownictwa jednostki o możliwościach pozyskania środków zewnętrznych w celu ujęcia ich w budżetach kolejnych lat; przygotowanie stosownej dokumentacji,
7)    przygotowywanie materiałów potrzebnych do opracowania raportów oceny oddziaływania na środowisko,
8)    przygotowywanie materiałów potrzebnych do opracowania studiów wykonalności na zadania przewidziane do finansowania z funduszy zewnętrznych,
9)    udział w opracowywaniu wniosków o pozyskanie środków pomocowych oraz ich właściwe kompletowanie dla zachowania wszelkich warunków formalnych,
10)    kontakt z instytucjami wdrażającymi programy operacyjne, w tym przede wszystkim Urzędem Marszałkowskim i Urzędem Wojewódzkim oraz właściwymi Wydziałami Starostwa Powiatowego, prowadzenie wszelkiej korespondencji w tym zakresie, informowanie o wszelkich zmianach wprowadzanych do projektów oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do podpisywania aneksów,
11)    monitorowanie realizacji projektów finansowanych ze środków UE oraz innych funduszy pomocowych,
12)    przygotowywanie raportów, zestawień danych i informacji dotyczących stopnia realizacji prac dla potrzeb kierownictwa jednostki,
13)    udział w rozliczaniu projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych (krajowych i zagranicznych), przyznanych środków, dotacji oraz przygotowywanie i składanie odpowiednich sprawozdań,
14)    udział w przygotowywaniu wniosków o płatności częściową i końcową wraz z niezbędnymi załącznikami, dokumentami i opracowaniami na czas trwania całego projektu,
15)    archiwizowanie dokumentacji oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej zrealizowanych projektów,
16)    prowadzenie zbiorczej sprawozdawczości z udzielonych zamówień publicznych,
17)    prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
18)    prowadzenie rejestru zawartych umów,
19)    kwalifikowanie wydatków według paragrafów wraz opisem zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1)  przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: budynek jednopiętrowy, istnieje wjazd do budynku – na parter; brak windy,
2)    praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych,
3)    praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
4)    praca jednozmianowa,
5)    praca z obsługą komputera powyżej 4 godzin,
6)    obsługa urządzeń biurowych,
7)    kontakt z petentami
 
Kandydat wybrany na stanowisko Specjalista w Dziale Technicznym przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć:
1) zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny,
2) zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza medycyny pracy stwierdzające brak
    przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku. 
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

Oferta kandydata powinna zawierać:
  1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (pobierz kwestionariusz)
  2) list motywacyjny,
  3) CV z przebiegiem pracy zawodowej,
  4) kserokopie dyplomów ukończonych szkół średnich lub wyższych,
  5) kserokopie świadectw pracy bądź zaświadczenie o zatrudnieniu trwającym nadal (ewentualnie dołączone zakresy obowiązków dokumentujące wykonywanie czynności na podobnym stanowisku),    
  6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność osób, chcących skorzystać z uprawnienia art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016r. poz. 922)”.
Dodatkowo:
  9) kserokopie dokumentów poświadczających ukończone kursy, szkolenia,
10) referencje.

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-10-03 15:00:00
b. Sposób:
Kandydaci powinni składać oferty w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego z dopiskiem:
 
„Nabór na stanowisko Specjalista w Dziale Technicznym w Powiatowym Zarządzie Dróg w Iławie – Ogłoszenie Nr 2/2017 z dnia 20 września 2017r.”
w terminie do dnia 03 października 2017r. do godz. 1500 w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie - ul. Kościuszki 33A, pokój 12 – sekretariat (decyduje faktyczny wpływ dokumentów aplikacyjnych). 
 
1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą
    rozpatrywane.
2. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą
    powiadamiani o dalszym toku naboru.
3. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone
    do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.

VII. Informacje dodatkowe:

Zasady naboru na stanowisko:
Wyboru najkorzystniejszej oferty spośród kandydatów dokona Komisja powołana Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg.
 
I etap
Analiza dokumentów polegająca na zapoznaniu się Komisji z dokumentami złożonymi przez kandydatów. Celem analizy jest ustalenie, czy kandydaci spełniają wymagania     formalne wskazane w ogłoszeniu.
II etap
Rozmowa kwalifikacyjna z poszczególnymi kandydatami, którzy spełnili wymagania formalne ogłoszenia. Celem rozmowy jest ocena znajomości zagadnień ustaw
i rozporządzeń, weryfikacja wiedzy niezbędnej na stanowisku Specjalista w Dziale Technicznym, poznanie predyspozycji kandydata do pracy na stanowisku, charakterystyka dotychczasowego doświadczenia oraz poznanie planów zawodowych kandydata.  
Terminy rozmów kwalifikacyjnych zostaną ustalone z poszczególnymi kandydatami telefonicznie.
W przypadku liczby kandydatów wyższej niż 5 osób rozmowy kwalifikacyjne poprzedzi pisemny test sprawdzający posiadaną wiedzę.
 
Kończąc procedurę konkursową Komisja dokona wyboru kandydata w największym stopniu spełniającego wymagania zdefiniowane w ogłoszeniu i przedstawi propozycję zatrudnienia Dyrektorowi Powiatowego Zarządu Dróg.
Informacja o wynikach naboru zostanie niezwłocznie podana do wiadomości – w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg.
 
Ponadto informujemy, że dokumenty składane przez kandydatów  pozostaną gromadzone w Powiatowym Zarządzie Dróg w Iławie w trybie i na warunkach określonych w instrukcji kancelaryjnej, a dane osobowe kandydatów mogą być przetwarzane wyłącznie w celu sprawdzenia ewentualnej poprawności przeprowadzonego naboru przez organy do tego uprawnione. 
 
Informacji na temat naboru na stanowisko udzielają:
Radosław Augustyniak  – Zastępca Dyrektora ds. Dróg i Zamówień Publicznych  
                                            – pok. nr 13 – tel. 89 644 80 62,
Elżbieta Radtke – Specjalista – pok. nr 4 – tel. 89 644 80 68,     
Magdalena Dojutrek – Specjalista – pok. nr 12 – tel. 89 649 35 50.      

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lech Tatarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lech Tatarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-20 13:58:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-20 14:03:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-10-30 13:43:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3878 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony