Wydział Budżetu i Finansów
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacje ogólne
Informacja ogłoszona dnia 2009-10-13 13:05:11 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Główna Księgowa: Agnieszka Maśka
pok. 106, I piętro
tel. (89) 649-07-45
pok. 106, I piętro
tel. (89) 649-07-45
Do zakresu działania Wydziału Budżetu i Finansów należy:
prowadzenie spraw związanych z gospodarką budżetowo – finansową Powiatu Iławskiego, nadzór nad przestrzeganiem równowagi budżetu oraz zapewnienie przestrzegania dyscypliny finansowej w trakcie wykonywania budżetu powiatu, a w szczególności:
1. w zakresie spraw związanych z budżetem:
1) opracowywanie założeń projektu budżetu powiatu oraz projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej,
2) określenie rodzaju materiałów planistycznych oraz szczegółowości składanych materiałów, wniosków, planów rzeczowych, planów finansowych i innych materiałów kalkulacyjnych niezbędnych do przygotowania projektu budżetu,
3) sporządzanie projektu budżetu powiatu oraz projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata określone w przepisach prawa,
4) przekazywanie powiatowym jednostkom organizacyjnym informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków tych jednostek oraz zawiadamianie o dokonanych zmianach w planie dochodów i wydatków,
5) przygotowywanie na podstawie wniosków złożonych przez komórki organizacyjne Starostwa oraz jednostki organizacyjne powiatu projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w zakresie zmian w uchwale budżetowej oraz w Wieloletniej Prognozie Finansowej,
6) prowadzenie bieżącej analizy realizacji budżetu, sporządzanie okresowych informacji dla potrzeb organów powiatu lub innych informacji w zakresie nadzorowania jednostek,
7) sporządzanie półrocznej informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Iławskiego oraz sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Iławskiego w terminach i zakresie określonym w ustawie o finansach publicznych,
8) opracowywanie półrocznej informacji o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Iławskiego,
9) zapewnienie prawidłowej realizacji gospodarki finansowej w zakresie pobierania i gromadzenia dochodów oraz wydatkowania środków zgodnie z ustawą o finansach publicznych,
10) nadzór finansowy nad prawidłową realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych powiatowi,
11) nadzór finansowy nad prawidłowym przekazywaniem i rozliczaniem dotacji celowych na realizację określonych zadań,
12) współpraca z innymi jednostkami samorządowymi w zakresie realizacji i finansowania zadań wspólnych,
13) kontrola realizacji zadania publicznego w zakresie prawidłowości wykorzystania środków publicznych przekazanych na realizację zadania oraz prowadzenie pod względem finansowym dokumentacji określonej w przepisach prawa i postanowieniach umowy,
14) terminowe podawanie do publicznej wiadomości informacji wynikających z ustawy o finansach publicznych,
15) zabezpieczenie obsługi bankowej Starostwa Powiatowego oraz Powiatu poprzez zapewnienie przeprowadzenia procedury wyboru banku obsługującego (przygotowanie dokumentów),
16) stałe monitorowanie i zarządzanie długiem publicznym powiatu,
17) zabezpieczenie płynności finansowej powiatu,
18) przygotowywanie SIWZ oraz innych dokumentów niezbędnych do zaciągnięcia przez powiat zobowiązań z tytułu kredytów, pożyczek, emisji papierów wartościowych oraz koniecznych dokumentów w zakresie zadłużenia i kosztów jego obsługi,
19) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do udzielenia z budżetu powiatu pożyczek, poręczeń i gwarancji finansowych,
20) lokowanie wolnych środków pieniężnych na rachunkach w wybranych bankach,
2. w zakresie spraw finansowo- księgowych oraz sprawozdawczości:
1) określenie trybu – zgodnie z którym mają być wykonywane przez inne komórki organizacyjne Starostwa oraz przez jednostki organizacyjne powiatu – prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej oraz ewidencji księgowej, kalkulacji kosztów i sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
2) opracowywanie projektów zarządzeń Starosty w sprawie gospodarki finansowej Starostwa, a w szczególności:
a) obiegu i kontroli dokumentów księgowych,
b) polityki rachunkowości,
c) inwentaryzacji,
3) kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno – rachunkowym,
4) prowadzenie gospodarki finansowo – księgowej powiatu i jednostki budżetowej Starostwa Powiatowego na podstawie planu określonego w uchwale budżetowej,
5) przetwarzanie danych księgowych w systemach informatycznych z zachowaniem ochrony zbiorów ksiąg rachunkowych,
6) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej budżetu Powiatu Iławskiego,
7) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej Starostwa Powiatowego w Iławie,
8) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, przy współudziale wydziałów odpowiedzialnych za należytą gospodarkę mieniem powiatu oraz prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych Starostwa,
9) prowadzenie obsługi finansowej środków przekazywanych w ramach programów Unii Europejskiej oraz z innych źródeł zagranicznych,
10) prowadzenie obsługi finansowej środków przekazywanych w ramach programów Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
11) rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych według metod i terminów określonych prawem,
12) dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego według określonych procedur,
13) ustalanie wykonania budżetu, skumulowanego wyniku budżetu oraz wysokości wolnych środków,
14) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej konta depozytów,
15) obsługa finansowo – księgowa ZFŚS oraz sporządzanie rozliczenia planu w powyższym zakresie,
16) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków Starostwa oraz rachunków pomocniczych,
17) prowadzenie rejestru zaliczek udzielanych pracownikom związanych z wykonywaniem zadań,
18) rozliczanie jednostek budżetowych powiatu z osiągniętych dochodów budżetowych,
19) przekazywanie środków oraz rozliczanie jednostek budżetowych powiatu z przekazanych środków na wydatki określone w planie budżetu,
20) przekazywanie środków finansowych na wypłatę ekwiwalentów należnych właścicielom gruntów rolnych za wyłączenie tych gruntów z upraw rolnych i prowadzenie upraw leśnych,
21) przekazywanie dotacji celowych podmiotom należącym i nienależącym do sektora finansów publicznych,
22) zatwierdzanie w terminie przedstawionego rozliczenia udzielonych dotacji celowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
23) ewidencjonowanie w postaci syntetycznej i analitycznej dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz terminowe odprowadzanie ich do budżetu państwa,
24) rozliczanie dotacji celowych przekazanych w ramach zadań do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego pod kątem finansowym,
25) na wniosek wydziału merytorycznego - współudział w kontrolach zewnętrznych dot. dotacji celowych przekazanych w ramach zadań do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego,
26) sporządzanie not obciążeniowych i odsetkowych oraz wystawianie faktur,
27) prowadzenie obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym,
28) współpraca z bankiem prowadzącym obsługę finansową budżetu powiatu,
29) naliczanie, windykacja i egzekwowanie należności powiatu, jednostki budżetowej Starostwa i Skarbu Państwa,
30) prowadzenie ewidencji, sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz naliczanie i odprowadzanie podatku VAT Starostwa Powiatowego na wyodrębnionych rachunek bankowy VAT,
31) prowadzenie ewidencji, sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz naliczanie i odprowadzanie podatku VAT Powiatu Iławskiego do Urzędu Skarbowego,
32) tworzenie jednolitego pliku kontrolnego jednostek organizacyjnych Powiatu Iławskiego i przekazywanie do Ministerstwa Finansów,
33) prowadzenie dokumentacji finansowej związanej z ubezpieczeniem mienia powiatu,
34) regulowanie należności z tytułu podatku od nieruchomości i podatku rolnego,
35) prowadzenie Rejestru Umów zawieranych w Starostwie,
36) terminowa obsługa spłat zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz odsetek z tego tytułu,
37) rozliczanie czynszów za dzierżawę obwodów łowieckich,
38) rozliczanie opłat ewidencyjnych i sporządzanie sprawozdania do CEPIK,
39) sporządzanie kalkulacji kosztów utrzymania budynku Starostwa w związku z zarządzaniem nieruchomością,
40) prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania,
41) sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z zakresu operacji finansowych Starostwa,
42) prowadzenie zbioru sprawozdań budżetowych, sprawozdań z zakresu operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych sporządzanych przez powiatowe jednostki organizacyjne,
43) kontrola formalno – rachunkowa przekazywanych sprawozdań przez jednostki organizacyjne powiatu,
44) sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych zbiorczych sprawozdań budżetowych i sprawozdań z operacji finansowych powiatu (zbiorczych) oraz ich przekazywanie do Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz innych instytucji i organów nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
45) sporządzanie sprawozdań finansowych Starostwa Powiatowego (bilans, rachunek zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki),
46) sporządzanie sprawozdań finansowych Powiatu Iławskiego na podstawie sprawozdań finansowych powiatowych jednostek organizacyjnych (bilans, rachunek zysków
i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki, informacja dodatkowa),
47) sporządzanie bilansu z wykonania budżetu powiatu oraz bilansu skonsolidowanego powiatu,
48) przekazywanie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej i informacji o nieudzieleniu takiej pomocy do UOKIK z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP,
49) przekazywanie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej w rolnictwie lub rybołówstwie oraz informacji o nieudzieleniu pomocy za okresy sprawozdawcze - w Systemie Rejestracji Pomocy Publicznej,
50) przekazywanie sprawozdań o zaległościach przedsiębiorców we wpłatach świadczeń należnych na rzecz sektora finansów publicznych,
51) realizacja innych obowiązków sprawozdawczych dot. budżetu wymaganych przepisami prawa oraz wynikających z podpisanych umów,
52) rozliczanie zaliczek pobieranych przez pracowników,
53) rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników Starostwa oraz radnych,
3. w zakresie płac:
1) prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej oraz dokumentacji dotyczącej ubezpieczeń społecznych pracowników Starostwa,
2) naliczanie wynagrodzeń osobowych, zasiłków chorobowych, zasiłków opiekuńczych, macierzyńskich i rehabilitacyjnych,
3) sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
4) wydawanie zaświadczeń o zarobkach,
5) sporządzanie rocznych informacji PIT-11, PIT-4R i PIT-8AR dla pracowników i zleceniobiorców,
6) prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, PFRON i innymi instytucjami,
7) sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń i składek ZUS,
8) sporządzanie list wypłat diet radnych na podstawie informacji przekazanych z Biura Obsługi Organów Powiatu oraz sporządzanie informacji PIT-R,
9) rozliczanie wypłat dla pracowników z tytułu przyznanych ryczałtów samochodowych,
10) sporządzanie sprawozdań w zakresie płac,
11) sporządzanie list wypłat stypendiów i informacji rocznej PIT-11.
1) opracowywanie założeń projektu budżetu powiatu oraz projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej,
2) określenie rodzaju materiałów planistycznych oraz szczegółowości składanych materiałów, wniosków, planów rzeczowych, planów finansowych i innych materiałów kalkulacyjnych niezbędnych do przygotowania projektu budżetu,
3) sporządzanie projektu budżetu powiatu oraz projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata określone w przepisach prawa,
4) przekazywanie powiatowym jednostkom organizacyjnym informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków tych jednostek oraz zawiadamianie o dokonanych zmianach w planie dochodów i wydatków,
5) przygotowywanie na podstawie wniosków złożonych przez komórki organizacyjne Starostwa oraz jednostki organizacyjne powiatu projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w zakresie zmian w uchwale budżetowej oraz w Wieloletniej Prognozie Finansowej,
6) prowadzenie bieżącej analizy realizacji budżetu, sporządzanie okresowych informacji dla potrzeb organów powiatu lub innych informacji w zakresie nadzorowania jednostek,
7) sporządzanie półrocznej informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Iławskiego oraz sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Iławskiego w terminach i zakresie określonym w ustawie o finansach publicznych,
8) opracowywanie półrocznej informacji o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Iławskiego,
9) zapewnienie prawidłowej realizacji gospodarki finansowej w zakresie pobierania i gromadzenia dochodów oraz wydatkowania środków zgodnie z ustawą o finansach publicznych,
10) nadzór finansowy nad prawidłową realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych powiatowi,
11) nadzór finansowy nad prawidłowym przekazywaniem i rozliczaniem dotacji celowych na realizację określonych zadań,
12) współpraca z innymi jednostkami samorządowymi w zakresie realizacji i finansowania zadań wspólnych,
13) kontrola realizacji zadania publicznego w zakresie prawidłowości wykorzystania środków publicznych przekazanych na realizację zadania oraz prowadzenie pod względem finansowym dokumentacji określonej w przepisach prawa i postanowieniach umowy,
14) terminowe podawanie do publicznej wiadomości informacji wynikających z ustawy o finansach publicznych,
15) zabezpieczenie obsługi bankowej Starostwa Powiatowego oraz Powiatu poprzez zapewnienie przeprowadzenia procedury wyboru banku obsługującego (przygotowanie dokumentów),
16) stałe monitorowanie i zarządzanie długiem publicznym powiatu,
17) zabezpieczenie płynności finansowej powiatu,
18) przygotowywanie SIWZ oraz innych dokumentów niezbędnych do zaciągnięcia przez powiat zobowiązań z tytułu kredytów, pożyczek, emisji papierów wartościowych oraz koniecznych dokumentów w zakresie zadłużenia i kosztów jego obsługi,
19) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do udzielenia z budżetu powiatu pożyczek, poręczeń i gwarancji finansowych,
20) lokowanie wolnych środków pieniężnych na rachunkach w wybranych bankach,
2. w zakresie spraw finansowo- księgowych oraz sprawozdawczości:
1) określenie trybu – zgodnie z którym mają być wykonywane przez inne komórki organizacyjne Starostwa oraz przez jednostki organizacyjne powiatu – prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej oraz ewidencji księgowej, kalkulacji kosztów i sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
2) opracowywanie projektów zarządzeń Starosty w sprawie gospodarki finansowej Starostwa, a w szczególności:
a) obiegu i kontroli dokumentów księgowych,
b) polityki rachunkowości,
c) inwentaryzacji,
3) kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno – rachunkowym,
4) prowadzenie gospodarki finansowo – księgowej powiatu i jednostki budżetowej Starostwa Powiatowego na podstawie planu określonego w uchwale budżetowej,
5) przetwarzanie danych księgowych w systemach informatycznych z zachowaniem ochrony zbiorów ksiąg rachunkowych,
6) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej budżetu Powiatu Iławskiego,
7) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej Starostwa Powiatowego w Iławie,
8) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, przy współudziale wydziałów odpowiedzialnych za należytą gospodarkę mieniem powiatu oraz prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych Starostwa,
9) prowadzenie obsługi finansowej środków przekazywanych w ramach programów Unii Europejskiej oraz z innych źródeł zagranicznych,
10) prowadzenie obsługi finansowej środków przekazywanych w ramach programów Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
11) rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych według metod i terminów określonych prawem,
12) dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego według określonych procedur,
13) ustalanie wykonania budżetu, skumulowanego wyniku budżetu oraz wysokości wolnych środków,
14) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej konta depozytów,
15) obsługa finansowo – księgowa ZFŚS oraz sporządzanie rozliczenia planu w powyższym zakresie,
16) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków Starostwa oraz rachunków pomocniczych,
17) prowadzenie rejestru zaliczek udzielanych pracownikom związanych z wykonywaniem zadań,
18) rozliczanie jednostek budżetowych powiatu z osiągniętych dochodów budżetowych,
19) przekazywanie środków oraz rozliczanie jednostek budżetowych powiatu z przekazanych środków na wydatki określone w planie budżetu,
20) przekazywanie środków finansowych na wypłatę ekwiwalentów należnych właścicielom gruntów rolnych za wyłączenie tych gruntów z upraw rolnych i prowadzenie upraw leśnych,
21) przekazywanie dotacji celowych podmiotom należącym i nienależącym do sektora finansów publicznych,
22) zatwierdzanie w terminie przedstawionego rozliczenia udzielonych dotacji celowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
23) ewidencjonowanie w postaci syntetycznej i analitycznej dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz terminowe odprowadzanie ich do budżetu państwa,
24) rozliczanie dotacji celowych przekazanych w ramach zadań do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego pod kątem finansowym,
25) na wniosek wydziału merytorycznego - współudział w kontrolach zewnętrznych dot. dotacji celowych przekazanych w ramach zadań do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego,
26) sporządzanie not obciążeniowych i odsetkowych oraz wystawianie faktur,
27) prowadzenie obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym,
28) współpraca z bankiem prowadzącym obsługę finansową budżetu powiatu,
29) naliczanie, windykacja i egzekwowanie należności powiatu, jednostki budżetowej Starostwa i Skarbu Państwa,
30) prowadzenie ewidencji, sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz naliczanie i odprowadzanie podatku VAT Starostwa Powiatowego na wyodrębnionych rachunek bankowy VAT,
31) prowadzenie ewidencji, sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz naliczanie i odprowadzanie podatku VAT Powiatu Iławskiego do Urzędu Skarbowego,
32) tworzenie jednolitego pliku kontrolnego jednostek organizacyjnych Powiatu Iławskiego i przekazywanie do Ministerstwa Finansów,
33) prowadzenie dokumentacji finansowej związanej z ubezpieczeniem mienia powiatu,
34) regulowanie należności z tytułu podatku od nieruchomości i podatku rolnego,
35) prowadzenie Rejestru Umów zawieranych w Starostwie,
36) terminowa obsługa spłat zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz odsetek z tego tytułu,
37) rozliczanie czynszów za dzierżawę obwodów łowieckich,
38) rozliczanie opłat ewidencyjnych i sporządzanie sprawozdania do CEPIK,
39) sporządzanie kalkulacji kosztów utrzymania budynku Starostwa w związku z zarządzaniem nieruchomością,
40) prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania,
41) sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z zakresu operacji finansowych Starostwa,
42) prowadzenie zbioru sprawozdań budżetowych, sprawozdań z zakresu operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych sporządzanych przez powiatowe jednostki organizacyjne,
43) kontrola formalno – rachunkowa przekazywanych sprawozdań przez jednostki organizacyjne powiatu,
44) sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych zbiorczych sprawozdań budżetowych i sprawozdań z operacji finansowych powiatu (zbiorczych) oraz ich przekazywanie do Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz innych instytucji i organów nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
45) sporządzanie sprawozdań finansowych Starostwa Powiatowego (bilans, rachunek zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki),
46) sporządzanie sprawozdań finansowych Powiatu Iławskiego na podstawie sprawozdań finansowych powiatowych jednostek organizacyjnych (bilans, rachunek zysków
i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki, informacja dodatkowa),
47) sporządzanie bilansu z wykonania budżetu powiatu oraz bilansu skonsolidowanego powiatu,
48) przekazywanie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej i informacji o nieudzieleniu takiej pomocy do UOKIK z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP,
49) przekazywanie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej w rolnictwie lub rybołówstwie oraz informacji o nieudzieleniu pomocy za okresy sprawozdawcze - w Systemie Rejestracji Pomocy Publicznej,
50) przekazywanie sprawozdań o zaległościach przedsiębiorców we wpłatach świadczeń należnych na rzecz sektora finansów publicznych,
51) realizacja innych obowiązków sprawozdawczych dot. budżetu wymaganych przepisami prawa oraz wynikających z podpisanych umów,
52) rozliczanie zaliczek pobieranych przez pracowników,
53) rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników Starostwa oraz radnych,
3. w zakresie płac:
1) prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej oraz dokumentacji dotyczącej ubezpieczeń społecznych pracowników Starostwa,
2) naliczanie wynagrodzeń osobowych, zasiłków chorobowych, zasiłków opiekuńczych, macierzyńskich i rehabilitacyjnych,
3) sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
4) wydawanie zaświadczeń o zarobkach,
5) sporządzanie rocznych informacji PIT-11, PIT-4R i PIT-8AR dla pracowników i zleceniobiorców,
6) prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, PFRON i innymi instytucjami,
7) sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń i składek ZUS,
8) sporządzanie list wypłat diet radnych na podstawie informacji przekazanych z Biura Obsługi Organów Powiatu oraz sporządzanie informacji PIT-R,
9) rozliczanie wypłat dla pracowników z tytułu przyznanych ryczałtów samochodowych,
10) sporządzanie sprawozdań w zakresie płac,
11) sporządzanie list wypłat stypendiów i informacji rocznej PIT-11.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewelina Polak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-10-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Wnuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-10-13 13:05:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Aleksandra Łużyńska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-10-13 13:05:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Aleksandra Łużyńska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-03-17 12:04:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2548 raz(y) |